Niin elikkäs kummityttöni täyttää vuoden tässä kuukauden päästä, ja mietiskelen että mikä olisi mukava lahja? äiti itse pyysi vaatetta, mutta olisi kiva ostaa vielä lisäksi jotakin mikä sitten säilyisi, mikä olisi kiva säilyttää muistona..
Mitä 1v lahjaksi kummitytölle?
5
1088
Vastaukset
- Täti
Osta vaikka hopeisia kahvilusikoita, ja kaiverruta siihen lapsen nimi ja päivämäärä.
Niitä voit antaa yhden lusikan joka vuosi. Kahteentoista ikävuoteen mennessä lapsella on hopealusikoita tusina täynnä!- idea mielestäni
harmittaa, kun en aikoinaan itse keksinyt moista, mutta voinhan vielä ostaa sen tusinan kerralla...
- olis
Kahden pienen lapsen äitinä minä rakastan yli kaiken ihmisiä, jotka lahjatoiveen kysyttyää tuovat vaan sen toiveen eikä lisäroinaa "kun oli niin kiva".
Oikeasti, lapsiperheisiin sitä tavaraa kertyy kamalasti. Ja noin pieni, joka ei vielä itse osaa toivoa on taatusti tyytyväinen siihen että kummi käy (ja niihin vaatteisiin). Eli noudata toivetta! Tai ota riski että lahjasi "siivotaan" roskikseen.
Tai kerää sitä romua omiin nurkkiisi seuraavaksi 20 vuodeksi äläkä raahaa sitä meille täyttämään muutenkin vähiä säilytystilojamme. - Annieeeee
Ehdotan että antaisit jonkun kauniin hopea- tai kultakorun. Minä sain kummitädiltäni sellaisen kun täytin 1 ja yhä on kaunis ja tallessa. Omani on hopeainen sydän jonka takana on pienen pieni kaiverrus missä lukee syntymäpäiväni. :)
- äibbä-73
Oma kummityttöni täytti vuoden helmikuussa. Olisin ostanut pienen kultaisen sydämmen ketjuineen, mutta toinen kummi ehti varata lahjaidean. Ostin Reimatecin toppapuvun ensitalveksi ja vanhemmat olivat ihastuneita lahjaan. Aikaa annan kummitytölleni viikottain ja se on mielestäni lahjaa tärkeämpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681428
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411019Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14650
- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20622Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17573