••••Naisehdokkaan äänestäminen••••

Veljenne Mauno, Oulu

Kuten me uskovat tiedämme, Jumala antoi tärkeän tehtävän pojalleen ja Jeesus otti opetuslapsikseen vain miehiä.

Onko uskovan - tai edes uskottoman - siis syytä poiketa tästä raamatun osoittamasta selvästä linjasta tämän kevään eduskuntavaaleissa?

Voiko itseään kutsua kristillisdemokraatiksi, jos sydän ja sielu ovat eri linjoilla Jumalan sanan kanssa?

Minäpä sanon molempiin ei. Siksi meidänkin piireissä äänestetään näissäkin vaaleissa vain uskovia miesehdokkaita.

4

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyy mies

joka on syntynyt viime vuosituhannella, mutta on kuitenkin niin kehittynyt, ettei usko maan olevan litteä jne...

Kahdessa tuhannessa vuodessa ihmiset ja asenteet ovat muuttuneet, mutta onko tuollaisia miehiä oikeasti vielä Suomessakin?

• nainen.......

Aiheen aloittajalle: Jeesus otti opetuslapsikseen vain miehiä, mutta Jeesus oli tekemisissä myös naisten kanssa. Onko Raamatussa kohta, jossa Jeesus sanoo jotain naisvastaista? Kysyn ihan tietämättömyyttäni, tiedätkö sinä onko?
        Muista myös että Raamatun kirjoittuvat ihmiset, joten heidän ja heidän aikansa mielipiteet tulevan ilmi.

Jeesuksen aikana ei ollut eduskuntaa, sanoiko hän jotain tyyliin että nainen on kykenemätön edustamaan kansaa? Jos muistat, suomenkansalaisita osa on naisia...

Säälin vaimoasi, jos sinulla on. Miten voisit/voit muuten olla jonkun kanssa liitossa, jos hän on sinua huonompi? Kysyn ihan vaan
        mielenkiinnosta.

Kiva että kaikki miehet eivät ole tällaisia,hyvä nimimerkki "Kysyy mies". Sait minut iloiseksi :P

• ihmettelijä!
        nainen....... kirjoitti:

Aiheen aloittajalle: Jeesus otti opetuslapsikseen vain miehiä, mutta Jeesus oli tekemisissä myös naisten kanssa. Onko Raamatussa kohta, jossa Jeesus sanoo jotain naisvastaista? Kysyn ihan tietämättömyyttäni, tiedätkö sinä onko?
        Muista myös että Raamatun kirjoittuvat ihmiset, joten heidän ja heidän aikansa mielipiteet tulevan ilmi.

Jeesuksen aikana ei ollut eduskuntaa, sanoiko hän jotain tyyliin että nainen on kykenemätön edustamaan kansaa? Jos muistat, suomenkansalaisita osa on naisia...

Säälin vaimoasi, jos sinulla on. Miten voisit/voit muuten olla jonkun kanssa liitossa, jos hän on sinua huonompi? Kysyn ihan vaan
        mielenkiinnosta.

Kiva että kaikki miehet eivät ole tällaisia,hyvä nimimerkki "Kysyy mies". Sait minut iloiseksi :P

että tietyissä tapauksissa raamatun tarkka noudattaminen on sama asia kuin naisten halveksuminen.

Mutta kun - hemmetti - ei se ole!!

(oli sitten tämäkin aloittaja pelkkä provoilija tai ihan mitä vaan) :-)

• Anteeks mitä? Koita selittää niin että joku muukin ymmärtää????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      859
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      749
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe