talletin 200€ viime joulukuussa ja olen pelannut isoja no limit käteispelejä. Aika hyvä summa tuo 120 000 näin aloittelijalle. kuinka suurija voittoja ite olette saaneet? ostin juuri asunnon ja mersun :D muijaki nyt kainalossa joka päivä lämmittämässä fiilistä. elämä hymyilee ja töitä ei tarvi tehdä.
Vastaukset 10
- hacker
Tolla rahalla ei osteta asuntoa ja mersua..
- valveutunut
Taas joku teini naputteli päiväunensa palstalle :) 120000 on niin pieni summa, ettei sillä saa kuin rivitalokaksion maalaiskaupungista.
- sillä....
yksiö jostain syrjäseudulta ni ihan luksus mersun sillä saa
- selvä peli
kyllä varmaan on poika voitanut rahoja pokerissa.
otsikossa on kyllä 10 000 ylimääräistä.
´hölmö pentu kusettanut.- puuttuvat
Laitathan todisteet esille, sillä olisihan todella harmi, jos paljastuisit paskanpuhujaksi:)
- Niin.
Ja sitten heräsit ja lähdit lähikauppaan ostamaan purkkihernekeittoa...
- nähdäänuniayhdessä.fi
Joo. Tolla summalla ei saa mitään. Ja miten voit sanoa "ei tarvii töitä tehdä" ? Jos kerran olet mukamas ostanut luksusmersun, talon ja tilannut muijan anttilan postimyynnistä niin miten paljon sulle sit rahaa jäi? :D Ei taida kovin luksusta olla jos ei töihin enää tarvi mennä ja sitten vielä tollasta ostanut :P Todisteet kehiin poeka :P
- onnellinen..
nähdäänuniayhdessä.fi kirjoitti:
Joo. Tolla summalla ei saa mitään. Ja miten voit sanoa "ei tarvii töitä tehdä" ? Jos kerran olet mukamas ostanut luksusmersun, talon ja tilannut muijan anttilan postimyynnistä niin miten paljon sulle sit rahaa jäi? :D Ei taida kovin luksusta olla jos ei töihin enää tarvi mennä ja sitten vielä tollasta ostanut :P Todisteet kehiin poeka :P
vitun savinaamat!
- Rahamies
onnellinen.. kirjoitti:
vitun savinaamat!
Siis tämä 15-v lintsari hävis viimesen vitosensa.
- vaikka voittaisit
kaikki maailman rahat.kerran vaan täällä elät ja et sää 100 vuoden kuluttua oo mitään tekemässä niin ei ole mitenkään ihmeellistä.sitäpaitsi raha on viimeisimpiä asioita joilla kerskua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771652
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88574- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510