BOOMIN Kauppakorkean valmennuskurssi?!?

tietääkö kukaan?

Olen kovasti kuullut Boomin järjestämästä valmennuskurssista kavereilta ja koulusta. Tunnit kuulemma pidetään Tampereella, mutta TOASin kautta voi saada majoituksen jos tulee kauempaa. Hintakin on aika kilpailukykyinen muihin nähden, mutta onko kenelläkään jotain parempaa/tarkempaa tietoa tästä? Kaverin kaveri oli käynyt kyseisen kurssin, ja päässyt sitten sisään, mutta eikai tuo yhden ihmisen kokemus sitten takaa huippuopetusta??

Kiitos kovasti vastauksista..! Täytyis kohta puolin päättää kenen valmennuskurssille menee...maksaako itsensä kipeäksi vai miten...

:) Abi

5

955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on.

      Moro Abi,

      olin itse tuolla valmennuskurssilla viime vuonna ja suosittelen lämpimästi! Siellä oli hyvät ja innostavat opettajat, jotka osas selittää asiat just sillä tavalla ku pitääkin. Avas kirjoja tosi hyvin, en olis itse juuri kirjoittaneena abina todellakaan tajunnut mitä ne kirjat yritti kertoa. Tai kyllä niitä kirjoja luki ja ymmärsi kaikki sanat, mutta kun sanat liimataan jonoksi peräkkäin niin kaikki olekaan ihan selvää. Varsinkin tänä vuonna kun on Markkinoinnin kirja sama kuin viime vuonna niin se oli tosi epäselvä ja vaikeesti ymmärrettävä.

      Hehkutan tässä itse sitä koska pääsin ensiyrittämällä sisään ja melko pitkälti valmennuskurssin ansiosta. Toki siinä vaikuttaa suuresti myös oma motivaatio! Ei se kuitenkaan riitä vaikka kävisi miten hyvän valmennuskurssin, muttei lue itse eikä panosta itse siihen hommaan ollenkaan.

      Eriäviä mielipiteitä tietty voi olla, mutta minulta jos kysyt niin rohkeasti ilmautumaan vaan! En tiedä mikä niitten nettisivu on, mutta senkin saa varmasti googlaamalla.

      Ja tsemppiä lukemiseen ja pääsykokeisiin ! =)

      -Kauppatieteilijä-

      Ps. Jos tulee kauempaa niin siellä oli ainakin viime vuonna Toasin kanssa sopimus, että sai vuokrata huoneen halvalla kurssin ajaksi..tai pääsykokeeseen asti. Kannattaa kysyä sitäkin vaihtoehtoa.

      • tää...

        www.valmennuskurssi.boomi.fi

        pitäis löytyä täältä.

        Ei mitään pahaa tai hyvää sanottavaa. Mä itse suhtaudun erittäin skeptisesti noihin valmennuskursseihin.


    • kandee tsekata

      Kuulemma ihan hyvä vaihtoehto, jos ei tahdo maksaa maltaita jostain valmennuskurssista. Niillä kuulemma joku yli puolet pääsee joka vuosi kurssilta kauppakorkeaan opiskeleen. Ei ihan huijausta varmaan.

      • miesevain-

        onko muita joiden kotikaupungeissa ei järjestetä valmennuskursseja? kuinka ootte homman sitten hoitaneet? kun joka päivä ei viitsisi yli 100 kilometrin matkaa taittaa


      • vaan
        miesevain- kirjoitti:

        onko muita joiden kotikaupungeissa ei järjestetä valmennuskursseja? kuinka ootte homman sitten hoitaneet? kun joka päivä ei viitsisi yli 100 kilometrin matkaa taittaa

        no, se on kyllä ihan totta..mutta sen takia täytyy muuttaa sinne toiseen kaupunkiin vähäks aikaa tai tässä tapauksessa kurssin ajaks. Jos laskee joka päiväisen matkarahat niin sillä saa jo ihan hyvän kämpän vuokrattua Tampereella. Toas kuulemma vuokraa ne tosi halpaan hintaan jos joku solukämppä on ihan ok eikä ole liian vaativa. Lukemaanhan sitä ollaan menossas eikä bilettämään tai viettämään luksuselämää. Mulle ainakin kelpas solu.

        Onko täällä joku muukin menossa boomin valmennuskurssille?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe