Miten te muut vaa'at?

(n)21

Kuinka teillä parisuhteessa olevilla vaaoilla on puhumisen kanssa? Osaatteko helposti ja avoimesti keskustella kumppaninne kanssa kaiken maailman asioista? Minä en.. Ja se on pilannu parit parisuhteet.. En osaa puhua.. Miten oppisin puhumaan miehelle jota rakastan? Miespuolisille kavereille osaan puhua..

6

1365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

En ole enää parisuhteessa mut mulla oli toisenlainen tilanne kun sulla oli. Olisin puhunu vaikka mistä mut mies ei puhunu. Oli leijona merkiltään. Sun täytyy vaan aloittaa pienestä eli jotain pientä ensin keskustelet hänen kanssaan pienestä ja siit se sit lähtee. Rohkeasti vaan =)

• VaakaM30

Mulla kanssa, kaverien kanssa juttu luistaa kun rasvattu mut huolien ja murheiden ym. kertominen kumppanille on jotenkin mahdottoman tuntuista..Sitä mieluummin pyörittelee asioita vaan omassa päässä..

• Rec**

Mieleeni tuli Satu Hassin runo Haluan. Ehkä siinä voisi olla ydin siihen miksi ei voi puhua (halua), vai mitä olette mieltä...??

Haluan pitää pintani pehmeänä
      tuntea lapsen nukkaposken
      ja töitä tehneen käden karheuden.
      Tahdon pitää aistini auki
      haistaa syksyn kirpeyden
      ja lumen alta paljastuvan mullan lemun.
      En huoli naamiota kasvoilleni
      vaikka kaikki näkisivät lävitseni.
      En aio kasvattaa kuorta
      en kilpeä
      en panssaria
      vuosi vuodelta paskunevaa.
      Haluan säilyttää toivon
      lapsellisen unelman
      ihmisestä
      hänen katseestaan ja kosketuksestaan
      sanattomista sanoistaan.
      En suostu liukuhihnalle
      putkeen.
      Tahdon lentää huipulle
      pudota pohjalle
      eksyä ja löytää.
      Tahdon nähdä huikaisevan valon
      ja läpitunkemattoman pimeän.
      Haluan pysyä haavoittuvana.

• vaakanen

Jep, sama vika.. Liekö mikä hommaan syynä, mutta suhteet on kärsiny kun ei saa suutaan auki.

• skibby

itsellä aivan sama ongelma,en halua pilata kenenkään fiiliksiä tai tehdä toisille pahaa mieltä,(vaikka näin ei varmaan kävisikään)joten myötäilen muita..nyt elän parisuhteessa ja mieheni kanssa keskusteltu asiasta että minun on hankala välillä sanoa asioita suoraan ja olen jo pikku hiljaa oppinut aukaisemaan turpani oikeaan aikaan,kyllä se siitä!muista että sun mielipiteet on vähintään yhtä tärkeitä kuin muiden!hyvää kevään jatkoa!

• Vaaka(n)

Kaikille vastauksista!:) Ja oikein hyvää kevään jatkoa:)!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      8
      1656
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      124
      1642
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      245
      1162
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      186
      996
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      866
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      845
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      833
    10. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    Aihe