Pientä rauhoittelua

Nyt käy keskustelu jälleen kerran hyvin kuumana. On tullut uhkailuja vaikka mihin suuntaan, viattomia kadulla tallaajia kohtaan, tuomittua kohtaan jopa minua kohtaan.

Aiheesta ei tarvitse enää aloittaa uusia keskusteluita vaan keskustelu voi jatkua vanhoissa. Suuret kiitokset niille jotka ovat lähettäneet ilmoituksia asiattomista viesteistä, helpottaa hommaani kummasti ja viestit poistuvat huomattavasti nopeammin. Edelleen pitää muistuttaa, että minun työtäni ei ole istua koneen vieressä 24/7 ja tarkastella josko uusia viestejä olisi tullut.

Minua on myös turha uhkailla poliisilla, koska en ole kehenkään kohdistanut näitä kunnianloukkauksia ym. mistä minua syytetään. Minä en ota vastuuta siitä mitä palstalaiset tänne kirjoittelevat.

On tullut pahoja syytöksiä tuomittua kohtaan ja puolustelupuheita. Muistakaa, että kyseistä henkilöä ei ole tuomittu jokaisesta rikoksesta mistä häntä tällä palstalla syytetään. Hänet kuitenkin on todettu syylliseksi tähän ns.muilutustapaukseen ja määrätty kolmeksi vuodeksi vankilaan. En ota kantaa siihen onko tuomio oikea vai väärä ja siitä on tällä palstalla melko turha keskustella, koska erittäin harvat tietävät kaikkia faktoja (vaikka kovin väittäisivätkin tietävänsä.)

Jos huomaatte asiattomia viestejä niin ilmoittakaa siitä Ilmoita asiattomalla viestillä-kohdassa, jotta ne saadaan poistettua mahdollisimman nopeasti. Hyvät perustelut nopeuttavat vielä toimintaa. Voitte myös jättää sähköpostiosoitteenne lomakkeeseen, jos tahdotte minun ottavan teihin yhteyttä jossain asiassa.

Muistakaahan se asiallinen keskustelu. Kyllä me osaamme senkin jos vain tahdomme.

3

1297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei muilutustapaukseen

      vaan törkeään kuolemantuottamukseen. Tosiaankaan ei muilutukseen. Varmaan huomaat itsekin hyvä seriffi.

    • päiväkin oli liikaa tuomioo

      Tarkkaanottaen herra R ei ole syyllistynyt mihinkään muilutus juttuun vaan tuomio tuli huolimattomuudesta,muilutus oli median luoma satu joka upposi kansaan kuin kuuma veitsi sulaan voihin.kiitokset riinalle siitä että vihdoinkin puutuit tähän farssiin jotka muutamat porin kaikki tietävät saivat aikaan ja jatkossa toivonkin että tämä R aihe jäisi jo pikku hiljaa takaalalle.oikeus on tehnyt oikeuden mukaisen päätöksen ja sillä sipuli.

    • vasikoita ja homoja

      Sen kuvan olen saanut Porista. Jotkut on vasikoita ja eniten homoja väkimäärään suhteutettuna, Setan tilastojen mukaan.
      Huh huh on se paikka.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3509
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2929
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2544
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2069
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2065
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1837
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1692
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1630
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      272
      1341
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1316
    Aihe