hinnankorotuksesta

Asiakas vuodesta 2000

Kyssii tuo Maikkarin kanavien pakkomyynti kultapaketissa. Puranpa siis reilun 30%:n hinnankorotuksen tuomaa vitutusta:

Kostan Viasatille kertomalla nyt kaikille, ettei Viasatin laskussa olevaa laskutuslisää tarvitse kenenkään maksaa. Laskutuslisää ei saa laskussa olla, jos laskutus on ainoa maksuvaihtoehto.

Yhtäkään lisää en ole maksanut, eikä Viasat ole niitä karhunnut. Eikä voi karhutakkaan.

Pienistä puroista...

10

2604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cnyyvannzn

      on niillä maksuvaihtoehtona myös suoraveloitus.

      mutta tuosta maikkarin pakkomyynnistä:
      aion itse lopettaa viasatin tilauksen sitten kun tuo sitova tilauskausi päättyy.
      sen voimassa ollessa hinta pysyy 29 eurossa ja maikkarin kanavia ei näy.

      • eks viasat

        Aion myös perua viasatin tämän kuun jälkeen. Viasatin urheilukanavat on kyllä täysin surket verrattuna canalin pakettiin.


      • myös teen

        Olen jo muutamaan kertaan v......tunut viasatin palveluunja nyt vielä toi maikkarin pakkomyynti juttu...
        Palaan takaisin canal asiakkaaksi paremman tarjonnan,asiakaspalvelun yms.takia...
        Tässäkin päti se ettei halvemmalla saanut hyvää!!!


      • cnyyvannzn
        myös teen kirjoitti:

        Olen jo muutamaan kertaan v......tunut viasatin palveluunja nyt vielä toi maikkarin pakkomyynti juttu...
        Palaan takaisin canal asiakkaaksi paremman tarjonnan,asiakaspalvelun yms.takia...
        Tässäkin päti se ettei halvemmalla saanut hyvää!!!

        tuli taas tänään ärrältä haettua canalin prepaid, vaikka viasatin tilaus onkin.
        melkeimpä enemmän canal digitalin kanavilta tulee katsottavaa ohjelmaa.
        ja tuo prepaid on helvetin kätevä systeemi kun voi ostaa silloin kun haluaa.
        käytännössä tosin tullut haettua uusi kortti aina kun vanha loppuu.


      • toisella puolla?
        myös teen kirjoitti:

        Olen jo muutamaan kertaan v......tunut viasatin palveluunja nyt vielä toi maikkarin pakkomyynti juttu...
        Palaan takaisin canal asiakkaaksi paremman tarjonnan,asiakaspalvelun yms.takia...
        Tässäkin päti se ettei halvemmalla saanut hyvää!!!

        Huvittavaa lukea näitä juttuja, kun Canaliin kypsyneet vaihtavat kehumaansa Viasatiin ja Viasatiin kypsyneet vaihtavat kehumaansa Canaliin. No, toivottavasti kaikki ovat lopulta tyytyväisiä (vaikka eihän suomalainen koskaan ole, jos näihin palstoihin on uskomista).


      • myös teen
        toisella puolla? kirjoitti:

        Huvittavaa lukea näitä juttuja, kun Canaliin kypsyneet vaihtavat kehumaansa Viasatiin ja Viasatiin kypsyneet vaihtavat kehumaansa Canaliin. No, toivottavasti kaikki ovat lopulta tyytyväisiä (vaikka eihän suomalainen koskaan ole, jos näihin palstoihin on uskomista).

        olin ennen canalin asiakas ja vaihdoin puolitoistavuotta sitten viasattiin hinnan takia,ja taso on edelleen parempi canalilla,joten kun hinnat ei enään paljon poikkea toisistaan,vaihdan takas...
        On paljon muitakin sateliittikanavia käytössä.(2230)


    • Vittuuntunut

      Yritäppä saada jotakin Viasatilta takaisin niin törmäät kielimuriin tarkoitin Virolaiseeen

      Missään en ole tavannut niin huonoa asiakaspalvelua kuin Viasatilla.

      Sitä ei kertakaikkiaan ole.

      Onneksi pääsin irti siitä paskasta.

      Ottakaa Canal siellä osataan asiakaspalvelu.

      • reiska_

        on todellakin ihan hukassa asiakas palvelussa.Jos soitat sinne, siellä ei ymmärretä, osata suomea, kustannus syistä laskutus -ja muukin palvelu siiretty Viroon.Otan heti takaisin Viasat taivaskanavat jos palvelu palautuu suomeen ja paranee.Canal Digital ihan yhtä huono palvelussa.Jatkuvasti samat ohjelmat pyörii joka päivä viikosta,viikkoon ja kuukauteen Ei kannata maksaa lähes 600€ vuodessa.Olisiko muita taivas kanavia mitä vois kokeilla ja saada kunnon, asiallinen ja asiakas ysatävällisen palvelun.


    • Uusi Viasat tilaaja

      Viasatilla on vertailujeni mukaan Suomen paras satelliittipaketti, joten en valita. Vaihdoin juuri naapurista, enkä valita kun hintakin alle aiemman.

    • Tööt!

      Kiitos tiedosta. Maksoin vuoden etukäteen välttyäkseni laskutuslisiltä.
      Kyllä minäkin "innostuin" Viasatin tj:n "hyvistä uutisista" eli maikkarin pakkomyynnistä. Lähetin sähköpostiakin asiasta, mutta eipä ole herra vastannut. Ymmärrän hyvin, etteivät ne maikkarin maksulliset kanavat mene kaupaksi, mutta en hyväksy pakkomyyntiä.
      Onneksi tein kaupat ennen 30% hinnankorotusta!
      Formulathan näkyvät hyvin Norjan tv:sta.
      Niitä olemattomia tektsityksiä olen minäkin ihmetellyt.
      Onneksi pärjäämme ruotsilla.
      Haluaisin nähdä Ruotsin tv-ohjelmia, mutta eihän niitä voi
      Viasatilta ostaa?
      Asiakaspalvelija Virossa on oikein empaattinen mutta aina ei voi olla täysin varma, että hän on ymmärtänyt, mitä olen sanonut.
      Hesarissa oli jokin aika sitten juttu kuinka taivaskanavia voi katsoa ilmaiseksi. Muistaako kukaan sitä ohjetta?
      Minusta oma kanavapaketti pitäisi voida räätälöidä sellaiseksi kuin haluaa, mutta eihän se ole mahdollista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe