taitaa olla paniikkihäiriötä....

pitäis aika tilata lääkärille ku mielestäni mulla on paniikkihäiriö..mm.ruokapöydässä on vaikeeta syyä jos on muita,käet saattaa ruveta yhtääkkiä tärisemään,tulee kuuma,silmät kuivuu,tuntuu et happi loppuu,rupee miettimään et huomaako ne ja mitä ne aattelee.. tosi ärsyttävää.. hävettää lääkärille tästä puhua koska se on sama lääkäri joka on ennenki kuunnellu näitä mun propleemoita.. pitää nytte varmaan ihan pöpinä.. vaikka työtänsähän se vaan tekee mut silti.. vaikee on esim hakea jostain mäkkäristä ruokaa ku tuntuu et pakokauhu tulee vaikka tietää et ei oo mitään hätää.. mietin vaan et laittaako se lääkäri mut jonnekki psykiatrille tai jonnekki? vai voiko se vaan antaa lääkereseptin ja haen ne lääkkeet.. ja onkohan niillä lääkkeillä jotain hirveitä sivuvaikutuksia?ja jääkö koukkuun.. t:tinde
2363
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Käy vain lääkärissä, ei se hulluna pidä.
Todennäköisesti et joudu päälääkärille
ensikäynnillä, joihinkin esim.alprazolamiin voi jäädä koukkuun, jos sitä popsii kuin karkkia.
Mutta yleisesti ottaen lääkitys varmasti helpot-
taa oloasi. Onhan inhoittavaa jos rupeaa pyörtyilemään jossain kassalla jos tila vielä
pahenee. Siitä se
tosi tivoli alkaa voin vakuuttaa eikä
tarkoitus ole pelotella lisää.

Äänestä
  • ai mikä tivoli alkaa?

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


tinde kirjoitti:

pitäis aika tilata lääkärille ku mielestäni mulla on paniikkihäiriö..mm.ruokapöydässä on vaikeeta syyä jos on muita,käet saattaa ruveta yhtääkkiä tärisemään,tulee kuuma,silmät kuivuu,tuntuu et happi loppuu,rupee miettimään et huomaako ne ja mitä ne aattelee.. tosi ärsyttävää.. hävettää lääkärille tästä puhua koska se on sama lääkäri joka on ennenki kuunnellu näitä mun propleemoita.. pitää nytte varmaan ihan pöpinä.. vaikka työtänsähän se vaan tekee mut silti.. vaikee on esim hakea jostain mäkkäristä ruokaa ku tuntuu et pakokauhu tulee vaikka tietää et ei oo mitään hätää.. mietin vaan et laittaako se lääkäri mut jonnekki psykiatrille tai jonnekki? vai voiko se vaan antaa lääkereseptin ja haen ne lääkkeet.. ja onkohan niillä lääkkeillä jotain hirveitä sivuvaikutuksia?ja jääkö koukkuun.. t:tinde

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu