lyhyempi on parempi kuin pidempi, paitsi aloituksessa?
Missä muualla
47
1227
Vastaukset
Olen tukkimetässä niin...
Tykkään kyl lyhyemmästä tukista ko pitkästä, toisaalta...
Mä koskaan tukkimetässä ollut, kuhan aattelin et silloin... :)- Pulis.
sanotaan että molempi parempi.
- Sjlverband
Tukki tulla jöllöttä kahden kallion välistä. Mitä söit? Onko tukki pitkä vai lyhyt. Riittääkö sinulla arviontiin kyvyt?
Sjlverband kirjoitti:
Tukki tulla jöllöttä kahden kallion välistä. Mitä söit? Onko tukki pitkä vai lyhyt. Riittääkö sinulla arviontiin kyvyt?
Tuo runosuoli, siis...suoni pulppuaa yhä vain! :)
Minulla arviointikykyä, erehtymätön! :)- Silverband.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Tuo runosuoli, siis...suoni pulppuaa yhä vain! :)
Minulla arviointikykyä, erehtymätön! :)No miksi et sitten arvionut. Helvetti sentään. Terviiko tähänkin loppusoinnut? Pitääkö odottaa että sinulla ajatus viimein lentää. Onko sulla tyhjä jo pää.Parasta kai että tämä tähän jää.
Silverband. kirjoitti:
No miksi et sitten arvionut. Helvetti sentään. Terviiko tähänkin loppusoinnut? Pitääkö odottaa että sinulla ajatus viimein lentää. Onko sulla tyhjä jo pää.Parasta kai että tämä tähän jää.
Sitä en tarkoittanut!
Silverband. kirjoitti:
No miksi et sitten arvionut. Helvetti sentään. Terviiko tähänkin loppusoinnut? Pitääkö odottaa että sinulla ajatus viimein lentää. Onko sulla tyhjä jo pää.Parasta kai että tämä tähän jää.
Onks katajanmarjat rumia vai kauniita? :)
- on kaunis
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Onks katajanmarjat rumia vai kauniita? :)
pensas tai puu ahon reunalla tai puistossa ja katajan marja on kaunein marja:)))
on kaunis kirjoitti:
pensas tai puu ahon reunalla tai puistossa ja katajan marja on kaunein marja:)))
Rivienväli lukutaitoni ansiosta, minä ymmärsin... :)
Tosin sisälukutaitoni on heikko, jos en ymmärtänytkään... :(- kyllä uskon,
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Tosin sisälukutaitoni on heikko, jos en ymmärtänytkään... :(että ymmärsit oikein:)))Hyvä on rivienvälilukutaitosi...
- selvennykseksi:
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Tosin sisälukutaitoni on heikko, jos en ymmärtänytkään... :(itse en tehnyt vertausta, enkä ole ollenkaan samaa mieltä; mieluummin kaunis luumu muu iso marja...T. HÄN.
selvennykseksi: kirjoitti:
itse en tehnyt vertausta, enkä ole ollenkaan samaa mieltä; mieluummin kaunis luumu muu iso marja...T. HÄN.
HÄN, saat minut ainalle hyvälle tuulelle, miksiköhän? :)
- saan...
Silipa-Tuuli kirjoitti:
HÄN, saat minut ainalle hyvälle tuulelle, miksiköhän? :)
...Sinut hyvälle tuulelle...Sinä saat maailmani näyttämään kauniilta ja iloiselta...
Olet suloinen tähtisilmä...T.hän. saan... kirjoitti:
...Sinut hyvälle tuulelle...Sinä saat maailmani näyttämään kauniilta ja iloiselta...
Olet suloinen tähtisilmä...T.hän.Kerran keskustelimme yöllä ja sinulla oli siinä toinenkin keskustelukummpani, niin....
Hänhän sinulle se tähtisilmä on/oli, mitä tapahtui vai tapahtuiko mitään? :)
Pst. Nyt en sekoile, enhän, sillä muistan... :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Kerran keskustelimme yöllä ja sinulla oli siinä toinenkin keskustelukummpani, niin....
Pst. Nyt en sekoile, enhän, sillä muistan... :)puhemies Maon kuva kun siellä sinun taustalla tossa kuvassa näkkyy?
Meinaan vaan että uteliaisuutani kysyn.- joko itselläni
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Kerran keskustelimme yöllä ja sinulla oli siinä toinenkin keskustelukummpani, niin....
Pst. Nyt en sekoile, enhän, sillä muistan... :)on huono muisti tai sitten...Ehkä on joku toinen sanonut sen...Olen kyllä saattanut käyttää jonkun kanssa keskustellessa kauniita sanoja, mutta siihen se on sitten jäänytkin...
