Itselläni on Nordean mastercard. Nyt kysyisinkin, että myöntääkö Nordea mastercardiin luottorajan korotuksen välittömästi, kun sitä netin kautta haen? Vai meneekö se käsiteltäväksi jonnekin.
Onko jolla kulla kokemusta tuosta?
Nordean mastercard
6
8535
Vastaukset
- Hölvääjä
Minulla oli luottorajana 2.500,00 eur ja täytin netissä luottorajan korotushakemuksen. Halusin korottaa 1.000,00 eur:lla, kesti vain muutaman tunnin kun korotus oli laitettu voimaan.
Tosin olin aikaisemmin saanut Nordealta postia, kuoressa oli MasterCard hakemuslomake valmiiksi täytettynä, lomakkeeseen oli laitettu luottoraja
4.500 eur, sain muutaman tälläisen kirjeen, en kuitenkaan tarttunut niihin tarjouksiin silloin, muistaakseni " tarjoukset " olivat kuukauden voimassa. Ei ole kokemusta, mutta korttisopimusta tehdessä kysyin, voiko limiittiä korottaa helposti matkan ajaksi. Pankkineuvoja sanoi, että Visassa sellainen on mahdollista, mutta ei Master Cardissa, jossa limiitin korottaminen vaatii aina raskaamman luottopäätöskäsittelyn.
Nordean korttilimiittejä on kyllä kahta lajia: Myöntäjänä on joko pankin rahoitusyhtiö tai pankki. Nettihakemus menee ensin rahoitusyhtiöön. Jos sitä ei siellä hyväksytä, hakemus siirtyy pankin käsiteltäväksi. Luultavasti käsittelyaikakin riippuu siitä. Rahoitusyhtiö ottaa ilmeisesti huomioon vain säännölliset tulot, pankki myös varallisuuden ja koko pankkisuhteen.- jymäytetty?
Vaihtaessani Visat Mastereihin minulle kerrottiin luottorajaksi 5000E/kk, maksuaikakäytössä siis.
Varsinaisesta velkapuolesta en tiedä. - pitää yleensä
odottaa ellei tulot ole nousseet tms.
- aina vaihtlee
välillä jopa vastaavat alle tunnissa ja joskus menee pari pvääkin
- Soitto vain
Soitin pankkiin ja pyysin parin tonnin korotusta, sanoi että noin 5 minuutin päästä luotto on käytettävissä.
Hyvin tuo homma pelaa. Tietysti siihen liittyy asiakashistoriasi. Avain asiakkuus ja henkilökohtaiselle yhteyhenkilölle soittaminen auttaa huomattavasti asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262568- 1431951
- 661877
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351473KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.571432Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet611299Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771269- 1171194
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591132Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571127