Mihin lantrata Leijona viinaa että viinan maku häviäisi?

Vastauksista kiitollinen

Elikkä tarvitsisin ohjeita mihin lantrata Leijonaa että viinan maku häviäisi. Mieluiten sais nyt olla ainaki nyt tommosta ~10-12 %:sta(eli viinaa noin 1/3. Käy jos olis enemmänki mieluummin enemmänki) se lantraus ettei aivan vedeksi menisi koko sekoitus. Ongelmana mulla on, että en vain itse millään pidä viinan mausta edes mietona. Lantrausmaulla ei ole siis muuta väliä kuin että viina ei maistuisi. Olen vastauksista todella kiitollinen :)

96

70668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      ..kaverilta,että ananasmehu olisi hyvä lantrinki,itse en tiedä kun en ole kokeillut..Leijonaviina maistuu tosi pahalle..

    • Lantrannut

      Koskenkorvaan.

    • ''''''''

      suosittu lienee Schweppes Russchian.

    • -Pumpeli-

      Koita ihan perus Spriteä - ei niitä Pirkan yms. halpislitkuja vaan ihan originaalitavaraa. Se peittää viinanmaun paremmin kun mikään mun mielestä. Tosin jos et voi sietää sitä makua niin ei kannata varmaan kolmasosaa laittaa viinaa :P Normi 2dl lasiin shotillinen (4cl) leijonaa niin menee alas ku vesi :)

      Sit tietty noi energiajuomat kuten Ed tai Battery peittää aika kivasti.

      Perusääntönä tietty, et mitä kylmempää niin sitä vähemmän viina maistuu.

    • veteen

      ja kaada sen jälkeen auton pissapojan säiliöön. Jos viinaa ei voi juoda sen pahan maun takia, on parempi valita toinen juoma, joka ei maistu niin pahalle.

      • Vastauksista kiitollinen

        Noh kumminki mulla on tuo pullo jo niin ei auta kuin juoda se. Siis pidän kyllä joidenki viinojen mausta (esim. Suomi viinan), mutta tuossa leijonassa on jokin ominaismaku josta en pidä. Ehdotuksia otetaan edelleen vastaan. Jos viittitte niin laittakaa mittasuhteita mukaan. :)


      • hyvänystävä
        Vastauksista kiitollinen kirjoitti:

        Noh kumminki mulla on tuo pullo jo niin ei auta kuin juoda se. Siis pidän kyllä joidenki viinojen mausta (esim. Suomi viinan), mutta tuossa leijonassa on jokin ominaismaku josta en pidä. Ehdotuksia otetaan edelleen vastaan. Jos viittitte niin laittakaa mittasuhteita mukaan. :)

        Energia juomiin sekotettuna maistuu todella hyvältä. Esim. tehoa tai batterya kannattaa pistää. Ja kuinka paljon? No, 1/3 viinaa enempää ei kannata laittaa, mielellään vielä vähemmän, kun se viina nousee kuitenkin päähän vaikka sen lantraisi ja kun on alle 1/3 niin ei maistukkaan.

        Ja muista laittaa jäitä lasiin, mitä kylmempää sitä suuremmalla todennäköisyydellä ei viina maistu.


      • ostat sitä
        Vastauksista kiitollinen kirjoitti:

        Noh kumminki mulla on tuo pullo jo niin ei auta kuin juoda se. Siis pidän kyllä joidenki viinojen mausta (esim. Suomi viinan), mutta tuossa leijonassa on jokin ominaismaku josta en pidä. Ehdotuksia otetaan edelleen vastaan. Jos viittitte niin laittakaa mittasuhteita mukaan. :)

        leijonaviinaa jos se on pahaa? Osta sitä suomiviinaa, ja siks toisekseen, kannattaa opetella pitämään viinan mausta. Ei ala myöhemmin ne korvikkeet tökkimään niin pahasti.


      • ostanut
        ostat sitä kirjoitti:

        leijonaviinaa jos se on pahaa? Osta sitä suomiviinaa, ja siks toisekseen, kannattaa opetella pitämään viinan mausta. Ei ala myöhemmin ne korvikkeet tökkimään niin pahasti.

        väärää viinaa meidän teinille? :P


      • Saaristolainen

        Lähre vettä.


    • asdsadasd

      Raakana alas vaan, turhaan sitä hyvää ainetta pilaamaan.

      • mustaherukka....

        mehua. Ei paljoo viina maistu vaikka tekis tiukkojakin paukkuja. Ja niin terveellistä tuo mehu;) että mitä enemmän juot sitä paremmin voit!


      • hyybbä
        mustaherukka.... kirjoitti:

        mehua. Ei paljoo viina maistu vaikka tekis tiukkojakin paukkuja. Ja niin terveellistä tuo mehu;) että mitä enemmän juot sitä paremmin voit!

        en kyllä ite suosittele sekottamaa viinaa energiajuomiin. siinä menee verenkierto iha sekasi jne. yhdellä tutulla pysähty tässä sydän sen takia ku sekotti energiajuomaa ja viinaa.


      • 68484654189

        niimpä.Ja ei se maistu muutako alussa pahalle.


      • tiedoksi
        hyybbä kirjoitti:

        en kyllä ite suosittele sekottamaa viinaa energiajuomiin. siinä menee verenkierto iha sekasi jne. yhdellä tutulla pysähty tässä sydän sen takia ku sekotti energiajuomaa ja viinaa.

        On tieteellisesti todistettu että energiajuoma-viina yhdistelmät eivät ole vaaraksi ihmiselle sen kummemmin kuin muutkaan lantringit.


      • Kossuakokeilisin?

        Niinminunkin on tarkoitus paljon se pullollinen kossuviinaa maksaa alkon hyllyssä?

        Vastaa kysymykseeni. Että teidän varata rahat pullolliseen viinaa.
        Minä ostaisin sitä Koskenkorvan Viinaa sitä ihteään Pohjanmaan lakeuden kirkasta 60% kossua. 30ml kossua ja 20ml vettä. Raakana se on liian tujua naisen juoda. koska olen 45 vuotia akka en mies.


      • Anonyymi
        tiedoksi kirjoitti:

        On tieteellisesti todistettu että energiajuoma-viina yhdistelmät eivät ole vaaraksi ihmiselle sen kummemmin kuin muutkaan lantringit.

        Mitä vittua selität XDD viina hidastee sykettä ku energiajuoma nopeuttaa joten päättele ite mitä siin käy. (Rytmihäiriö)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vittua selität XDD viina hidastee sykettä ku energiajuoma nopeuttaa joten päättele ite mitä siin käy. (Rytmihäiriö)

        😂Jaa että alkoholi hidastaa sykettä…😂 Omituinen on kehosi, jos se niin toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂Jaa että alkoholi hidastaa sykettä…😂 Omituinen on kehosi, jos se niin toimii.

        Alkoholi lamauttaa, joillakin se syke saattaa hyvinkin mennä vähän sekaisin. Alkoholi ja energiajuomat eivät sovi yhteen jos edes jonkun verran välittää omasta kehosta.


      • Anonyymi
        68484654189 kirjoitti:

        niimpä.Ja ei se maistu muutako alussa pahalle.

        Eikä sitä maun takia juodakkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholi lamauttaa, joillakin se syke saattaa hyvinkin mennä vähän sekaisin. Alkoholi ja energiajuomat eivät sovi yhteen jos edes jonkun verran välittää omasta kehosta.

        jos välittää kehostaan voi jättää alkoholin ja energiajuomat kokonaan pois.


    • slapslap

      spriteä, purista sitruunamehua ja jääpaloja. tosihyvää !

      • Anonyymi

        hyi vittu, lentää itellä laatta tuostakin, on kyllä paskaa en suosittele, Kiitos


    • GOELL

      karpalomehu peittää aika hyvin sen maun. mut kyl nää perus sprite, 7up jne on parhaita. ja ei ne energiajuomat viinan kanssa heti pysäytä sydäntä. syke kyllä nousee. kohtuus kaikessa kuitenkin :D

      • Anonyymi

        Kaljassa sokeri ja viinss
        Vaarallisia


    • ja naisetkin tykkää

      Osta pari pussia Fisherman friendsejä, heitä pulloon ja anna olla pari päivää. Vedät sen jälkeen vähän kerrallaan, on pirun hyvää ja henkikin raikastuu ;)

    • Jorma Dick

      Jos viina on niin pahanmakuista, että sitä ei voi blandaamatta juoda se pitää jättää kokonaan rauhaan.
      Leijona viina on pahaa ja sen takia en osta sitä enkä mitään muutakaan vastaavaa ruuminpesuvettä - hyi perkeles' sanoisin.

      Ostakaa juokaa parempia juomia ja harvemmin - silloin niitä voi myös nauttia.

    • drinkkeilijä

      Viinan makuhan on vaikia saaha kokonaan pois, varsinki jos vielä haluaa juomassa prosenttejaki pitää. Tee leijonasta useita erilaisia drinkkejä ja juo niitä ilta. Saat kokoajan erilaisia makuja. Drinkkivinkkejä löydät esimerkiksi http://www.yhdelle.com sivustolta

    • jarnosaki

      kaikista helpoin on laittaa appelsiinimehua ja spriteä puolet ja puolet .maistuu hyvältä ja viinan maku katoaa

      • kippissssssssss

        pelkkä appelsiinimehu riittää.tee ens kerralla kossubatteryä.nam


      • ei ihan kaularanka

        puolet appelsiinimehua ja puolet spriteä, niin ei ihme ettei viina maistu...


      • AlkoholistiSika
        kippissssssssss kirjoitti:

        pelkkä appelsiinimehu riittää.tee ens kerralla kossubatteryä.nam

        SMIRRE o HYWÄÄ raakana ja vettä perään


    • Smirre¨

      ei maistu raakana juur miltään. Lanttaa veteen. Puolukkamehu on paras.

    • Alkoholin ystävä

      Nyt on kaksi mahdollisuutta: Joko teet laitat boolin joukkoon ja juotat sen kavereille, tai sitten murskaat sekaan joko fisherman´s friendejä tai turkin pippuria. Noilla mä oon saanut pahasta viinasta käyttökelposta. Itte suosittelen tota fisun tekemistä kyllä vahvasti. Saahan sen pullon menemään jos laittaa 2cl viinaa 2cl jotain liköörii ja loput lasista spriteä. Kannattaa tutustua hieman eri drinkkivaihtoehtoihin. Ei hirveesti tommonen 2cl viinaa maitu siellä joukossa esim. Irmassa. Ja niin kuin sanoit, hyviäkin viinoja on olemassa; itte suosin dry vodkaa. Sitä pystyy juomaan raakanakin ilman et alkaa kakoa.

      • Melkein terveysjuoma

        Kylmäpuristettu viherherukkamehu, esim. 4 cl kirkasta viinaa, 2 cl mehua ja jatkoksi kylmää vettä ja jäitä. Myös soodavesi, vichy tai sprite sopii jatkeeksi juomaan. On terveellistä, ei maistu viina, eikä tule pahaa kankkusta. Mehua myy ainakin Kaartin kotikauppa Helsingissä.


      • patekatetate
        Melkein terveysjuoma kirjoitti:

        Kylmäpuristettu viherherukkamehu, esim. 4 cl kirkasta viinaa, 2 cl mehua ja jatkoksi kylmää vettä ja jäitä. Myös soodavesi, vichy tai sprite sopii jatkeeksi juomaan. On terveellistä, ei maistu viina, eikä tule pahaa kankkusta. Mehua myy ainakin Kaartin kotikauppa Helsingissä.

        laita 8 pulloa leijonaviinaa suureen suureen kulhoon, ja sitten 3-5 rusinaa. jos hedelmä maistuu liikaa, ota rusinat pois


    • dsasssasa

      3cl viinaa 2cl vissyä 2cl appelsiinimehua

    • Millenium69

      Eiköhän toi Leijonapullo oo tossa 4 vuodessa saatu kumottua. Kaverikin reenannu sen verran, että juo varmaan nykyään leijonaa raakana.

    • chiqqua

      Appelsiinitäysmehu! Saattaa kuulostaa epäilyttävältä mutta kylmänä tosi hyvää ja peittää viinan maun mielestäni tehokkaasti :) Olen itse kokeillut vain vodkalla kanssa, mutta eiköhän toimi Leijonankin kanssa.

      (On varmaan jo moneen kertaan kirjoitettu, mutten jaksanut lukea koko keskustelua läpi.)

      • Appelsiinivodka

        vodka ja appelsiinimehu:)! Ihan paras yhdistelmä;)


    • jehee

      kasta kivekset pullossa. tulee tosi hyvää :)

      • juhuuu

        Siinähän se ilta meneekin sulloessa palleja pullonsuusta sisään.


    • ei maistu viina

      viinaa omenalikööriä spriteä=irma

    • tietäjä

      ei hitto mikä neiti viina juadaa originellina eikä lantrattuna

    • gty_

      Viinan maku hälvenee parhaiten, kun käytät kahta blandista. Toisen pitää olla makea ja aika voimakas, kuten joku mehu. Toisen taas hapokas, esim. vissy tai limsa.

      Kokeile lantraukseen tuhtia mehua, esim. God Morgonin Bifido-mehu (sellainen musta purkki), omenan makuista. Jos haluat hedelmäisemmän maun sekoitukseen, sekoita tämän lisäksi juomaan limsaa, esim. Spriteä, Seven Upia tai Jaffan Palmaa.

      Jos haluat kirpsakamman ja hapokkaamman maun, paras vaihtoehto on Schweppesin Tonic. Myös sitruunalla tai omenalla maustettu vissy on ihan ok.

    • vcxvcxvxvxcvcx

      Tarviiko sitä niin paljon juoda, että jollain 1/3 suhteella pitää mennä? Viinaa laitetaan se 4cl ja sitten jotain likööriä ja sitten lantrinkia. Maistuu hyvältä ja saattaa iltakin mennä hieman mukavammin.

      Jos todella haluat pääsi sekaisin viinalla niin helpointa on sekottaa fisherman's friendejä, sisu hornaa tai turkinpippureita viinan sekaan ja antaa liota muutaman päivän välillä sekottaen. Lähes pelkkää "tavaraa" ja maistuu hyvältä kunhan käyttää karkkeja kunnolla.

      Itse kyllä suosittelen jättämään drinkkien teon kotiin, jossa on jäitä ja muutenkin kunnon välineet ja ainekset. Mukaan voi ottaa sitten olutta tai vastaavaa.

    • Anuspää

      Mountain Dew.

    • jonne15v

      kyllä se vanha kunnon ES energy drink on parasta pelkälteen:)

    • Hillevi

      meijän Mikko kastoi kaalikääryleitä viinaksiin ja niitä sitten veti huiviin. Sai kunnon kyydit ai että..

    • VanhaJuomari

      Sekoita 3,5 pulloon pikkupullo tai kaksi likööriä, Dooleyn toffee (kermaliköri) tai salmiakki-jotain. Sokeri pehmentää maun. Ja jäähdytä viina kunnolla.

      Tai kokeile Alkon halpisvotkaa Magic Iceä, se on tislattu melassista, joten se on hieman makeaa jo itsestään.

