Moi, tässä yks takavuosien suhlanen kyselee onko veemäisä muistoja omista juhlista, kuten esim känniset kaasot / bestmänit / umpijuopot orkesterit...
Itellä oli kemut jossa bändi killitti tauoilla keittiön puolella vieraiden viinejä ja haisivat ainakain pari päivää vanhalle keikalle jo tullessaan. Mutta soitto kummninkin äijillä sujui joten pitkin hampain maksoin keikkapalkkionkin kuten sovittiin joskus.
Onko pieleen menneitä kemuja - muistoja
4
2367
Vastaukset
- kait ole
Niin, ei kait mitään niin pieleen menevää mutta muuten en henkilökohtaisesti nauttinut päivästä kun joukosta puuttui pari rakasta henkilöä ja muutenkin olin aika puhki rikki kaikenlaisesta järjestelystä jonka koin jälkeenpäin täysin järjettömänä ja päättömän koheltamisena. Nyt jos menisin naimisiin, pitäisin sellaiset matalanprofiilin kemut jossa olisi kuitenkin hauskaa. Juhlistahan ei voi etukäteen koskaan itseasiassa tietää miten ne menee, karu fakta! Ja jos kasaa vielä ylimääräisiä paineita siihen hetkeen niin voi mennä kupoli puudutustilaan ja itse leijuu aivan muualla kuin pitäisi. Ei saa niinsanotusti hetkestä kiinni......
"Morsian joka leijui häänsä aivan jossain muualla"- Pilasi häät
Kaaso oli niin kännissä,että ohjelmianumeroista ei saanut yhtään mitään selvää
- Anonyymi
Pilasi häät kirjoitti:
Kaaso oli niin kännissä,että ohjelmianumeroista ei saanut yhtään mitään selvää
Hautajaisissa Känninen arkunkantaja liukastui kun oltiin arkkua laskemassa ja putos monttuun pää edellä ja arkku tuli vielä perästä päälle, veivihän siinä irtosi hautaajastakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hautajaisissa Känninen arkunkantaja liukastui kun oltiin arkkua laskemassa ja putos monttuun pää edellä ja arkku tuli vielä perästä päälle, veivihän siinä irtosi hautaajastakin
Onks toi Känninen oikea sukunimi? Onko puoliso mahdollisesti Kankkunen? Tai siis tarinan perusteella edesmennyt puoliso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413