AnaLyyzi kirjoitti:
puhemies Maon kuva kun siellä sinun taustalla tossa kuvassa näkkyy?
Meinaan vaan että uteliaisuutani kysyn.Että tota nois joo....
Halosen tartsu siellä..., seuranaan kaiks muutkin valtiomme jo edesmenneet, sekä elossa olevat pressat! :)joko itselläni kirjoitti:
on huono muisti tai sitten...Ehkä on joku toinen sanonut sen...Olen kyllä saattanut käyttää jonkun kanssa keskustellessa kauniita sanoja, mutta siihen se on sitten jäänytkin...
Välillä tarkoin ja tässä en erehdy! :)
Vaiks... koitin sitä yhtä juttua palauttaa mieleeni, lähinnä sitä mitä vastasin "silloin", en muista ja se ketju oli osittain siivottu, harmi sinänsä! .)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Että tota nois joo....
Halosen tartsu siellä..., seuranaan kaiks muutkin valtiomme jo edesmenneet, sekä elossa olevat pressat! :)kun tarkemmin katso. Äkkiseltään oli Maon kanssa saman näköinen. Meinaan mulla oli kiinasta tuotu soiva tupakinsytytin jossa oli Maon kuva ja se näytti ihan samanlaiselta kaukaa katottuna.
- olemme me,
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Välillä tarkoin ja tässä en erehdy! :)
Vaiks... koitin sitä yhtä juttua palauttaa mieleeni, lähinnä sitä mitä vastasin "silloin", en muista ja se ketju oli osittain siivottu, harmi sinänsä! .)ja nyt on nyt! Onko menneellä niin suurta merkitystä, eikö eletä mieluummin tässä hetkessä...
"Tässä ja nyt, kaikki on ja jäljelle jää vain elettyä elämää..." Tiedätkö kappaleen; on yksi T. Kansan parhaista... AnaLyyzi kirjoitti:
kun tarkemmin katso. Äkkiseltään oli Maon kanssa saman näköinen. Meinaan mulla oli kiinasta tuotu soiva tupakinsytytin jossa oli Maon kuva ja se näytti ihan samanlaiselta kaukaa katottuna.
Jope Ruonansuu ei lue näitä keskusteluja, vois syntyy idea halosmaosta! :)
olemme me, kirjoitti:
ja nyt on nyt! Onko menneellä niin suurta merkitystä, eikö eletä mieluummin tässä hetkessä...
"Tässä ja nyt, kaikki on ja jäljelle jää vain elettyä elämää..." Tiedätkö kappaleen; on yksi T. Kansan parhaista...Minä elän tässä ja nyt... siihen sisältyy jo tällä hetkellä eräs...
Toki ystävänä sinut haluan säilyttää, sopiihan!- oukki doukki...
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Minä elän tässä ja nyt... siihen sisältyy jo tällä hetkellä eräs...
Toki ystävänä sinut haluan säilyttää, sopiihan!asia ymmärretty!!!Kivat sulle...
- kiinnostaisi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Minä elän tässä ja nyt... siihen sisältyy jo tällä hetkellä eräs...
Toki ystävänä sinut haluan säilyttää, sopiihan!kyllä tietää, että miksi et sitten tunnelmoi tämän erään kanssa, onko hän töissä tms.
- oikeassa:
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Pah! :(
tai jos olen rehellinen, sydämeeni tuli kylmä tunne...En suuttunut, ei se auta...Jotakin romahti...
kiinnostaisi kirjoitti:
kyllä tietää, että miksi et sitten tunnelmoi tämän erään kanssa, onko hän töissä tms.
On vain mielessäni, ei sen kummempaa, vielä! :)
- Silverband
kiinnostaisi kirjoitti:
kyllä tietää, että miksi et sitten tunnelmoi tämän erään kanssa, onko hän töissä tms.
Osaa olla teikäläiset sileätä porukkaa. Ei laaksoa ei kukkulaa ei yhtä pientä älynnystyrää. Tuollaista sipsuttelua sip, sip, sirakoita. Toinen puoli torakoita. Luetaan rivien välistä. Sanonko mistä välistä pitää lukea.
- en muuta
Silipa-Tuuli kirjoitti:
On vain mielessäni, ei sen kummempaa, vielä! :)
voi, toivotan teille onnea yhteisellä tulevalla elämänpolullanne...Vaikka sydämeni kyllä taitaa murtua:((( Mutta eihän se Sinua liikuta...
Tipahdin...
Hymyiles nyt vähän...
Kestä kattella sua tollasena, mä oon mä ja en muuksi muutu vaiks voissa paistais, tykkään mä susta, ystävänä! :)- kyllä...
sisään päin...No, ystävyyshän onkin vasta TOSI arvokasta, arvostan toki ystävyyttäsi:)
- Silverband
Ei onnistu. Ystävät valitsen todella tarkasti. Kiintiö on täynnä. Ystävää pitää puolustaa viimeiseen hengenvetoon. Seisoa hänen rinnallaan vaikeina aikoina. Tehdä hänen puolestaan kaikki ja vähän enemmänkin kuin mitä kykenee. Ystäviä ei voi olla kovin montaa kerrallaan, Kun on vielä lähisukulaiset siinä samassa saumassan, niin valkoihoinen heteromies pystyy pitänmään 1-3 ystävää. Kolme on jo kyllä aika rankka luku. Ajattele nyt itsekkin jos joudut kostaa ystäväsi kärsimät vääryydet vaikka toimittamalla ikävän ihmisen mullan alle, niin ei siinä voi pitää kai kun yhden tosiystävön.
- alle...
Silverband kirjoitti:
Ei onnistu. Ystävät valitsen todella tarkasti. Kiintiö on täynnä. Ystävää pitää puolustaa viimeiseen hengenvetoon. Seisoa hänen rinnallaan vaikeina aikoina. Tehdä hänen puolestaan kaikki ja vähän enemmänkin kuin mitä kykenee. Ystäviä ei voi olla kovin montaa kerrallaan, Kun on vielä lähisukulaiset siinä samassa saumassan, niin valkoihoinen heteromies pystyy pitänmään 1-3 ystävää. Kolme on jo kyllä aika rankka luku. Ajattele nyt itsekkin jos joudut kostaa ystäväsi kärsimät vääryydet vaikka toimittamalla ikävän ihmisen mullan alle, niin ei siinä voi pitää kai kun yhden tosiystävön.
Ei ystävyys velvoita sentään noin tekemään, eikä mikään muukaan syy...Jos noin ajattelet ystävyydestä, olet jotenkin sairas, anteeksi vaan...
kyllä... kirjoitti:
sisään päin...No, ystävyyshän onkin vasta TOSI arvokasta, arvostan toki ystävyyttäsi:)
Kun olet aikasi hymyillyt sisäänpäin niin...
Anna hymysi loistaa ulospäinkin, mä mihkään häivy, oon tässä ja nyt! .)- ikävä ihminen
Silverband kirjoitti:
mullan alle...Ei ystävyys siihen velvoita, eikä muukaan asia...Ihmisellä ei ole OIKEUTTA ottaa kenenkään henkeä, ei mistään syystä!!!
Olet käsittänyt ystävyyden väärin, olet jotenkin pipi, jos noin ajattelet... - Taidat pitää
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Kun olet aikasi hymyillyt sisäänpäin niin...
Anna hymysi loistaa ulospäinkin, mä mihkään häivy, oon tässä ja nyt! .)minua pilkkanasi...Ei ole kiva, kun hymyilyttää sisäänpäin...se sattuu...
Miksi näin, ystäväni Silipa??? Taidat pitää kirjoitti:
minua pilkkanasi...Ei ole kiva, kun hymyilyttää sisäänpäin...se sattuu...
Miksi näin, ystäväni Silipa???Lopeta...
Minä pilkkaa, pois se minusta!
Pst. Minä ratkaisin sen salaisuuden, mä oon hyvä, tiiän kuka on hän! :)
Tykkään susta, silleen pikkasen! :)- tauko viestiesi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Lopeta...
Tykkään susta, silleen pikkasen! :)välillä, häntäkö selvittelit huuhaan "arkistoista" ??? Ja miksi eilen sanoit, että alamme edistyä, en oikein ymmärrä tämänpäiväisen valossa tuota...T.HÄN.
tauko viestiesi kirjoitti:
välillä, häntäkö selvittelit huuhaan "arkistoista" ??? Ja miksi eilen sanoit, että alamme edistyä, en oikein ymmärrä tämänpäiväisen valossa tuota...T.HÄN.
Välähdyksenomaisesti sen hetken kuukausien takaa, vai sekoilenko taas, en tiedä!
Eilinen oli eilinen, ollaan nyt ja tässä, mutta....
Valitettavasti minun iltani huuhaalla päättyy tähän, meen maate!
Kuiskaan korvaasi, ötyä!
Älä ole vihainen minulle, mä oon mä, enkä muuksi muutu, muista tämä, ei ole edes klisee, vaan totuus! :(- Silipa mutta
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Lopeta...
Tykkään susta, silleen pikkasen! :)luulen kuitenkin, ettet selvittänyt...Olen nikitön, ihan oikeasti...
Mutta, silti on pakko Sinulle tunnustaa, että muuten ihan kivasta päivästä jäi aika sekavat muistot, mikä lienee...
Jokin on nyt toisin...Menen nyt sänkyyn surullisena ja lohduttomana:)
Kiva että olet ystäväni:) Hyvää yötä ja nauti erääsi ajattelemisesta...Itse ajattelen Sinua, hei...T.HÄN Silipa mutta kirjoitti:
luulen kuitenkin, ettet selvittänyt...Olen nikitön, ihan oikeasti...
Mutta, silti on pakko Sinulle tunnustaa, että muuten ihan kivasta päivästä jäi aika sekavat muistot, mikä lienee...
Jokin on nyt toisin...Menen nyt sänkyyn surullisena ja lohduttomana:)
Kiva että olet ystäväni:) Hyvää yötä ja nauti erääsi ajattelemisesta...Itse ajattelen Sinua, hei...T.HÄNErityisesti tällä hetkellä, mielialani vaihtelevat!
Sanoinhan, mä oon mä enkä... :)
Kuitenkin, ystäväkallis, suudelma sinulle, anteeksipyynnöksi, kelpaakos, vai...- lämmin halaus
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Erityisesti tällä hetkellä, mielialani vaihtelevat!
Sanoinhan, mä oon mä enkä... :)
Kuitenkin, ystäväkallis, suudelma sinulle, anteeksipyynnöksi, kelpaakos, vai...kiitokseksi, ystäväni Elovena-Silipa:))))
Hyvää yötä, lohdutti...Ystäväsi, aina...T.HÄNISI lämmin halaus kirjoitti:
kiitokseksi, ystäväni Elovena-Silipa:))))
Hyvää yötä, lohdutti...Ystäväsi, aina...T.HÄNISIMinunkin on hyvä lämmin... olo, kiitos TAAS sinun! :)
Nyt loikkaan... sänkyyni! :)- Band vaan molskis
ikävä ihminen kirjoitti:
mullan alle...Ei ystävyys siihen velvoita, eikä muukaan asia...Ihmisellä ei ole OIKEUTTA ottaa kenenkään henkeä, ei mistään syystä!!!
Olet käsittänyt ystävyyden väärin, olet jotenkin pipi, jos noin ajattelet...Oletko oikeasti pipi. Onneksi et ole ystäväni. Olisi tultava viivana avuksesi. Kyllä jos joku ikävä ihminen alkaa käydä vaivaksi ystävälle, hänet pitää toimittaa näkymättömiin tai ohjelmoida niin ettei muista omaa nimeään ja toivoo ettei olisi syntynytkään. Tämä kuuluu tosiystävän velvollisuuksiin. Olet oikeassa ei ikävällä ihmisellä ole oikeutta vahingoitta tai ottaa ystävää hengiltä .Mukava kun ajatellaan asiasta samalla tavalla. Koeta parantaa pipisi. Onko sinulla edes tosiystävää tulla luoksesi ja puhaltaa pipisi ja kaikki pahat unesi pois? Minä en ole pipi vaan terve ja kunnossa pitääkseni ystäväni samoilla lukemilla.
- kielibasa
Band vaan molskis kirjoitti:
Oletko oikeasti pipi. Onneksi et ole ystäväni. Olisi tultava viivana avuksesi. Kyllä jos joku ikävä ihminen alkaa käydä vaivaksi ystävälle, hänet pitää toimittaa näkymättömiin tai ohjelmoida niin ettei muista omaa nimeään ja toivoo ettei olisi syntynytkään. Tämä kuuluu tosiystävän velvollisuuksiin. Olet oikeassa ei ikävällä ihmisellä ole oikeutta vahingoitta tai ottaa ystävää hengiltä .Mukava kun ajatellaan asiasta samalla tavalla. Koeta parantaa pipisi. Onko sinulla edes tosiystävää tulla luoksesi ja puhaltaa pipisi ja kaikki pahat unesi pois? Minä en ole pipi vaan terve ja kunnossa pitääkseni ystäväni samoilla lukemilla.
ostan tulppaaneja.. vaikka keltaisia.. ja laitan ne ikkunalaudalle aukeemaan.. sitku alkaa homma pökkiin niin mä kattelen niitä.. ja alkaa elämä kukoistaan.. vähitellen.. emmä ketään mullan alle..
- kielibasa
hyva jos pilkkiessa on lyhyempi.. herattaa vahempi huomiota eika paa kolahda poytaan :-)
- Brandt
Etkö sinä ymmärrä. Pitkän voi aina lyhentää. Mutta entäs sinun lyhyt. Se on siinä. Ei mitään tehtävissä. Jos venytät se ohenee. Ei hyvä. tyydyn osaasi. Ei siinä vitsit auta. Ovat todella vähissä. Kuuntele nyt itsekkin. Kwiik. kwiik,kwiik, kwiik.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752813- 572726
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172453- 412052
- 502000
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761972Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211291- 381129
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01060Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.96989