Hyvä Pelikaanit, hakatkaa vielä Kärpätkin!!!
Odotin TPS:tä kyllä enemmän, mutta Jortikalta on ilmeisesti totaalisesti eväät syöty. Taisi olla Pelicansin historian ensimmäinen Pudotuspelisarjan voitto Sm-liigassa.
Onnea!!!
2
347
Vastaukset
- pelifans
näin alkuun ONNEA Pelicans !!!! todellakin parempi joukkue voitti eikä jää turkulaisten selityksille sijaa ei varsinkaa kun A-nuoret nöyryyttivät myös tepsiä=) noh ei käännetä puukkoa haavassa sen enempää,mutta paljon on ollut mediassa virheellistä infoa pelicansista esim: kun pelicans voitti tepsin perjantaina turussa se ei ollut ensimmäinen playoff voitto vaan kaudella 2001-2002 pelicans voitti kotonaan huikean trillerin mutta sillon tps vei sarjan nimiinsä voitoin 3-1 ja muistissa oli että pelicans voitti vuosituhannen vaihteessa jatkoajalla tepsin turussa joten jos jollain tästä infoa niin laittakaapa ihmeessä viestiä kun allekirjoittanut ei muista. Pelicans- TPS sarja on kummallinen myös siinä mielessä että turkuhallissa oli vähän yli 3000 katsojaa seuraamassa sarjan avauspeliä,mistä moinen johtuu? joko turkulainen jääkiekko ei kiinnosta tällä hetkellä tai sitten tepsiläiset paukuttavat henkseleitä? ei liene muita vaihtoehtoja
Itsekin olen tuota turkulaisten innottomuutta ihmetellyt, sillä miltei jokaisessa runkosarjan ottelussa Isku-Areenalla on ollut enemmän katsojia kuin Turkuhallissa perjantaina. Kyseessä oli kuitenkin PLAYOFF-ottelu, joten mietinnän aiheeksi jää, onko TPS´n panostus ollut aivan liian vähäistä, kun ei fanejakaan innosta enää katsomaan pelejä. Meistä pienestä määrästä Pelicans-fanejakin lähti enemmän ääntä, kuin kaikista muista paikalla olleista turkulaisista. Oli todellakin arvoisensa reissu tuonne Turkuun ja voitto oli kyllä kovin hunajata, varsinkin kun Niemi pelasi hienon nollapelin !
Tämän päiväinen ottelu Isku-Areenalla todisti Pelicans-fanien olevan todellisia faneja. Halli oli lähes loppuunmyyty ja meteli korvia huumaava. Toivottavasti Pelsut jaksaa painaa vielä vaikeat Kärppä-pelit läpi kunnialla ja voittohan olis se kaikista makein.
"Toinen pääty lähteekö ääntä?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291