Saiskohan tollasesta minkälaisen paketin aikaseks? Tuo Fordin 2.0 V6 on tönärikone 70-luvulta, teho 90 hv vääntö 149 Nm. Sellaseen rakentas remmiahtimen niin sais kai siitä ainakin 150-170 hv?
Fordin 2.0 V6 ja
vaikka remmiahdin
5
1100
Vastaukset
- 4x4bmw
www.sporttiauto.com ovat ainakin rakentaneet tommosia koneita erilaisilla ahtimilla,on remmiahdinta,tupla turboa ja vaikka mitä.kysy sieltä luulis jotain tietoa löytyvän.
- helpommalla
eikö ole helpompaa hankkia 2,8 tai 3 litraisen tekniikkaa? Todennäköisesti myös halvempaa.
- saat laittaa?
??
Jos ahdat koneen, se on 1.4 kertaa niin tehokas kuin normaalina (siis pykälien mukaan). Johonkin fordiin (vaikka taunus) ei saa laittaa käytännössä kun 2-litrasen jos ahdetaan.
- mielummin
Pakokaasuahdin.. ittellä ainakin toimii omegassa ihan hyvin ja on jonki verran halvempi
- tanari1
helposti 200hp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1882260Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32089Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3161836- 931597
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821468Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251111
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996