Acomaxin kokemuksia

Mies38.

Olen käyttänyt jo useita kuukausia,noin 6 kk, luontaistuotekaupasta ostamaani Acomaxia, päähän jätettävä ruskea neste, shampoo ja puristeet, mutta en ole huomannut mitään vaikutusta harvenevaan päälakeen tai otsalohkoihin, tuntuu että hiustenlähtö vaan jatkuu ja kiihtyy. Viviscalista ei ollut mitään hyötyä,sen lopetin jo pari vuotta sitten, on se perkele vaikeaa näiden tuotteiden kanssa kun ei mikää auta,rogaine ärsytti nahan punaiseksi. Reseptilääkkeitä en ala syömään ettei mene potenssi, mitähän helvetin vihreää teetä täytyy hieroa päähän että pysyy hiukset päässä...

5

4105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiasjdoiuj

jos olet mies ni lopeta jo sen violetin teen hierominen päähäs kun ei ne auta. suostu suosiolla kaljuusi jos et sitä reseptilääkettä suostu hommaamaan (gefina).

Ite käyttäny pari kuukautta (joo, vasta) eikä oo ainakaa vielä tarvinnu käyttää rintaliivejä ja pelitki toimii. jos jossain vaiheessa alan naismaiseks muuttumaan ni vähennän annoksen puoleen kunnes oireet häviää. jos ei häviä niin vähennän annoksen niin pieneks että varmasti häviää. Tämä lähestymistapa asiaan sopii ainakin itselleni. tuuheaa tukkaani kun en onnistu ikinä saamaan takasin, mutta potenssin kyllä.

• se ruskean nesteen

käyttö. Se vaan tukkii päänahan. (Kokemusta löytyy...)
      Jos haluat käyttää jotakin nestettä päänahkaan, niin kokeile vaikka Nisimiä tai Revivogenia.

• kokeile

Kokeile ihmeessä finasteridia pienellä annoksella. Potenssin menetystä ei kannata pelätä, epätodennäköistä mutta mahdollista. Täällä suositellaan Gefinaa, mutta annostelu se on erityisen vaikeaa varsinkin jos haluaa minimoida sivuoireet. Suosittelen törkykallista Propeciaa ja puolittamaan tai jopa ottamaan 1/4 tbl/ vrk. Tutkittuun tietoon ja hyväksi havaittuun toimivuuteen kannattaa luottaa. Ei se Propecia tule köyhdyttävän kalliiksi puolitettuna. Itse olen koettanut monenlaista, enää en jaksa uskoa muuhun kuin vahvaan näyttöön. Kokemusta siis myös finasteridista pitkässä käytössä, myös sivuoireista annoksella 1.25mg. Linimentiti ja muut systeemit on sitten extraa jos haluat niihin rahasi laittaa, ne tulee erityisen kalliiksi kun niistä ei oikeasti ole mitään hyötyä. Toinen neuvo on et seuraa tätä palstaa, puolessa vuodessa kaikki mikä sinua mietityttää on käsitelty täällä.

• mies30v

"Olen käyttänyt jo useita kuukausia,noin 6 kk,"

Hiusten ollessa kyseessä ei kuusi kuukautta ole "useita".

"en ole huomannut mitään vaikutusta harvenevaan päälakeen tai otsalohkoihin"

Se johtuu siitä, että tuo Acomax on 100-varmasti täyskusetusta.

"Viviscalista ei ollut mitään hyötyä,sen lopetin jo pari vuotta sitten"

Ei niin. Teit oikean päätöksen.

"Reseptilääkkeitä en ala syömään"

No sitten kannattaa henkisesti hyväksyä se, että susta tulee kalju.

"mitähän helvetin vihreää teetä täytyy hieroa päähän että pysyy hiukset päässä..."

Jos finasteridi on täysin poissuljettu eikä pääsi kestä Rogainea, lienee toiseksi paras vaihtoehto Revivogen. Ja sen rinnalle kannattaa ottaa Tricomin.

• mies 39 vuotta

Minä taas olen saanut todella hyvän tuloksen ACOMAX-sarjasta, ainoa joka toimii. ja hiusneste ei tahmaa päänahkaa tai hiusta, joten käytän sitä muotoiluun....
      kaikki muut olen kokeillut: Viviscalin (ei hyötyä), Rogainen (kehitetty muuten verenpainelääkkeestä) ja Priorinin ja tuo revivogen epäilyttää... ainakin aika härskiä mainontaa ja varsinkin täällä netissä... ettei vaan ole palkattu ihmistä, joka paasaa täällä revivogenista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2132
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1785
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      236
      1278
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      950
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      935
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      855
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      112
      762
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      708
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      696
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      689
    Aihe