cafe neptunusin omistaja?

työtähakeva

Osaako kukaan sanoa kuka omistaa tai on työssä paikassa nimeltä Cafe Neptunus, Mussalon satamassa Kotkassa? Onko tämä se paikka, jossa nuori romaanityttö alkoi pyörittää yritystä joitakin vuosia sitten? Vai muistanko väärin? Kaupparekisterissä ei tiedetä, kun ei löydy enkä y-tunnusta tiedä. Ehkä rekisterissä toisella nimellä. No voinhan aina tietysti soittaa sinne- ehkä ei anna hyvää kuvaa. jos soitan ja ns. tulee mieleen epäilys, että heitä epäillään jostain. Mutta kun erilaisia paikkoja on nähty, missä ei noudateta työehtosopimusta.

8

3840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olekkaan

sama paikka mitä pyöritti muuan manne.. aivan eri paikka ja hyvin menestyvä sellainen..

• alkup.

mitäs paikkaa se romaanityttö pyöritti ja missä? Ja jos tiedät, kuka on vastuussa olisi kiva tietää.

• Kivistö

Nosta se lihava kotkalainen perseesi ylös, kävele sinne ja kysy onko hommia. Ei se kaupparekisteriä ihmettelemällä onnistu. Niin saatana.

• alkup.

Kylläpäs sinä Kivistö olet vihainen hlö. Katsoppas kun ottaa työnantajasta ja paikasta etukäteen selvää, niin tietää jossain määrin soveltuuko itse sinne. Ei kannata hukata työnantajan kallista aikaa, jos vähänkään epäröi.
        Tietysti jotkut voi täyttää hakemuksen ja jos kutsu tulee mennä kuulostelemaan miltä paikka näyttää. Meitä on moneksi.
        Vaihtoehto soita: soittaessa ei tule kaikki mieleen tai ei kehtaa kysyä- jotkut kehtaa.
        Tiedoksi sulle paikka etsii työntekijöitä ja mun ei tartte nostaa persettä ylös, sillä olen työssäkäyvä ihminen. Ja se kotkalaisuuskin on ?
        Mukavaa päivänjatkoa!

• syöjä
        alkup. kirjoitti:

Kylläpäs sinä Kivistö olet vihainen hlö. Katsoppas kun ottaa työnantajasta ja paikasta etukäteen selvää, niin tietää jossain määrin soveltuuko itse sinne. Ei kannata hukata työnantajan kallista aikaa, jos vähänkään epäröi.
        Tietysti jotkut voi täyttää hakemuksen ja jos kutsu tulee mennä kuulostelemaan miltä paikka näyttää. Meitä on moneksi.
        Vaihtoehto soita: soittaessa ei tule kaikki mieleen tai ei kehtaa kysyä- jotkut kehtaa.
        Tiedoksi sulle paikka etsii työntekijöitä ja mun ei tartte nostaa persettä ylös, sillä olen työssäkäyvä ihminen. Ja se kotkalaisuuskin on ?
        Mukavaa päivänjatkoa!

Siellä on oikein mukava henkilökunta ja maittava ruoka omistaa tietääkseni kaksi herraa jotka työskentelevät siellä.

• TIETOA

Cafe Neptunus on vaan ruokalan nimi..kaupparekisterissä on joku MuonaVeijot..tai MuonaVeikot ..että sillai.

• ...

www.cafeneptunus.fi

• työtähakeva
        ... kirjoitti:

www.cafeneptunus.fi

Kiitos sinulle tiedoista. En tajunnut kirjoittaa sanoja yhteen. Nyt tiedän, mitä teen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe