Naarasleijona on niin kauan ystäväsi, kunnes sinulla rupeaa menemään elämässä paremmin! Silloin hän muuttuu sinulle kateelliseksi piruksi suoraan sanoen. Niin kauan hän on voinut olla ystäväsi, kun on "tukenut" sinua, koska on voinut tuntea siten itsensä sinua paremmaksi. Mutta kun asetelma muuttuu ja sinä menetkin hänen "ohitseen" henkisessä tai varsinkin taloudellisessa mittakaavassa, homma ei enää toimikkaan.
Onko muilla samanmoisia kokemuksia?
No nythän mä sen hokasin!
7
1350
Vastaukset
- horoskoopista riippuvainen ...
Itse naarasleijonana olen huomannut aivan samanlaisia piirteitä ystävissäni, jotka taas ovat enimmäkseen härkiä ja oinaita horoskoopiltaan. Eli en menisi yleistämään, niin kuin en yleistä näihin jälkimmäisiinkään merkkeihin. Eiköhän näihin asioihin vaikuta moni muukin asia kuin horoskooppimerkki.
- Horrosskoopissa
että näin on! kuin kerroin leijona-naisista.
Viimeisin tapaus sattui hiljakkoin, kun ystävystyin työn merkeissä yhteen naiseen. Minulla meni elämässä sillä hetkellä huonosti ja hän tuntui kuuntelevan ja ymmärtävän jne. joten meistä tuli heti ystäviä. Mutta annas ollakkaan! kun minulla rupesi menemään paremmin, hän muuttui täysin! Ja silloin mulla jysähti! Tämä on niin tuttua! Eikä ollut yllätys mikään, että hokasin hänen olevan leijona horoskoopissa---- niin kuin kaikki muutkin samanlaisesti käyttäytyneet ystäväni vuosien saatossa, joista oli tullut entisiä ystäviä. Ja puhun siis n.30vuoden ajanjaksosta johon mahtuu kaikki nämä 8 leijonarouvaa. Joten eiköhän horoskooppimerkillä ole kuitenkin jotain tekemistä tämän asian kanssa...
Lisättäköön, että minulla on ikuisia ystäviä hyvinä ja pahoina aikoina kauriin, vaa'an ja skorpionin merkeissä, jotka ovat kestäneet kaikki jo 20-30vuotta. Itse olen tämä kamalaksi ihmiseksi mainostettu skorppari. :) - leijonana
Horrosskoopissa kirjoitti:
että näin on! kuin kerroin leijona-naisista.
Viimeisin tapaus sattui hiljakkoin, kun ystävystyin työn merkeissä yhteen naiseen. Minulla meni elämässä sillä hetkellä huonosti ja hän tuntui kuuntelevan ja ymmärtävän jne. joten meistä tuli heti ystäviä. Mutta annas ollakkaan! kun minulla rupesi menemään paremmin, hän muuttui täysin! Ja silloin mulla jysähti! Tämä on niin tuttua! Eikä ollut yllätys mikään, että hokasin hänen olevan leijona horoskoopissa---- niin kuin kaikki muutkin samanlaisesti käyttäytyneet ystäväni vuosien saatossa, joista oli tullut entisiä ystäviä. Ja puhun siis n.30vuoden ajanjaksosta johon mahtuu kaikki nämä 8 leijonarouvaa. Joten eiköhän horoskooppimerkillä ole kuitenkin jotain tekemistä tämän asian kanssa...
Lisättäköön, että minulla on ikuisia ystäviä hyvinä ja pahoina aikoina kauriin, vaa'an ja skorpionin merkeissä, jotka ovat kestäneet kaikki jo 20-30vuotta. Itse olen tämä kamalaksi ihmiseksi mainostettu skorppari. :)Millä lailla nämä leijonarouvat ovat sinua alkaneet kohdella? Tuli mieleen että minullakin on ollut monen merkkisiä ystäviä/tuttavia jotka ovat minuun tukeutuneet vaikeissa asioissa. En ole itse käytöstäni heitä kohtaan muuttanut elämän kohdellessa heitä paremmin. Etääntyminen on usein tapahtunut muista syistä, esim. ovat muuttaneet asumaan kauas tai eivät vain ole enää pitäneet yhteyttä muuttuneiden elämäntilanteiden vuoksi. En ainakaan itseäni ole koskaan pitänyt pinnallisena kiipijänä. Olen köyhä duunari enkä kilpaile asemasta enkä kadehdi muilta asemaa tai rikkautta.
- peppsu-
Enpä nyt ihan tiedä. Kyllähän se näin on, että
myös horoskooppimerkki varmasti vaikuttaa ihmiseen, ja myös niin, että jos uskoo horoskooppeihin niitä tulee luettua, ja ne saavat sinut vaikuttamaan siltä kun siellä siitä leijonasta sitten sanotaan. Uskon kuitenkin että tämä sinun tilanteesi nyt on aivan eri asiaan liittyvä. Liittyisikö kuitenkin luonteeseen ja tapaan suhtautua tähän asiaan?
- leo18
takia kaikki ihmiset täälä yleistää? joku saattaa tuntea yhden leijonan ja kun jos siinä menee joku pieleen niin vika onkin yhtäkkiä koko merkissä...vois sitä ees joskus kattoo peiliinkin..
enkä tätä tarkoittanut vaanja ainoostaan sulle vaan kaikille yleisesti- leijona on
Kyllä leijonanainen on epäsosiaalinen,
sitä faktaa et muuksi intä. Katsojan poju ku muut tietää vuosikausien kokemuksella, sinä vain intät. - leo18
leijona on kirjoitti:
Kyllä leijonanainen on epäsosiaalinen,
sitä faktaa et muuksi intä. Katsojan poju ku muut tietää vuosikausien kokemuksella, sinä vain intät.niin siitä inttämisestä ei millään oo mahollista että sulla olis vuosikausien tietoo tästä jututsta...ja jos täälä olijat ei kestä sitä että niiden mielipiteet kyseenalaistetaan niin se ei todellakaan ole mun ongelmani...nytkään yksinkertasesti pyysinvaan että kaikki ei yleistäis ja tuli heti kommenttii takas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142