Oinas ja rehellisyys

Hmmmm?

Tarina menee perinteisen kaavan mukaan: törmäsin oinasmieheen, joka vei jalat altani totaalisesti. Olen kuulemma tehnyt saman hänelle, hänen sanojensa mukaan. Kuitenkin välistä on tavoittamattomissa, kunnes taas ilmestyy areenalle. On kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, jättänyt minut vaan ihmettelemään tilanteen menoa. Kuitenkin sanoo minun olevan jatkuvasti hänen ajatuksissaan, vaikka hänestä ei kuulu mitään vähään aikaan...

Nyt olenkin sitten itse ollut se, josta ei kuulu mitään, koska en tiedä uskonko häntä vai en...?

5

1764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piipaus

Minulla on kokemusta useammankin oinas-miehen epärehellisyydestä, mukaan lukien oma veljeni :( Niin puhutaan kuin se itselle on parasta, oli siinä perää tai ei. Virheitä on myös vaikeaa myöntää. Muuten tarinasi mies muistuttaa minusta kauris-miestä :) Ettei vaan olisi nousevaa kaurista joukossa ;)

• piisaa

Oinas valehtelee naama peruslukemilla, niin kuin asia olisi totta, vähääkään häpeilemättä. Tunne toista ihmistä kohtaan on ilmeiseti siinä vaiheessa aika nolla, kun voi olla täysin uskoton toiselle. Kannattaa ottaa selvää, mistä nuo hiljaiset hetket johtuvat. Voisin melkein kokemuksesta sanoa, että oinaallasi on muutama muukin viritys päällä ja niitä pitää hoitaa myös välillä. On aika tyypillistä oinaalle meinaat, että yksi nainen ei sitte millään riitä.

• ...

Siis kadota, alku huuman jälkeen. Puristin ja likistin, keskustelua käytiin, ja asian ydin oli miehen epävarmuus minun tunteista. Eli otti tarkoituksella etäisyyttä, ettei liikaa olisi kiintynyt. Nyt ei enää tunteitani epäile, enkä minä hänen, ja ollaan yhdessä kaikki liikenevä aika. Ja ihanaa on.... Kannattaa todella ottaa selvää, tämä voi myös olla yksi syy... Tsemppiä!

• OinasN

Oinaat, niin naiset kuin miehetkin, osoittavat selvästi kenestä ovat kiinnostuneet. Jos hän ei halua pitää sinuun yhteyttä - tai kuten muille nimimerkeille on käynyt- pettää sinua,älä edes yritä. Hän ei ole kiinnostunut, kunhan leikkii sinun kustannuksellasi kunnes löytää jotain parempaa. Oman itsesi takia, lähde nielummin karkuun kuin vahingoita itseäsi.

• ....

Ollaankohan me törmätty samaan mieheen? Kuulostaa todella tutulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      105
      1888
    2. 239
      1678
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1076
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      62
      980
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      65
      929
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      63
      828
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      827
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      811
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      805
    Aihe