Moi, tässä yks takavuosien suhlanen kyselee onko veemäisä muistoja omista juhlista, kuten esim känniset kaasot / bestmänit / umpijuopot orkesterit...
Itellä oli kemut jossa bändi killitti tauoilla keittiön puolella vieraiden viinejä ja haisivat ainakain pari päivää vanhalle keikalle jo tullessaan. Mutta soitto kummninkin äijillä sujui joten pitkin hampain maksoin keikkapalkkionkin kuten sovittiin joskus.
Onko pieleen menneitä kemuja - muistoja
4
2334
Vastaukset
- kait ole
Niin, ei kait mitään niin pieleen menevää mutta muuten en henkilökohtaisesti nauttinut päivästä kun joukosta puuttui pari rakasta henkilöä ja muutenkin olin aika puhki rikki kaikenlaisesta järjestelystä jonka koin jälkeenpäin täysin järjettömänä ja päättömän koheltamisena. Nyt jos menisin naimisiin, pitäisin sellaiset matalanprofiilin kemut jossa olisi kuitenkin hauskaa. Juhlistahan ei voi etukäteen koskaan itseasiassa tietää miten ne menee, karu fakta! Ja jos kasaa vielä ylimääräisiä paineita siihen hetkeen niin voi mennä kupoli puudutustilaan ja itse leijuu aivan muualla kuin pitäisi. Ei saa niinsanotusti hetkestä kiinni......
"Morsian joka leijui häänsä aivan jossain muualla"- Pilasi häät
Kaaso oli niin kännissä,että ohjelmianumeroista ei saanut yhtään mitään selvää
- Anonyymi
Pilasi häät kirjoitti:
Kaaso oli niin kännissä,että ohjelmianumeroista ei saanut yhtään mitään selvää
Hautajaisissa Känninen arkunkantaja liukastui kun oltiin arkkua laskemassa ja putos monttuun pää edellä ja arkku tuli vielä perästä päälle, veivihän siinä irtosi hautaajastakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hautajaisissa Känninen arkunkantaja liukastui kun oltiin arkkua laskemassa ja putos monttuun pää edellä ja arkku tuli vielä perästä päälle, veivihän siinä irtosi hautaajastakin
Onks toi Känninen oikea sukunimi? Onko puoliso mahdollisesti Kankkunen? Tai siis tarinan perusteella edesmennyt puoliso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275334Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123905Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101