Olen kovasti kuullut Boomin järjestämästä valmennuskurssista kavereilta ja koulusta. Tunnit kuulemma pidetään Tampereella, mutta TOASin kautta voi saada majoituksen jos tulee kauempaa. Hintakin on aika kilpailukykyinen muihin nähden, mutta onko kenelläkään jotain parempaa/tarkempaa tietoa tästä? Kaverin kaveri oli käynyt kyseisen kurssin, ja päässyt sitten sisään, mutta eikai tuo yhden ihmisen kokemus sitten takaa huippuopetusta??
Kiitos kovasti vastauksista..! Täytyis kohta puolin päättää kenen valmennuskurssille menee...maksaako itsensä kipeäksi vai miten...
:) Abi
BOOMIN Kauppakorkean valmennuskurssi?!?
5
987
Vastaukset
- on.
Moro Abi,
olin itse tuolla valmennuskurssilla viime vuonna ja suosittelen lämpimästi! Siellä oli hyvät ja innostavat opettajat, jotka osas selittää asiat just sillä tavalla ku pitääkin. Avas kirjoja tosi hyvin, en olis itse juuri kirjoittaneena abina todellakaan tajunnut mitä ne kirjat yritti kertoa. Tai kyllä niitä kirjoja luki ja ymmärsi kaikki sanat, mutta kun sanat liimataan jonoksi peräkkäin niin kaikki olekaan ihan selvää. Varsinkin tänä vuonna kun on Markkinoinnin kirja sama kuin viime vuonna niin se oli tosi epäselvä ja vaikeesti ymmärrettävä.
Hehkutan tässä itse sitä koska pääsin ensiyrittämällä sisään ja melko pitkälti valmennuskurssin ansiosta. Toki siinä vaikuttaa suuresti myös oma motivaatio! Ei se kuitenkaan riitä vaikka kävisi miten hyvän valmennuskurssin, muttei lue itse eikä panosta itse siihen hommaan ollenkaan.
Eriäviä mielipiteitä tietty voi olla, mutta minulta jos kysyt niin rohkeasti ilmautumaan vaan! En tiedä mikä niitten nettisivu on, mutta senkin saa varmasti googlaamalla.
Ja tsemppiä lukemiseen ja pääsykokeisiin ! =)
-Kauppatieteilijä-
Ps. Jos tulee kauempaa niin siellä oli ainakin viime vuonna Toasin kanssa sopimus, että sai vuokrata huoneen halvalla kurssin ajaksi..tai pääsykokeeseen asti. Kannattaa kysyä sitäkin vaihtoehtoa.- tää...
www.valmennuskurssi.boomi.fi
pitäis löytyä täältä.
Ei mitään pahaa tai hyvää sanottavaa. Mä itse suhtaudun erittäin skeptisesti noihin valmennuskursseihin.
- kandee tsekata
Kuulemma ihan hyvä vaihtoehto, jos ei tahdo maksaa maltaita jostain valmennuskurssista. Niillä kuulemma joku yli puolet pääsee joka vuosi kurssilta kauppakorkeaan opiskeleen. Ei ihan huijausta varmaan.
- miesevain-
onko muita joiden kotikaupungeissa ei järjestetä valmennuskursseja? kuinka ootte homman sitten hoitaneet? kun joka päivä ei viitsisi yli 100 kilometrin matkaa taittaa
- vaan
miesevain- kirjoitti:
onko muita joiden kotikaupungeissa ei järjestetä valmennuskursseja? kuinka ootte homman sitten hoitaneet? kun joka päivä ei viitsisi yli 100 kilometrin matkaa taittaa
no, se on kyllä ihan totta..mutta sen takia täytyy muuttaa sinne toiseen kaupunkiin vähäks aikaa tai tässä tapauksessa kurssin ajaks. Jos laskee joka päiväisen matkarahat niin sillä saa jo ihan hyvän kämpän vuokrattua Tampereella. Toas kuulemma vuokraa ne tosi halpaan hintaan jos joku solukämppä on ihan ok eikä ole liian vaativa. Lukemaanhan sitä ollaan menossas eikä bilettämään tai viettämään luksuselämää. Mulle ainakin kelpas solu.
Onko täällä joku muukin menossa boomin valmennuskurssille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423