rakastan sua..

;)..

rakastan ja en voi sille mitään vaik kui yrittäsin unohtaa..vaik oot nii lähellä,ni silti nii mielettömän kaukana ;(

66

4789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lalagen

      Rakastan myös sinua ja en voi olla kaipaamatta.
      Unohdusta ei tule eikä kaipuu hälvene. Olet aina niin lähellä ja silti niin kaukana....
      Scorpionit ovat unohdumattomia. :)

    • ,,,,

      Minkäsmerkkinen tää kirjoittaja itse on? Ja minkämerkkiselle henkilölle tää oli suunnattu?

      • lalagen

        Iltaa,

        Oletan, että tälläisia kysymyksiä tekee ihminen, joka on nainen ja onnettomassa rakkaudessa. Toivoisin, kylläkin , että hän olisi mies, joka kerrankin uskaltaa sanoa julki elämästään jotain erittäin tärkeätä.... toiveajattelua.
        Lalagen merkin taakse piiloutuu nuori nainen Neitsyt-TuliKäärme.
        Keskustelun aloittajan toivoisin olevan mies ajalta MetalliHärkä ja Scorpioni.
        Mutta kaikki on vain toiveajattelua.
        Toivon itse koko sydämestäni ;) ja oho merkkisille kärsivällisyyttä ja viisasta sydäntä kaiken kaipuun keskellä. Usein rakkauden kohde on tietämätön, suunnattoman arka tai jäyhä, kun on katsellut suomalaisten miesten menoa täs maailmassa.
        Tämä alkuviesti ilostutti omaa arvokkaan ankeata tilannetta elämässäni. Kiitos tästä ilopilkusta. Jaksan nyt vähän aikaa eteenpäin.
        Ai niin oletko Turun seudulta? Murteesi osoittaa jotain sellaista...
        Kaikkea hyvää ja pirteämpää mieltä arkeen toivottaen. "Paistaa se päivä risukasaankin".


      • ;)..
        lalagen kirjoitti:

        Iltaa,

        Oletan, että tälläisia kysymyksiä tekee ihminen, joka on nainen ja onnettomassa rakkaudessa. Toivoisin, kylläkin , että hän olisi mies, joka kerrankin uskaltaa sanoa julki elämästään jotain erittäin tärkeätä.... toiveajattelua.
        Lalagen merkin taakse piiloutuu nuori nainen Neitsyt-TuliKäärme.
        Keskustelun aloittajan toivoisin olevan mies ajalta MetalliHärkä ja Scorpioni.
        Mutta kaikki on vain toiveajattelua.
        Toivon itse koko sydämestäni ;) ja oho merkkisille kärsivällisyyttä ja viisasta sydäntä kaiken kaipuun keskellä. Usein rakkauden kohde on tietämätön, suunnattoman arka tai jäyhä, kun on katsellut suomalaisten miesten menoa täs maailmassa.
        Tämä alkuviesti ilostutti omaa arvokkaan ankeata tilannetta elämässäni. Kiitos tästä ilopilkusta. Jaksan nyt vähän aikaa eteenpäin.
        Ai niin oletko Turun seudulta? Murteesi osoittaa jotain sellaista...
        Kaikkea hyvää ja pirteämpää mieltä arkeen toivottaen. "Paistaa se päivä risukasaankin".

        jep,menipä tässä ny kauan ku ajattelin vaan sitä scorpparia..mut kiva ku joku o samaa mieltä ja saman henkistä buukieta ;)..jep minä oo jk.stä ja kauris..kauniita ajatuksia teillä kumpasellakki ;))...täytyy kai mennä koisii ku meni tuolla rock homissa koko yö:_


      • Ahdistunut.
        lalagen kirjoitti:

