Mihin lantrata Leijona viinaa että viinan maku häviäisi?

Vastauksista kiitollinen

Elikkä tarvitsisin ohjeita mihin lantrata Leijonaa että viinan maku häviäisi. Mieluiten sais nyt olla ainaki nyt tommosta ~10-12 %:sta(eli viinaa noin 1/3. Käy jos olis enemmänki mieluummin enemmänki) se lantraus ettei aivan vedeksi menisi koko sekoitus. Ongelmana mulla on, että en vain itse millään pidä viinan mausta edes mietona. Lantrausmaulla ei ole siis muuta väliä kuin että viina ei maistuisi. Olen vastauksista todella kiitollinen :)

18

11809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      5 pussia Fisherman's Friend -pastilleja murskattuna per litra viinaa, niin sulla on lähes 40-volttista hyvänmakuista ja raikastavaa juomaa jossa ei alkoholi maistu juuri lainkaan. (Kestää pari päivää että pastillit liukenevat kokonaan.)

      Tietysti perinteinen appelsiinimehu on myös varma lantrinki joka vie viinanmaun pois. Samoin maito, se poistaa viinan maun todella tehokkaasti mutta kaipaa kyllä mielellään jotain lisäksi, esim. kahvilikööriä (valkoryssä).

      • viinanjuoja

        Zombiemarja!


    • vaihtoehto

      Itsellä sama ongelma,että viina ei mene alas jos vähänkään maistuu drinkistä.Kaikki sitrushedelmamehut vie tehokkaasti makua pois. Sit ihan tajuttoman hyvää on Jaffan Ananas light ja vesimeloni light, ja osta samalla sitruunamehua.Sitä löytyy semmosessa keltaisessa pienessä pullossa melkein joka kaupasta. Jos viina maistuu juomassa niin sitruunamehua vähän sekaan niin kummasti katoaa viinanmaku.

    • ihmetellen

      jos viina on pahaa niin pitääkö sitten juoda sitä? mikset juo jotakin miedompaa?

      • kiomio123123

        Koska jos on kova viinapää ja /tai haluaa helposti känniin ilman että tarvii 18 kaljaa juoda. ja sitte on vähäkalorisempaa juoda jotai 40 rossast ku kaljaa paljo


    • Liisä Hyssälä

      ..pommaccia 8)

    • rg4g

      kusta 4dl ja 3dl viinaa

    • janne H

      suosittelisin että ostat pelkkää jaffaa ja vetelet sitä kitusiin hyvällä mielellä nii eipähän maistu viina =) !

    • maroc tai valencia

      ei jaffaa, vaan appelsiineja, jaffassa on lisäaineita, ja ne aiheuttaa vaurioita

      • Vain hyvä on hyvää

        "ei jaffaa, vaan appelsiineja, jaffassa on lisäaineita, ja ne aiheuttaa vaurioita "
        Veikkaan, että Jaffan vauriot ovat aika kevyttä kauraa kun verrataan sitä Leijona viinan aihuttamiin vaurioihin.

        Jos viina on pahanmakuista ei sitä pidä juoda lainkaan., alkoholi on tarkoitettu nautintoaineeksi. Kaupasta löytyy viinoja jotka ovat jo valmiiksi paremman makuisia kuin joku Leijona - hyi perskele tulee kylmät väreet pelkästä ajatuksesta.


    • jeeviinaa

      zombiemarja!

    • greippiviinaa

      greippilimsa ja joukkoon jääpaloja ja ripaus sitruunamehua NAMJS! viina ehkä pikkase maistuu mut ei se mitää

    • juodaanviinaaa

      sprite, tai raakana ykkösel alas !

    • kolahermanni

      raakana tai coca colaa zerona !

    • viinalantringit

      Marlin mansikkamehu on parasta, se tasoittaa tuhdimmankin viinan maun oikein mukavasti. Sokeria välttelevät suosivat saman merkkistä, mutta vadelmaversiota keinomakeutettuna (light) ja sekin toimii hyvin.

      • NoorTallinn

        Vana Tallinn on hyvä lantrinki. hävittää kyllä kaiken muun viinan maun.
        Se 50% puree paraiten.


    • tutorial1

      ota 0.7l jellonaa, pieni paketti/pussi rusinoita, avaat pullon ja otat huikat, sen jälkeen otat 5-7 kpl rusinoita ja laitat pulloon! Nautitaan jääkylmänä

    • Anonyymi

      Tervaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe