Mistä KÄYNTIKORTIT

Suosittele

Mistä olette hankkineet käyntikortit?
Millaisella hinnalla?

25

7135

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henri76

      Ja hakusana käyntikortti. Sieltä löytyy.

    • se edullisin

      Kirjakaupasta pohja ja eikun tulostamaan

      • Ap. kysyjä

        Tämä voisi olla mulle paras ratkaisu, jos käyntikortin paperinlaatu on tosi laadukasta.

        Nuo netissä olevat käyntikortin suunnitteluohjelmat ovat mulle turhia, kun kortti on voi virtuaallisesti valmiina. Muutenkin halua yksilöllisen ratkaisun, enkä valmista ideaa.

        Leikkurillako te kortit leikkaatte vai mikä systeemi niissä käyntikorttipojhissa on?


      • Valokuvapaperille
        Ap. kysyjä kirjoitti:

        Tämä voisi olla mulle paras ratkaisu, jos käyntikortin paperinlaatu on tosi laadukasta.

        Nuo netissä olevat käyntikortin suunnitteluohjelmat ovat mulle turhia, kun kortti on voi virtuaallisesti valmiina. Muutenkin halua yksilöllisen ratkaisun, enkä valmista ideaa.

        Leikkurillako te kortit leikkaatte vai mikä systeemi niissä käyntikorttipojhissa on?

        Teen Wordilla ja tulostan valokuvapaperille mustesuihkulla - ei nuhraannu eikä irtoa väriä, olen kuljettanut jo pari vuotta yhtä lompakossani ja toista paidan rintataskussa.


    • ja kirjakaupasta pohjat

      Siitä se lähtee, (word -->tarrat jne. oikea koko sieltä niin hyvä tulee.

    • toimii kans

      windowsin publisher toimii kans, suomalaisesta ainakin saa balnkko-pohjia.

    • tilannut

      olen useamman kerran suunnitellut ja tilannut www.paino.net -sivuston kautta.

      Nyt ei kyllä sivusto auennut kun kokeilin.

      Olen ollut tyytyväinen.

      • tuolta

        print24.fi osoitteesta.Maksoi muistaakseni n9e 250kpl kotiintuotuna.Heidän mainosteksinsä on kortin takana,mutta ei minua haittaa.Hintaansa nähden todella laadukasta!!


    • hietane
    • otin itse

      Otin itse www.adprint.fi -sivun kautta, he suunnittelivat korttini ja painoivat ne (tuli hyvät kortit). Hinta oli siihen aikaan suunnitteluineen alle satasen, nyt näkyy hinnat nousseen kympillä.

      • KalleVäänä

        Nyt kyllä hinta oli REILUSTI alle satasen suunnittelun kanssa! Tilasin n. 1kk sitten pikkufirmalleni käyntikortit, ja maksoi 500kpl SUUNNITTELUN KANSSA selvästi alle 100e. En muista nyt enää tarkemmin. Eli ilmeisesti ovat pudottaneet hintaa radikaalisti.


    • Oman työn hinta?

      Tyhjää puuhastelua. Tilaa suoraan ammattilaiselta.

      • merkitystä on

        Se "tyhjä puuhastelu" tehdään vain kerran: kun pohja on tehty, tarvitsee vain tulostaa tarvittaessa.


      • H
        merkitystä on kirjoitti:

        Se "tyhjä puuhastelu" tehdään vain kerran: kun pohja on tehty, tarvitsee vain tulostaa tarvittaessa.

        Heilla hyvia tarjouksia ja usein ekat satsit saa ilmaiseksi.


      • asiakass
        H kirjoitti:

        Heilla hyvia tarjouksia ja usein ekat satsit saa ilmaiseksi.

        http://www.virtapiiri.com/12

        Pieni nyrkkipaja joka tekee mm. laadukkaita käyntikortteja.
        2 kertaa olen tilannut, ja tyytyväinen olen.


    • Onnistuja.

      Hinnaksi tulee noin 5e/kpl. Kun lasketaan kilometrit, paperi, tulostimen muste, oma työaika jne.
      Painosta olisin saanut 50cnt/kpl, mutta en osaa laskea, olenhan yrittäjä, aina vaan yritän, mutta en onnistu.......

      • Vai niin.....

        Montako kilometriä niitä sitten oikein tulostat? Ja minkä kokoisia ne kortit ovat, jos niihin menee niin paljon mustetta että vaikuttaa kustannuksiin? No, sitä aikaa niihin kyllä tuhraantuu, joten jos on oikeasti suurehko tarve kannattaa varmasti tosiaan tilata kortit jostain. Pieneen tarpeeseen on ihan ok tehdä ne itse eikä tilata 1000 kpl kortteja, joiden tiedot voi vanhentua ennen kuin on kaikki ehtinyt jakaa.

        Eli jokainen varmasti osaa itse arvioida tilaako ne jostain vai askarteleeko itse (ja osaako itse askarella sen näköisiä kortteja että kehtaa jakaa!)


    • korttie
      • paino.net

        http://kauppa.paino.net/

        Painonet on paikka mistä olen halvalla tilannut kortteja. Ensin käytin valmiita pohjia - siihen laitoin tuossa linkinkin.

        Sitten myöhemmin otin valokuvan ja kerroin heille ihan normi sähköpostilla mitä haluan siihen laitettavan.

        Viimeksi tilasin joskus neljä-viisi vuotta sitten kortit. Otin kerralla 2000 kpl kun oli niin halpaa. Onneksi firman tiedot on samat, kun niitä on vieläkin laatikossa niin paljon. Olisi pitänyt ottaa vähän vähemmän. Nyt haluaisin jo toisenlaisen pohjan korttiin. Mutta kortti toimii ja on siisti... siis käytän ne ensin loppuun. Siihen menee varmaankin seuraavat 7 vuotta.


    • kyltti
    • Pienyrittäjä23

      Ilmaiseksi saa itse tekemällä ja riippuu tietysti millainen yritys ja tarve on. Vistaprintiltä saa hyvät perus kortit. Messuilta saimme tarjouksen ohessa ilmaiset käyntikoritit markkinointitarvike.fi yritykseltä. Oli kyllä aika paljon laadukkaamman oloiset. En tiedä paljon maksaisi ihan normaalisti ostettuna.. Jos joku tarvii http://markkinointitarvike.fi/painotuotteet/32-kayntikortit.html

    • Mansenpienyrittäjä
      • Menneet-pahvikortit

        > Kannattaa antaa ammattilaisen suunnitella kortti - varmasti
        > maksaa itsensä takaisin, koska tyylikäs kortti huomataan.

        No eipä kyllä huomata. Se koreilla käyntikorteilla keikarointi on jäänyt jonnekin 1980...1990 lukujen puolelle. Nelivärilaserit maksaa 112 €uroa, ja aika monella on valokuvalaadun tulostimiakin.
        http://tinyurl.com/zp7d4d7

        Käyntikortin voi printata itse, jos osaa Wordia käyttää. Ja jos perinteinen pahvikortti jollekin pitää antaa. Usein pelkkä puhelinnumero tai webbiosoite piisaa.

        Kuinka monella on enää Käyntikorttikansiota olemassa, jonne saatuja kännikortteja keräillään?


      • Gerddd

        Vistaprint 500 korttia 18 euroa sis alv - laatu hyvä ja nopea toimitus. Jos haluaa jotakn extraa niin ei sekään maksa paljoa.


    • Vistaprintiä myös ajattelin suositella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3301
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2451
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1810
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1633
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1107
    6. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      45
      995
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      974
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      886
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      77
      881
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      814
    Aihe