Miten te muut vaa'at?

(n)21

Kuinka teillä parisuhteessa olevilla vaaoilla on puhumisen kanssa? Osaatteko helposti ja avoimesti keskustella kumppaninne kanssa kaiken maailman asioista? Minä en.. Ja se on pilannu parit parisuhteet.. En osaa puhua.. Miten oppisin puhumaan miehelle jota rakastan? Miespuolisille kavereille osaan puhua..

6

1345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

En ole enää parisuhteessa mut mulla oli toisenlainen tilanne kun sulla oli. Olisin puhunu vaikka mistä mut mies ei puhunu. Oli leijona merkiltään. Sun täytyy vaan aloittaa pienestä eli jotain pientä ensin keskustelet hänen kanssaan pienestä ja siit se sit lähtee. Rohkeasti vaan =)

• VaakaM30

Mulla kanssa, kaverien kanssa juttu luistaa kun rasvattu mut huolien ja murheiden ym. kertominen kumppanille on jotenkin mahdottoman tuntuista..Sitä mieluummin pyörittelee asioita vaan omassa päässä..

• Rec**

Mieleeni tuli Satu Hassin runo Haluan. Ehkä siinä voisi olla ydin siihen miksi ei voi puhua (halua), vai mitä olette mieltä...??

Haluan pitää pintani pehmeänä
      tuntea lapsen nukkaposken
      ja töitä tehneen käden karheuden.
      Tahdon pitää aistini auki
      haistaa syksyn kirpeyden
      ja lumen alta paljastuvan mullan lemun.
      En huoli naamiota kasvoilleni
      vaikka kaikki näkisivät lävitseni.
      En aio kasvattaa kuorta
      en kilpeä
      en panssaria
      vuosi vuodelta paskunevaa.
      Haluan säilyttää toivon
      lapsellisen unelman
      ihmisestä
      hänen katseestaan ja kosketuksestaan
      sanattomista sanoistaan.
      En suostu liukuhihnalle
      putkeen.
      Tahdon lentää huipulle
      pudota pohjalle
      eksyä ja löytää.
      Tahdon nähdä huikaisevan valon
      ja läpitunkemattoman pimeän.
      Haluan pysyä haavoittuvana.

• vaakanen

Jep, sama vika.. Liekö mikä hommaan syynä, mutta suhteet on kärsiny kun ei saa suutaan auki.

• skibby

itsellä aivan sama ongelma,en halua pilata kenenkään fiiliksiä tai tehdä toisille pahaa mieltä,(vaikka näin ei varmaan kävisikään)joten myötäilen muita..nyt elän parisuhteessa ja mieheni kanssa keskusteltu asiasta että minun on hankala välillä sanoa asioita suoraan ja olen jo pikku hiljaa oppinut aukaisemaan turpani oikeaan aikaan,kyllä se siitä!muista että sun mielipiteet on vähintään yhtä tärkeitä kuin muiden!hyvää kevään jatkoa!

• Vaaka(n)

Kaikille vastauksista!:) Ja oikein hyvää kevään jatkoa:)!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      174
      2517
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      56
      2060
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      60
      1981
    4. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      104
      1977
    5. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      32
      1966
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      62
      1297
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      122
      1146
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      1003
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      55
      948
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      887
    Aihe