        Iltaa,

        Oletan, että tälläisia kysymyksiä tekee ihminen, joka on nainen ja onnettomassa rakkaudessa. Toivoisin, kylläkin , että hän olisi mies, joka kerrankin uskaltaa sanoa julki elämästään jotain erittäin tärkeätä.... toiveajattelua.
        Lalagen merkin taakse piiloutuu nuori nainen Neitsyt-TuliKäärme.
        Keskustelun aloittajan toivoisin olevan mies ajalta MetalliHärkä ja Scorpioni.
        Mutta kaikki on vain toiveajattelua.
        Toivon itse koko sydämestäni ;) ja oho merkkisille kärsivällisyyttä ja viisasta sydäntä kaiken kaipuun keskellä. Usein rakkauden kohde on tietämätön, suunnattoman arka tai jäyhä, kun on katsellut suomalaisten miesten menoa täs maailmassa.
        Tämä alkuviesti ilostutti omaa arvokkaan ankeata tilannetta elämässäni. Kiitos tästä ilopilkusta. Jaksan nyt vähän aikaa eteenpäin.
        Ai niin oletko Turun seudulta? Murteesi osoittaa jotain sellaista...
        Kaikkea hyvää ja pirteämpää mieltä arkeen toivottaen. "Paistaa se päivä risukasaankin".

        Kyllä sitä haluaisi kuule vaikka mitä kertoa tuollaiselle haaveilijalle. Olen ennen ollut hirveä romantikko, joka nykyään ällöttää minua. Onko sinulla vastausta minulle siihen asiaan, että löytyykö tuolta maailmasta niin varmaa naista joka ei yllättyisi edes, jos vuoret romahtaisivat. Niin kauniin rauhallista katsetta, joka sulautuu tämän maailman lehvästöön?


      • Cryz(NeitsytN)
        Ahdistunut. kirjoitti:

        Kyllä sitä haluaisi kuule vaikka mitä kertoa tuollaiselle haaveilijalle. Olen ennen ollut hirveä romantikko, joka nykyään ällöttää minua. Onko sinulla vastausta minulle siihen asiaan, että löytyykö tuolta maailmasta niin varmaa naista joka ei yllättyisi edes, jos vuoret romahtaisivat. Niin kauniin rauhallista katsetta, joka sulautuu tämän maailman lehvästöön?

        Ihmisen pitää silloin olla itse se vuori jotta voi katsella rauhassa kun vuoret ympäriltä kaatuvat... niitäkin ihmisiä vielä on jotka eivät tuomitse:)


    • teko

      voisitko jo tehdä aloitteen, en jaksa enää odottaa...

      • teko

        onkin hankalaa. Ole sinä minua rohkeampi!
        Kaipaan minäkin sinua!


      • nyt sinusta
        teko kirjoitti:

        onkin hankalaa. Ole sinä minua rohkeampi!
        Kaipaan minäkin sinua!

        kiinni, ota tai jätä


      • en jätä
        nyt sinusta kirjoitti:

        kiinni, ota tai jätä

        mutta niin yksinkertaistahan se ei muistaakseni ollut!
        Eihän elämä ole yksinkertaiseksi tarkoitettukkaan!
        Innokkaana odotan viesitäsi!


      • sait jo vastauksen
        en jätä kirjoitti:

        mutta niin yksinkertaistahan se ei muistaakseni ollut!
        Eihän elämä ole yksinkertaiseksi tarkoitettukkaan!
        Innokkaana odotan viesitäsi!

        edellisessä viestissä.


      • : ) ...
        sait jo vastauksen kirjoitti:

        edellisessä viestissä.

        minäkin sinulle!


      • kaksi
        : ) ... kirjoitti:

        minäkin sinulle!

        pölvästiä!
        Taitaa olla saavuttamattomissa teidän rakkautenne!


    • olla molemmilla

      suurehkoja esteitä todellisen rakkauden tiellä...

      • skoputhan

        ei halua menettää kasvojaan


      • tuota
        skoputhan kirjoitti:

        ei halua menettää kasvojaan

        jos on kyse rakkaudesta!
        Ei ajattele kasvojen menetystä. Oli merkkinä skopu tai mikä hyvänsä. Eli tokkopa tuossa on kyse muusta kuin kahden lapsellisen ihmisen köydenvedosta.


      • kiitokset vain viimeisestä

        ja hyvää jatkoa. Toivottavasti teit oikean liikkeen, vielä voisi korjata, mutta parempi sitten näin. Sehän oli sinusta kiinni.


      • kaipaan!
        kiitokset vain viimeisestä kirjoitti:

        ja hyvää jatkoa. Toivottavasti teit oikean liikkeen, vielä voisi korjata, mutta parempi sitten näin. Sehän oli sinusta kiinni.

        Hyvää jatkoa itsellesikin!
        Tein jonkinlaisen liikkeen, oliko se oikea?
        Tiedä en itsekkään. Onko parempi näin , en tiedä sitäkään! Onko se sitten yksin minusta kiinni? Jos näin on niin ehkä se oli oikea liike.


      • blablablaaaaaaaaaaaa
        kaipaan! kirjoitti:

        Hyvää jatkoa itsellesikin!
        Tein jonkinlaisen liikkeen, oliko se oikea?
        Tiedä en itsekkään. Onko parempi näin , en tiedä sitäkään! Onko se sitten yksin minusta kiinni? Jos näin on niin ehkä se oli oikea liike.

        blaablaa ja blaa.Meni jo ohi.


      • kaikki alustapitäen
        kaipaan! kirjoitti:

        Hyvää jatkoa itsellesikin!
        Tein jonkinlaisen liikkeen, oliko se oikea?
        Tiedä en itsekkään. Onko parempi näin , en tiedä sitäkään! Onko se sitten yksin minusta kiinni? Jos näin on niin ehkä se oli oikea liike.

        väärin. Anteeksi, luulin ja käsitin kaiken väärin, tunne olikin yksipuolista. Anteeksi aiheuttamani vaiva.


      • pienen pieni
        kaikki alustapitäen kirjoitti:

        väärin. Anteeksi, luulin ja käsitin kaiken väärin, tunne olikin yksipuolista. Anteeksi aiheuttamani vaiva.

        pieni viesti , tiedät kyllä minne.... ja


      • en voi sua unohtaa
        kiitokset vain viimeisestä kirjoitti:

        ja hyvää jatkoa. Toivottavasti teit oikean liikkeen, vielä voisi korjata, mutta parempi sitten näin. Sehän oli sinusta kiinni.

        ...että olet juuri Sinä?
        Laita pieni vinkki s-postiini..tai..numerooni.. korjaisin virheen...


      • jo eilen
        pienen pieni kirjoitti:

        pieni viesti , tiedät kyllä minne.... ja

        tämä riitti omalta puoleltani.


      • kristaglo
        pienen pieni kirjoitti:

        pieni viesti , tiedät kyllä minne.... ja

        uskaltanut vastata asioihin suoraan, mutta niinkuin sanoin käsitin väärin, tunne oli yksipuolinen


      • näille onnettomille
        en voi sua unohtaa kirjoitti:

        ...että olet juuri Sinä?
        Laita pieni vinkki s-postiini..tai..numerooni.. korjaisin virheen...

        sitten kävikään.....?


      • on joku jossain
        näille onnettomille kirjoitti:

        sitten kävikään.....?

        Taisivat jo toisensa unohtaa, nuo onnelliset.
        Liekö suurta rakkautta ollutkaan.
        Toivottakaamme heille hyvää onnea ja suurta viisautta!
        Jos vaikka seuraavan onnen kohdatessaan tietäisivät miten toimia ja rakastaa.


      • meni
        on joku jossain kirjoitti:

        Taisivat jo toisensa unohtaa, nuo onnelliset.
        Liekö suurta rakkautta ollutkaan.
        Toivottakaamme heille hyvää onnea ja suurta viisautta!
        Jos vaikka seuraavan onnen kohdatessaan tietäisivät miten toimia ja rakastaa.

        :).....


    • täältä

      tälläisen ihanan! Olisipa nuo sanat minulle.
      Ehkä ei, mutta vastaan silti.
      En unohda minäkään!
      Olet niin lähellä, vaikka oikeasti niin kaukana!
      Illalla katson tähteä ja lähetän sinulle suukon pienen. Näen sinusta unta ;)

      • ;)..

        ..olla että minäkin nään unta sinusta..mutku ne avaimet siihen lukkoon,joka pitäs avata o varmaan kuussa asti :(..Mut katselen minäkin tähtiä..ehkä joskus samaakin ;)


      • pakko
        ;).. kirjoitti:

        ..olla että minäkin nään unta sinusta..mutku ne avaimet siihen lukkoon,joka pitäs avata o varmaan kuussa asti :(..Mut katselen minäkin tähtiä..ehkä joskus samaakin ;)

        tyytyä katsomaan vain niitä tähtiä!
        Vaikka ikävä kuitenkin kaihertaa.
        Ei varmaankaan ole minkäänlaista mahdollisuutta astua uudelleen lähtöviivalle?
        Mukava kuitenkin katsoa joskus edes sitä samaa tähteä, ja toivoa että se tähdenlentona tipauttaisi sen avaimen sieltä kuusta ;)


      • sinulla vielä
        pakko kirjoitti:

        tyytyä katsomaan vain niitä tähtiä!
        Vaikka ikävä kuitenkin kaihertaa.
        Ei varmaankaan ole minkäänlaista mahdollisuutta astua uudelleen lähtöviivalle?
        Mukava kuitenkin katsoa joskus edes sitä samaa tähteä, ja toivoa että se tähdenlentona tipauttaisi sen avaimen sieltä kuusta ;)

        mahdollisuus. Ilmaise tunteesi! Ole rohkea, rohkeampi kuin minä....


      • ;)..
        pakko kirjoitti:

        tyytyä katsomaan vain niitä tähtiä!
        Vaikka ikävä kuitenkin kaihertaa.
        Ei varmaankaan ole minkäänlaista mahdollisuutta astua uudelleen lähtöviivalle?
        Mukava kuitenkin katsoa joskus edes sitä samaa tähteä, ja toivoa että se tähdenlentona tipauttaisi sen avaimen sieltä kuusta ;)

        ei tiedä mitä mitä sieltä taivaalta tipahtaa!Vaikka vuodenajat vaihtuu,ikävä ei häviä mihinkään..katsellaan niitä tähtiä ja toivotaan että ne avaimet tippuisi sieltä kuusta ja pääsisimme sulattamaan ne yhdessä:D


      • sitä
        ;).. kirjoitti:

        ei tiedä mitä mitä sieltä taivaalta tipahtaa!Vaikka vuodenajat vaihtuu,ikävä ei häviä mihinkään..katsellaan niitä tähtiä ja toivotaan että ne avaimet tippuisi sieltä kuusta ja pääsisimme sulattamaan ne yhdessä:D

        koskaan tiedä;)
        Niinhän se menee. Ymmärsin kyllä.
        Mukava ajatusleikki kuitenkin!


      • lisäys
        ;).. kirjoitti:

        ei tiedä mitä mitä sieltä taivaalta tipahtaa!Vaikka vuodenajat vaihtuu,ikävä ei häviä mihinkään..katsellaan niitä tähtiä ja toivotaan että ne avaimet tippuisi sieltä kuusta ja pääsisimme sulattamaan ne yhdessä:D

        niinhän se on. Eihän sitä tiedä;)
        mutta mukavampaa olisi jatkaa tätä kummallista keskustelua jotenkin toisella tavalla.Ihan kuin aiukuiset ikään. Sinulla on osoitteeni! Elän toivossa


      • ;)..
        lisäys kirjoitti:

        niinhän se on. Eihän sitä tiedä;)
        mutta mukavampaa olisi jatkaa tätä kummallista keskustelua jotenkin toisella tavalla.Ihan kuin aiukuiset ikään. Sinulla on osoitteeni! Elän toivossa

        oikein tiedä mitä meinaat? mut laita koodia onhan sulla mun numero ;)Vaikka luulen kyllä että et ole juuri se :(


      • olla väärä
        lisäys kirjoitti:

        niinhän se on. Eihän sitä tiedä;)
        mutta mukavampaa olisi jatkaa tätä kummallista keskustelua jotenkin toisella tavalla.Ihan kuin aiukuiset ikään. Sinulla on osoitteeni! Elän toivossa

        henkilö....et hän...Olisit jo ottanut yhteyttä, luulisin..sinulla on kaikki mahdollisuudet siihen.


      • ;)..
        olla väärä kirjoitti:

        henkilö....et hän...Olisit jo ottanut yhteyttä, luulisin..sinulla on kaikki mahdollisuudet siihen.

        taisin..luulisin että sinullakin olisi mahdollisuus ottaa yhteyttä..mut kaippa on parasta katsella vaan niitä tähtiä ;)


      • muuta
        ;).. kirjoitti:

        taisin..luulisin että sinullakin olisi mahdollisuus ottaa yhteyttä..mut kaippa on parasta katsella vaan niitä tähtiä ;)

        mahdollisuutta kuin tyytyä niiden tähtien katseluun? Niin romanttista kuin se onkin. Luulisin sinun tietävän, että varmasti ottaisinkin sinuun yhteyttä jos rohkenisin, olisiko mahdotonta antaa pieni vinkki tai asia menneestä, josta tietäisit.. minun tietävän että sinä olet juuri sinä ;)


      • ;)..
        muuta kirjoitti:

        mahdollisuutta kuin tyytyä niiden tähtien katseluun? Niin romanttista kuin se onkin. Luulisin sinun tietävän, että varmasti ottaisinkin sinuun yhteyttä jos rohkenisin, olisiko mahdotonta antaa pieni vinkki tai asia menneestä, josta tietäisit.. minun tietävän että sinä olet juuri sinä ;)

        pitäisihän sinun jo niistä avaimista siellä kuussa tietää :)


      • kuusa
        ;).. kirjoitti:

        pitäisihän sinun jo niistä avaimista siellä kuussa tietää :)

        siellä ne kait sitten on ja pysyy! Ihminen on kaikkeen pystyvä , niin halutessaan, jopa ne avaimet sieltä kuusta etsimään.
        Ei ole kuin omasta itsestä kiinni kaikki tässä elämässä!
        Jos on rohkeutta muutoksiin! Onko sinulla rohkeutta tai tahtoa?


      • voi olla
        kuusa kirjoitti:

        siellä ne kait sitten on ja pysyy! Ihminen on kaikkeen pystyvä , niin halutessaan, jopa ne avaimet sieltä kuusta etsimään.
        Ei ole kuin omasta itsestä kiinni kaikki tässä elämässä!
        Jos on rohkeutta muutoksiin! Onko sinulla rohkeutta tai tahtoa?

        että ajankohta ei ole kaikkein paras nyt radikaaleihin muutoksiin ! vaikka rohkeutta ja tahtoa olisikin,voi olla paras pitää kohtuus kaikessa..vaikka joka ikinen päivä ajattelen jossain vaiheessa tätä scorppionia ..


      • ajankohta
        voi olla kirjoitti:

        että ajankohta ei ole kaikkein paras nyt radikaaleihin muutoksiin ! vaikka rohkeutta ja tahtoa olisikin,voi olla paras pitää kohtuus kaikessa..vaikka joka ikinen päivä ajattelen jossain vaiheessa tätä scorppionia ..

        ei ole radikaalien muutosten, niin olethan hänelle kertonut siihen syyt!Kun kerran rohkeutta riittää.
        Muistathan , että hän on skorppioni !
        Uskon että hänkin miettii asioita päivittäin ja haluaisi varmaankin jonkinlaista selvyyttä tilanteeseen.


