Kuten me uskovat tiedämme, Jumala antoi tärkeän tehtävän pojalleen ja Jeesus otti opetuslapsikseen vain miehiä.
Onko uskovan - tai edes uskottoman - siis syytä poiketa tästä raamatun osoittamasta selvästä linjasta tämän kevään eduskuntavaaleissa?
Voiko itseään kutsua kristillisdemokraatiksi, jos sydän ja sielu ovat eri linjoilla Jumalan sanan kanssa?
Minäpä sanon molempiin ei. Siksi meidänkin piireissä äänestetään näissäkin vaaleissa vain uskovia miesehdokkaita.
••••Naisehdokkaan äänestäminen••••
4
264
Vastaukset
- Kysyy mies
joka on syntynyt viime vuosituhannella, mutta on kuitenkin niin kehittynyt, ettei usko maan olevan litteä jne...
Kahdessa tuhannessa vuodessa ihmiset ja asenteet ovat muuttuneet, mutta onko tuollaisia miehiä oikeasti vielä Suomessakin?- nainen.......
Aiheen aloittajalle: Jeesus otti opetuslapsikseen vain miehiä, mutta Jeesus oli tekemisissä myös naisten kanssa. Onko Raamatussa kohta, jossa Jeesus sanoo jotain naisvastaista? Kysyn ihan tietämättömyyttäni, tiedätkö sinä onko?
Muista myös että Raamatun kirjoittuvat ihmiset, joten heidän ja heidän aikansa mielipiteet tulevan ilmi.
Jeesuksen aikana ei ollut eduskuntaa, sanoiko hän jotain tyyliin että nainen on kykenemätön edustamaan kansaa? Jos muistat, suomenkansalaisita osa on naisia...
Säälin vaimoasi, jos sinulla on. Miten voisit/voit muuten olla jonkun kanssa liitossa, jos hän on sinua huonompi? Kysyn ihan vaan
mielenkiinnosta.
Kiva että kaikki miehet eivät ole tällaisia,hyvä nimimerkki "Kysyy mies". Sait minut iloiseksi :P - ihmettelijä!
nainen....... kirjoitti:
Aiheen aloittajalle: Jeesus otti opetuslapsikseen vain miehiä, mutta Jeesus oli tekemisissä myös naisten kanssa. Onko Raamatussa kohta, jossa Jeesus sanoo jotain naisvastaista? Kysyn ihan tietämättömyyttäni, tiedätkö sinä onko?
Muista myös että Raamatun kirjoittuvat ihmiset, joten heidän ja heidän aikansa mielipiteet tulevan ilmi.
Jeesuksen aikana ei ollut eduskuntaa, sanoiko hän jotain tyyliin että nainen on kykenemätön edustamaan kansaa? Jos muistat, suomenkansalaisita osa on naisia...
Säälin vaimoasi, jos sinulla on. Miten voisit/voit muuten olla jonkun kanssa liitossa, jos hän on sinua huonompi? Kysyn ihan vaan
mielenkiinnosta.
Kiva että kaikki miehet eivät ole tällaisia,hyvä nimimerkki "Kysyy mies". Sait minut iloiseksi :Pettä tietyissä tapauksissa raamatun tarkka noudattaminen on sama asia kuin naisten halveksuminen.
Mutta kun - hemmetti - ei se ole!!
(oli sitten tämäkin aloittaja pelkkä provoilija tai ihan mitä vaan) :-)
Anteeks mitä? Koita selittää niin että joku muukin ymmärtää????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625