      Näitä viinoja ei kannata juoda 3,5 enempää, koska humala on silloin korkein, ja lisäannos vain pitkittää humalavaihetta ja erityisesti krapulaa (ja voimistaa sen oireita). Ja pitkät putket eivät ole suositeltavia, koska alkoholille tulee toleranssi ja krapulan oireet pahenevat pitkissä putkissa juoppohulluuteen saakka (joka tosiaan kasvattaa luonnetta).

    • juoppojugend

      Itse testasin,maistoin,rakastuin,join,muistin menetin,aamulla heräsin..

      (mikä tahansa viina käy mutta saa huonostakin parhaan)
      -->0,5L jellona
      Siitä otat ensin reilun kulauksen että vähän vähenee sisältö..ja sitten sekaan 2 pussia orginaali Fisher man's friendejä=eli fisuu

      maistuu aivan älyttömän hyvältä ja uppoaa viina ei maistu YHTÄÄN tunnet ainoastaan raikkaan hengityksen ja lämmityksen mahalaukussa ;)

      tosin poijjat tiedoksi että kotitekone fisu muistakaa juoda harkiten,,prosentteja on päälle 30 kuitenkin että löydät ittes hyvin äkkiä kanveesista jos litkit kuin limua :D kun eise viina maistu siinä

      • Hauberi

        Onko tuo fisu taktiikka oikeasti toimiva? Itse yleensä Juon kirkkaana, 4cl shottilasista.


    • Pirtux

      Pirtua on tullut lantrattua Creme de menthellä (vihreä minttulikööri) ja cociksella. Jäitä tietysti. Kivasti raikasti hengityksen ja teki käytöksen höveliksi...

    • anon2

      Leijona-viina on ihan mehua muutenki, miks sitä enää tarttis lantrata mihinkää?

      • ootpa kova jätkä

        varmaankin rahtari....


      • rahtipena19
        ootpa kova jätkä kirjoitti:

        varmaankin rahtari....

        itse olen 19v rahtari ja kyllä se aika mehulta kieltämättä maistuu hmm...


    • kokeillut

      jos ei halua viinan makua ollenkaan, niin sekottaa sen mehutiivisteeseen, suosittelen on hyvää.
      jos haluaa vähän viinan makua, suosittelen niitä ässän halppis limppareita, todella hyvää niinkin.

    • Kokeile...

      Pohjan Poika Strongia (59%). Kaadat sitä lasiin 2/3 niin Leijonan (32%) maku häviää täysin

    • jellonaaaa

      Juokaa sitä viinaa raakana jonki aikaa irvistysten kera ja kattokaa maistuuko enää pahalle. Toimiva malli.

      • jellonaaaa

        Niin ja tämän mallin jälkeen ajattelette varmaan että koko lantraus idea oli älytön.


    • wervps

      veteen tai mihkä aassn mikä peittää viinan maun.....meiinaakkjuot naisia

      • ye5nukio9p9p+9p

        lipitän täs koko aja suomi viinaa menehyvin pääk
        oppaan


      • ye5nukio9p9p+9p 13.7
        ye5nukio9p9p+9p kirjoitti:

        lipitän täs koko aja suomi viinaa menehyvin pääk
        oppaan

        olokoo, ei pystu enää järkeviä lauseita kirjotyytaanklaan
        vamaan pasri, kolme påromiollee


      • Anonyymi
        ye5nukio9p9p+9p 13.7 kirjoitti:

        olokoo, ei pystu enää järkeviä lauseita kirjotyytaanklaan
        vamaan pasri, kolme påromiollee

        It kaadan kaljan sekaan
        Toimii


    • jaffa4

      itse lantraan leijonaa punaiseen jaffaan ja niin limuviina on valmis

    • Minä en varsinkaan tykkää kossun mausta. Ostan aina saarenmaan wodkaa.
      En pidä myöskään mistään energiajuomasta (patteri tosi pahaa).
      Vuosia join kaljaa mutta sitten tein ampiais sekoituksen ja se on hyvää. Sitten siskoni kehotti maistaan asterixia ja se on vielä parempaa.
      Itse siis tykkään tehä isomman viina sekotuksen kerralla,elikkä 0,5l saarenmaan wodka,0,5l 17-21% likööri ja 3 litraa koko määrään sittistä,limee tai spritee,eikä lightinä ja nää nopsaa sekotan kulhossa ja pullotan samoihin pulloihin ja ei kun kaverille karaokee laulaan. Nyt aattelin kokeilla wodka-toffee-lime limppari sekotusta.
      Kokeillut olen wodka-veri greippi likööri-lime limppari sekotusta ja en oikeen tykännyt. Samaten kokeilin wodka-päärynä-lime limppari sekoitusta,enkä pitänyt yhtä hyvänä kuin asterix. Asterix vain on paras!

    • napostelija

      Paras lantrinki leijjonaan, kun laittaa 2 desiä viinaa ja 1 desi etikkaa, pitää nokasta kiinni ja pieni kurlaus ja alas. Sama uudestaan n, 15 min päästä. Raikastaa mukavasti hengityksen myös

    • juoppo123

      paras tapa saaha viina alas jos maku ei nappaa : keität vettä, laitat kuppiin n. 1/4 viinaa, vettä, maitoa ja tummaa kaakaojauhetta ! avot ! ei maistu vaikka laittaa vähä enempiki viunaa ! parasta koskaan, ja ah, nii lämmintä :)

      • Anonyymi

        Kaakao on tosiaan hyvä etenin talvella kun paleltaa, jäätee kylmänä, ainakin persikan makuisena.


    • Alkkis

      Elikkä siis leijona viinaa kyllä raakanakin vetää mutta jos ei oo tottunu nii ei sitte varmaankaa maistu mutta tosi hyvä sekotus on ku laittaa iha appelsiinimehua tai sitte spriteä, sitruunamehua ja jäitä ja viinaa nii hyvää tulee ja oikeet mittasuhteet on nii voi ite sen vahvuude sitte määrittäää.
      Kossubattery tosiaanki on hyvää vaikka en itse kummemmin kossusta tykkäää . Mutta kun vähän harjoittelee niin huomaa että pikkuhiljaa alkaa kaikki maistumaan.

    • inkivääri
    • no Koeta

      Suomi Viinaan tai johonkin toiseen vastaavaan mehuun.

      • Halun pers kännin?

        No mistä saa parasta Koskenkorvan Viinaa sitä 60% Alkon viinaa?
        Suomi viinaanen koske. Sen pitää olla Pohjanmaan Koskenkovan viinaa.
        Onko sitä vähän voimakkaampaa sitten myös Alkossa. minkähän hintaista se on.

        Laimennan sen 3 dl mortteliin mittaan ensin 30ml kossua ja siten 15 ml vettä.
        Kuinka voimaksta se on näinkin juotuna?

        Millä hinnallla tuon pullon saan Alkosta? 20 kympillä ei ainakaan irtoa. riittääkö 30e?

        Jos halua vahvempaa yhdestä mortelista paljonko minun pitää laitta kossua pohjalle?
        Onko hyvä annos 35ml per mortteli? vettä 10ml. Kuinka vahvaa siitä sitten tulee.
        Ilman lantrausta se on varmasti väkevämpää. Entä Konjakki? Entä paikallisesta myymälästä ostettu Virolainen likööri?


