nytte. Mitä keksis?
Ei oo mittään tekemistä
4
560
Vastaukset
- Nyysteeni.
Näppäile jotain juttua huuhaa palstalle.
Tänään on maaliskuun 14. päivä. Pimeys päättyi klo 6.17 ja aurinko nousi klo 6.59. Aurinko laski klo 18.24 ja pimeys alkoi klo 19.06. Matilda ja Tilda viettävät nimipäiväänsä.
Elämme pimeyden keskellä siis nyt koska aurinko on laskenut ja pimeys on tullut. Onneksi suomalaisten onnistuneen energiapolitiikan vuoksi saamme keinovaloa pirtteihimme ettei meidän tarvitse päreen valossa tehdä puhdetöitä.
Tais tulla enempi asiatekstii nyt näi äkkielstää.- Nyysteeni.
AnaLyyzi kirjoitti:
Tänään on maaliskuun 14. päivä. Pimeys päättyi klo 6.17 ja aurinko nousi klo 6.59. Aurinko laski klo 18.24 ja pimeys alkoi klo 19.06. Matilda ja Tilda viettävät nimipäiväänsä.
Elämme pimeyden keskellä siis nyt koska aurinko on laskenut ja pimeys on tullut. Onneksi suomalaisten onnistuneen energiapolitiikan vuoksi saamme keinovaloa pirtteihimme ettei meidän tarvitse päreen valossa tehdä puhdetöitä.
Tais tulla enempi asiatekstii nyt näi äkkielstää.Asia tekstiä tuli.Päreen valossa vois olla ihan tunnelmallista esim..????.....öööö...vuolla halkoa ja haistella tervaslastuja.Empä muuta keksiny.
- kielibasa
oooo... taa on perinteinen: kay pupissa :-)
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416