      • rakastunut skorpioniin
        ajankohta kirjoitti:

        ei ole radikaalien muutosten, niin olethan hänelle kertonut siihen syyt!Kun kerran rohkeutta riittää.
        Muistathan , että hän on skorppioni !
        Uskon että hänkin miettii asioita päivittäin ja haluaisi varmaankin jonkinlaista selvyyttä tilanteeseen.

        ..kokeneemmat, skorpionin suhteen:
        minulla muutman vuoden ajoittainen suhde skorpionimiehen kanssa, rakastan tätä miestä sydämestäni, hänestä vaan ei ota selvää... sisimmässäni tiedän että olen myös hänen mielessään. Ei pysty kertomaan tunteistaan, osoittaa sen muilla keinoin... Miksi on niin vaikeaa skorpionille kertoa tunteistaan? Havoittumisen pelko? Kasvojen menettäminen? Ylepeys, vai mikä? Mitä siitä,jos kertoisikin omista tunteistaan avoimesti? Vaikka ei saisikaan vastakaikua? (tässä tapauksessa kyllä saisi), - ei se niin kamalaa ole olla rehellinen itselleen ja toiselle, ei tunteiden paljastamisessa mielestäni ole mitään hävettävää tai noloa. Vai pelkääkö skorpioni sitoutumista, sitä ettei hetken kuluttua huvitakkaan? Vai ahditstuuko skorpioni jos vastapuoli kertoo rakkautensa häneen? Suhteestahan pääsee eroon, jos rakkaus tuntuu hiipuvan, silloinkin rehellisesti kertomalla tunteistaan. Olen aika ymmälläni ristiriitaisesta viestinnästä skorpionilta... välillä tykkää..välillä ei. Minä taas avoimesti kerron rakkauteni hänelle.


    • sitten

      tämä on.......... kun en minäkään voi sinua unohtaa...........
      Olet ajatuksissani......

      • ;)..

        sitä se on...olen täysin varma siitä !!


      • sinä
        ;).. kirjoitti:

        sitä se on...olen täysin varma siitä !!

        mitäpä nyt sitten tehään.......... me hölmöt!


      • ;)..
        sinä kirjoitti:

        mitäpä nyt sitten tehään.......... me hölmöt!

        ...me jotain vielä keksitä...vaikka aika hölmöjä tosiaan ollaan !?!?! ..;)


      • hölmöä
        ;).. kirjoitti:

        ...me jotain vielä keksitä...vaikka aika hölmöjä tosiaan ollaan !?!?! ..;)

        kuin tämä onkin, olet ajatuksissa !
        Voisithan sinä vaikka ottaa yhteyttä, muullakin tapaa, ettei nämä kauniit ja ihanat ajatukset ja sanat tuntuisi niin tyhjiltä ja ontoilta!?


      • ;)..
        hölmöä kirjoitti:

        kuin tämä onkin, olet ajatuksissa !
        Voisithan sinä vaikka ottaa yhteyttä, muullakin tapaa, ettei nämä kauniit ja ihanat ajatukset ja sanat tuntuisi niin tyhjiltä ja ontoilta!?

        ...voisin, jos vain tietäisin että olet juuri se..mihin haluaisin yhteyden ??


      • hassulla
        ;).. kirjoitti:

        ...voisin, jos vain tietäisin että olet juuri se..mihin haluaisin yhteyden ??

        tavalla.... tämä... mystinen juttu olisi kiva kyllä selvittää...... hmm.... missähän nähtiin ensimmäisen kerran... ;)


      • ;)..
        hassulla kirjoitti:

        tavalla.... tämä... mystinen juttu olisi kiva kyllä selvittää...... hmm.... missähän nähtiin ensimmäisen kerran... ;)

        sanoppa sinä missäpäin asustelet..nii eiköhän ala selvitä..:)


      • uskoisin
        ;).. kirjoitti:

        sanoppa sinä missäpäin asustelet..nii eiköhän ala selvitä..:)

        on yksi paikka , saattanut jäänyt molempien mieleen......
        asuinpaikasta voisin kertoa, että välillämme saattaa olla kilometrejä eräitä.... ;)


      • ;)..
        uskoisin kirjoitti:

        on yksi paikka , saattanut jäänyt molempien mieleen......
        asuinpaikasta voisin kertoa, että välillämme saattaa olla kilometrejä eräitä.... ;)

        ..vähän..niin ja näin..:)..mut,mikä on sun etunimen eka kirjain..??