    • leijjona

      Kaikkein vähiten kirkas viina ei maistu Hartwall Lime-Verigreippilimonadin kanssa, Ite juonu puol litraa Leijona-viinaa ja 1.5l kyseistä limppaa,eikä viina maistu,menee päähän kun halko,.Suosittelen.l

    • Timondeo

      Coca cola....Ylätyin..ee maistu viina vaikka jyrkän paukun tekee.Tai raakana ja kylmää vettä päälle

    • Taasmennää

      Lakrisal pastilleja 3 pötköö ja 0,5l viinaa tehosekottimeen (kannattaa murskata ne pastillit pelkilleen ensin siellä ja sit viinat perää ) petollisen hyvää ja toimivaa!

      • Taasmennää

        Ja heti valmis kumottavaksi


    • NauttikaaElämästä

      Vetäkää pieni määrä kannabista, jonka jälkee maistuu mikä tahansa hyvälle. Salmaria tai minttuviinaa tykkään ite juoda raakana pieniä määriä kerrallaan.

    • Alkoholisti

      Rainbow Trooppinen Vichy

    • Peruspuge

      Playmaitokaakao

    • Anonyymi

      Baarimikkona suosittelen kylmää ja jäillä höystettyä appelsiinimehua. On raikas ja ei maistu viina. Rriippuu kuitenkin paljon viinaa laitat lasiin. Tosin saat helpolla boolin.. Kulhoon kirkas viina appelsiinimehu jäillä ja voit vielä sekaan viipaloida appelsiiniviipaleita. ei maistu viina,mutta mennee päähän. Yksi suosittu paukku baarissa 18-20v .

    • Anonyymi

      spriteä mehutiividtettä ja viinaa maistuu vitun hyvölle vannon ette o maistanu oarempaa!!

    • Anonyymi

      Pelisääntönä voi pitää että kaikki karvaat maut peittävät sitä alkoholin purevuutta, mikäli haluaa päästä blandauksessakin vähemmällä niin kannattaa heti leikata vedellä tai hiilihappovedellä vaikka prosentit puoleen. Köyhän miehen vodka tom collinssit (ei gini) eli sokeria ja sitruuna/lime mehua (niitä pikkupullo tiivisteitä) ja toimii.

    • Anonyymi

      Vitun dorka t: 2020

    • Anonyymi

      Oletko vajakki? Viina maistuu alkoholille ja silli sun kyrvältäsi!!! thätsit!

    • Anonyymi

      Voikko käyttää zero spriteä leijona miamiin

    • Anonyymi

      Cola sitä kannattaa kokeilla

    • Anonyymi

      Sekoitussuhde ratkaisee. Kokeile vaikka 10 litraan vettä, jos vielä maistuu liikaa niin lisää toiset 10 litraa jne. Voi kokeilla muitakin nesteitä.

    • Anonyymi

      Lonkero…

    • Anonyymi

      tällee 15 vuotta myöhemmin niin oma henkilökohtanen lemppari on raimbowin sitrus limppari

    • Anonyymi

      Itse suosin Pepsi Maxia, puolukkamehua ja sekamehua niin kossun, lippuviinan kuin leijonaviinan kanssa.

    • Anonyymi

      Jos et pidä viinan mausta, niin jätä se alkoholi kokonaan pois. Voi tehdä myös mocktaileja eli alkoholittomia juomasekoituksia.

    • Anonyymi

      Samaa laatua kommentit näköjään, vaikka muutama vuosi kulunut tuosta kysymyksestä. Edelleenkään ei osata lukea kysymystä ja vastata siihen, vaan halutaan päteä ja olla mukamas huvittavia.
      En minäkään osaa vastata, tulin etsimään sekoitussuhdetta. Toki nuo pastilliohjeet tulevat varmasti käyttöön. Kiitos niistä!

    • Anonyymi

      Sekoita kaljaan vaikka ykköseen

      Ite ottaen raakana ja juon teetä päälle

    • Anonyymi

      Kaksi fisherman frendipastillia 0.5l

    • Anonyymi

      Blueberry Red Bull ainakin semmotteesee 1/4 ja si juissi puol pulloo ja pepe make menee melkee pullo

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe