Mä haluisin joskus kokeilla 69asentoa, mut kukaan "mun" naisista ei oo halunnu kokeilla. :( Mä oon innokas suihinottaja ja haluisin et multa otettais samaa aikaa suihin, ni mikä oiskaa parempi ku 69asento. Mutta mistä löytyy sellainen nainen joka ois valmis kokeilemaan?? Ei varmaan vielä 18-vuotiaat ole valmiita, kun itse olen jo 18 (kohta 19) ja haluaisin kokeilla.. Voin sanoa että olen hyvä ottamaan suihin, että siitä se ainakaan ei ole johtunut..
69-asento yli 18vuotiaille??
7
3667
Vastaukset
- Perhonen
Onko nyt asennoillakin joku ikäraja?!? Olen kuules jo 15vuotiaana kokeillut 69:ä! Ja nyt tehdään sitä poikaystäväni kanssa joka kerran kuin rakastellaa. Ei se kuule iästä riipu! ;)
- SnowDemon
No en mä tarkottanu sitä et sil ois joku ikäraja, vaa ihmetyttää ku tähän mennessä kukaan ei oo halunnu kokeilla. Ja haluisin jonkun joka haluisi kokeilla.. ;)
- Kaa
SnowDemon kirjoitti:
No en mä tarkottanu sitä et sil ois joku ikäraja, vaa ihmetyttää ku tähän mennessä kukaan ei oo halunnu kokeilla. Ja haluisin jonkun joka haluisi kokeilla.. ;)
Kyllä sulla on sit ollu ihmeellisiä kumppaneita :P
Nimim- 17-vuotiaana 69 - SnowDemon
Kaa kirjoitti:
Kyllä sulla on sit ollu ihmeellisiä kumppaneita :P
Nimim- 17-vuotiaana 69No joo, ihan mukavia ne muuten on ollu, ei niissä muuten oo ollu valittamista.. En sit tiiä mistä on johtunu, mut nyt haluisin päästä kokeilee sitä jonkun kaa.. ;) Ei oo vaa ehdokkaita.. ;)
- kakkapylly
Toi pentu ei oo kikkeliä nähnykkää!
- 18 v tyttö
Niin, taidan sitten olla erikoinen tytteli...
olin nimittäin 16 kun tapasin poikakaverini (siitä on nyt 2 vuotta) ja aluksi se asento tosiaan tuntu ihan kamalalle, tai yleensäkin ajatus suihinotosta, mut sit jo parin kuukauden seurustelun jälkeen suostuin siihen... ja kun siitä oli joku aika kulunu, suostuin 69:iin...
ja se on aivan uskomattoman nautinnollinen asento! jospa sun tyttös on ollu kans epävarma, ois kannattanu olla kauemmin yhdessä (ainakin luulen että suhtees oli lyhyitä,kun niitä on kerran ollu enemmänki) niin ois tyttö voinu rohkaistua! =) (vinkkivinkki)että kyllä niitä alle 18 v.kin löytyy...älä hätäile tyttöjen kanssa!- SnowDemon
Niin no tota en mä sitä heti ookkaa menny ehdottaa. Ja mun suhteet on ollu pitkiä. Edellinen kesti peräti 1,5vuotta ja mä ehdotin sitä vasta yli vuoden seurustelun jälkeen, mut en sit palannu asiaan sen jälkeen..
Mut ois kiva tutustua semmoseen henkilöön joka haluis kokeilla sitä asentoo (ehkä jopa minun kaa ;) ) he..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1845052Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,244453Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2573034Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432922- 522531
- 271939
- 541853
- 771814
- 221787