      • sitten
        ;).. kirjoitti:

        ..vähän..niin ja näin..:)..mut,mikä on sun etunimen eka kirjain..??

        niin........ salaperäistä... hmm....
        mikä on sinun etunimesi eka kirjain??
        Muistuuko sinulle mieleen missä ensimmäisen kerran nähtiin... oikeasti...


      • ;)..
        sitten kirjoitti:

        niin........ salaperäistä... hmm....
        mikä on sinun etunimesi eka kirjain??
        Muistuuko sinulle mieleen missä ensimmäisen kerran nähtiin... oikeasti...

        ..siitä on nin kauan että..et varmaan oo sama henkilö..p on muuten se etukirjain..


      • harmi!
        ;).. kirjoitti:

        ..siitä on nin kauan että..et varmaan oo sama henkilö..p on muuten se etukirjain..

        Onhan tuosta aikaa!
        Todellakin.... en varmaan sitten olekkaan se sama.
        meidän hölmöjen kohtalo on kai edelleen kaivata sitä joka on niin lähellä mutta kuitenkin niin kaukana! Hyvää jatkoa sinulle!
        Toivottaa eräs..... a


      • ;)..
        harmi! kirjoitti:

        Onhan tuosta aikaa!
        Todellakin.... en varmaan sitten olekkaan se sama.
        meidän hölmöjen kohtalo on kai edelleen kaivata sitä joka on niin lähellä mutta kuitenkin niin kaukana! Hyvää jatkoa sinulle!
        Toivottaa eräs..... a

        ..se harmittaa..voihan scorppioni sentään !! Hyvää jatkoa myös sinulle A :)


      • Myös scorparia kaipaava
        ;).. kirjoitti:

        ..se harmittaa..voihan scorppioni sentään !! Hyvää jatkoa myös sinulle A :)

        ..oli niin suloinen keskusteluketju.. harmi, kun ette olleet ne "oikeat" toisillenne..
        Minä myös kaipailen skorpionia, jonka etunimi akaa P:llä... ;-) Mahtoiko tässä ketjussa kirjoitellut P olla skorpioni?


      • ;)..
        Myös scorparia kaipaava kirjoitti:

        ..oli niin suloinen keskusteluketju.. harmi, kun ette olleet ne "oikeat" toisillenne..
        Minä myös kaipailen skorpionia, jonka etunimi akaa P:llä... ;-) Mahtoiko tässä ketjussa kirjoitellut P olla skorpioni?

        olla kauris..


      • kun...
        ;).. kirjoitti:

        olla kauris..

        ...vaaka ;-)


      • mut
        kun... kirjoitti:

        ...vaaka ;-)

        tässä taitaa kauris etsiä scorpparia ;)


      • olisiko
        kun... kirjoitti:

        ...vaaka ;-)

        että, vaaka ja etunimen alkukirjain se P... Oikeasti? vai oliko se P hämäystä. Käväisi vain niin ihanasti taas haaveissa! jos se olisi ollut jokin muu kirjain.
        - se toinen kaipaava-


      • molempien...
        kun... kirjoitti:

        ...vaaka ;-)

        ...alkukirjain...siis vaaka..sekä scorpioni...tässä tapauksessa.. ;-)


    • ;)..

      eipä taida sitä scorppionia täältä löytyä...voihan kissanviikset sentään ;)

      • muuta..

        .harmi..molemmin puoin... ;) Mut kaikka hyvää sulle!


      • ;)..
        muuta.. kirjoitti:

        .harmi..molemmin puoin... ;) Mut kaikka hyvää sulle!

        Kuten myös itsellesi..:))


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe