Olen lähdössä toukokuussa Budapestiin. Onko totta, ettei kasvissyöjälle löydy juuri muuta ruokaa kuin munakkaita? Osaisitteko antaa vinkkejä paikoista, joissa saa hyvää kasvisruokaa?
Kiitos avusta.
Kasvissyöjänä
2
408
Vastaukset
- juuri tullut
Kasvisruokaa löytyy miltei kaikista ravintoloista. Usein kylläkin tarjoilijat puhuvat hyvin heikosti englantia, joten kannattaa kerrata ainakin saksan kielen sanoja kasvisruuan osalta.
Isoissa kauppakeskuksissa Mammut, Saturnus ja West End (=paras ja suurin) löytyy ravintolakatu, josta voit valita lautasellesi mitä haluat kohtuulliseen hintaan. On kiinalaista, intialaista, turkkilaista, unkarilaista jne....
Haukaa muuten, että Budapestin kadulta on paljon helpompaa löytää kiinalainen kuin unkarilainen ravintola. :) - löytyy!
Katso netistä vaikkapa sivu www.vegetarian.hu, josta löytyy pieni lista kasvisravintoloista (esim. paikka nimeltä Vegetárium Pestin puolella on etsimisen arvoinen). Lisäksi kasvisruokaa saa tavallisistakin ravintoloista (tosin valikoima saattaa olla aika pieni) ja vaikkapa jo mainituista kiinalaisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418