siis e.vaaleissa? Eikä mitään remuelkkuvastauksia.
ketä pitäisi
21
1808
Vastaukset
- takamiestä
mie ainakin äänestäsin, mut en kehtaa sit kuitenkaan käyä.
- perusarto
Timo on paras
- ei sano mitään
pitää äänestää sitten naapuria
- luhtasen
puoluetta,,,,,,,,,,
- Vähän siltä
Että sinun pitäisi jättää väliin koko äänestäminen. Jos täytyy toisilta neuvoa kysyä.
Jätä vain tyhjälappu.
On varmaan sinulle sopiva ratkaisu.
Tuntuu vähän siltä, että et ole edes äänestyskelpoinen. - äänestetään
kaikki!!
- kyseinen
herra on oppinut puhumaan tai kirjoittamaan? Olishan tuossa tietysti hyvä pelle Halmeen tilalle.
- kokeilla
saada tuo ,upseeri ja "Herrasmies" Linnamurto saada savonlinnasta POIS.
TOIVOO SOSTERIN VÄKI.- sosterin puolesta
varmasti kokeilla.
- Kokoomuslainen81
Sinä se osaat ilahduttaa noilla sekavilla kirjoituksilla.
Olet joko sossu-manne tai suomenruotsalainen kun et osaa suomenkieltä ilmaista paremmin.
Joten muuta Ahvenanmaalle. Ei täällä kaltaisiasi tarvita.
Ja lisäksi sinun näppäimistössä taitaa olla joka toinen näppäin Caps Lock.
Kirjoittakaa kaikki lappuunne SavoRULES
Loppuu senjälkeen Savonlinnan herroilta ryypiskely veronmaksajien rahoilla. Nimittäin silloin ryypiskelen minä ja tietenkin teidän rahoilla. En kai minä nyt omistani mitään vaikka tillillä onkin 3.000.000.000.000.000€- Asuntomarkkinat
Jopas nitkahti lapselliseksi jollain? Laita kurahousut jalkaan ja mene ulos, siellä paistaa aurinko!
Asuntomarkkinat kirjoitti:
Jopas nitkahti lapselliseksi jollain? Laita kurahousut jalkaan ja mene ulos, siellä paistaa aurinko!
Risukasaan jossa asut tuskin paistaa milloinkaan aurinko. Tai paistoi ehkä kerran mutta se oli noin 500 vuotta sitten.
- pikku neupaloinen
ei meidän tartte pitää pitää mitään vaaleja, kun "avomies" käy ilmoittamassa pitkin kaupunkia,että nepponen jää pois ja äänet tulee miun"muikunpaistajan" avokille....
- kes aamo
taidat olla kommunisti,kun et pidä meidän rikkaiden puolia....ja muikutkii ol paistettu jollain kevytlevitteellä..
- Kokoomuslainen81
kes aamo kirjoitti:
taidat olla kommunisti,kun et pidä meidän rikkaiden puolia....ja muikutkii ol paistettu jollain kevytlevitteellä..
"Kuollut kommari, hyvä kommari"
Toivottavasti ne tyhmät kommarit tajuais, että ei se aate vaan toimi.
Siperiaan joutaa moiset nistit. - käyttämään
Kokoomuslainen81 kirjoitti:
"Kuollut kommari, hyvä kommari"
Toivottavasti ne tyhmät kommarit tajuais, että ei se aate vaan toimi.
Siperiaan joutaa moiset nistit.näppäimistöä.
- Kokoomuslainen81
käyttämään kirjoitti:
näppäimistöä.
Onkohan sulta lääkkeet loppu?
Yleensä kirjoitan käsin, mutta tämän kirjoitin omalla pitkällä lerssilläni. Tykkään käyttää sitä muuhunkin kuin yhdyntään tai runkkaamiseen, jota sinä et ole takuulla kokenut.
- äänestän..
FREDERIKKII ..
NRO. 201 ÄIJÄENERGIAA EDUSKUNTAAN!!
Kuulun nääs Helsingin vaalipiiriin.- Hereillä hyvätihmiset
Ja äänestäkää paikallista "Lohenliekittäjää"
Sen jälkeen kun E..i pääsee eduskuntaan, on meillä kaikilla asiat oikein reilassa.
Eläköön lohiruoka... kyllä on makoista.
Mitääääääh!! Todella äijäenergiaa eduskuntaan. - numeron
Hereillä hyvätihmiset kirjoitti:
Ja äänestäkää paikallista "Lohenliekittäjää"
Sen jälkeen kun E..i pääsee eduskuntaan, on meillä kaikilla asiat oikein reilassa.
Eläköön lohiruoka... kyllä on makoista.
Mitääääääh!! Todella äijäenergiaa eduskuntaan.(minä itse viestin aloittaja)
Puolue on ollut selviö koko ajan, nyt kiitos netin, tiedän kelle ääni menee.
Kokeilin vaan kepillä jäätä, eikä tuota taida sen enempää olla täällä kuin järvessäkään.
Se, kuinka monta mainosviestiä on poistettu, en tiedä, enkä sen takia numerotakaan laita tänne, vaan äänestyslappuun.
Lähden etsimään vaalilappua, jotta tiedän monelta ja missä käyn. Ettei iske paniikki.
Ja laittakaa, kellä yhtään siihen on varaa, kolikko vaalikeräykseen. Autat monia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584