VEDONLYÖNTI MILLI VETOO HANNAH VOITTAA SUOMEELE EUROVIISUT TAAS JA SEURAAVAT EUROVIISUT TAAS MEITIILÄ KUKA USKALTAA LYÖDÄ VETOO
H A N N A H I S B E S T
H A N N A H P A R A S
VOITTO SUOMELLE TAAS TÄNÄ VUONNA
8
725
Vastaukset
- -@-
ootkos kuullu koskaan sanontaa "salama ei iske kahta kertaa samaan paikkaan"? Ei tuu voittoa tänä vuonna, se on täys fakta.
- salamataivas
Samaa mieltä!!
- zzzzzzzzz
ja sit sä heräsit...
- <3 Lovers <3
Näpit irti Hannasta, senkin HANNAHN BOYFRIEND! Kun et edes Hannan nimeä osaa kirjoittaa. Ja jos ei ole tuon järkevämpää sanotaavaa, ole hiljaa.
- pitää Hannasta,
kehui kovin!
- The Ark
Ruotsin Ola Salo oli markkinoimassa The Arkin levyä ja tekemässä promoa euroviisuja varten, joten se ei varmastikaan halunnut ruveta haukkumaan ISÄNTÄMAAN edustajaa/kappaletta, eikä mun mielestä niissä olekaan mitään haukkumista. Se vaan että Ola Salolla ei ollu muuta mahdollisuutta kuin kehua :D
- _Devil_88_
Ei hemmetissä tuu voittamaan!!!
- yks
Eihän sitä koskaan tiedä, sen näkee sit. Mut en usko ett Suomi toista kertaa voittaa, ainakaan kahdesti peräkkäin ja onko mukaan koskaan isäntämaa voittanut, ei ole.
Mut uskon kyllä, ett Suomi pärjää hyvin Euroviisuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482490On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692068
- 452052