Moi!!!
Oiskohan jollain tietoo tuosta dokumentti laulun sanoista?! Mua six kiinnostaa, koska laulussa kerrotaan enostani...
Jos joku tietäis niin voisitko laittaa sanat mulle vaikka sähköpostiini, kiitos!!! :) [email protected]
Dokumentti laulun sanat hukassa..
10
4926
Vastaukset
- tuoppi
kovin suuri synti vaikka laitan sanat tähän (ulkomuistista) toivottavasti perikunta ei pahastu.
Dokumentti san. J.Leskinen
Mä menin Messiin juomaan kolpakon,
hän tuli pöytään istumaan,
pysyi vaiti, imaisi lonkeron,ja poltti tupakkiaan.
Viimein lausui: Kuules Leskinen, tota, etkös sää Juice oo?
Kuule teetkö laulun semmosen, tai joo...
Kato mää oon suurin kusipää, mitä löytyy päältä maan, sitä faija jo koitti selittää aikoinaan.
Meni koulut ja intit poskelleen, mua aina viilattiin, sitten retkahdin naiseen nykyiseen, mentiin naimisiin.
Ja mää saatana oikeesti rakastin, sitä yhtä muijaa vaan, ja kun ihmiseen uskoin viimeinkin, niin se huijaa vaan.
Jos menen kotiin aamuyöstä, se tylysti monottaa,
jos kotiudun suoraan työstä, saan jonottaa.
Kato, sellasta miehen elämä on, se lyö päätään lattiaan, kuule tarjootko yhden lonkeron, no, kippis vaan.
Iso mies ja pienet kyyneleet, hän lähti ja sanoi Moi, kai tästä sitten laulun teet? Mä sanoin etten voi.- tuoppi
jos hoipun himaan aamuyöstä...
- juuso
tuoppi kirjoitti:
jos hoipun himaan aamuyöstä...
se kohta jossa se sanoo ettei voi tehdä laulua. Ja teki kuitenkin!
- Kylähullu (the last one)
juuso kirjoitti:
Eikös se oo "jos HOIVUN himaan aamuyöstä". Varma en oo...
- milmiina
...kiitos sanoista!!!! ;)
- Roihu-68
juuso kirjoitti:
Itse sanoi, ettei tehnytkään laulua vaan dokumentin.
- kerro kerro tarkemmin
Mistäs tiedät, että siinä kerrotaan sun enostasi?
- Kylähullu (tha last one)
Onko kenelläkään muuten tietoa Juicen viimeisistä teksteistä (2005-06)? Ainakin Tommy Huoviselle Juice on tehnyt kappaleen Kiitos vaan (vuodelta 1990) sekä sanoittanut biisin Kaukorakastuja. Sitten Maria Lundille sanoitettu kipale Äänet hämärässä ja Harri Marstiolle suomennos Rakkaat sukulaiset. Onko muita?
- milmiina
Juicen kuoleman jälkeen äiti vain mainitsi asiasta, että Juice oli ollut samassa kapakassa enoni kanssa ja enoni oli pyytänyt tekemään hänestä laulun!
Aluksi met ei tiedetty mikä laulun nimi on, mut muutamia lauseita laulusta äiti tiesi! Jostakin äiti sitten sai selville, että laulun nimi on Dokumentti! sellasta.. ;) - perjfoaweiru
milmiina kirjoitti:
Juicen kuoleman jälkeen äiti vain mainitsi asiasta, että Juice oli ollut samassa kapakassa enoni kanssa ja enoni oli pyytänyt tekemään hänestä laulun!
Aluksi met ei tiedetty mikä laulun nimi on, mut muutamia lauseita laulusta äiti tiesi! Jostakin äiti sitten sai selville, että laulun nimi on Dokumentti! sellasta.. ;)Pitääpä tarina paikkansa tai ei (ja miksipä ei), on jotenkin koskettavaa saada "lihaa luiden ympärille". Tuonkin biisin voi jotenkin nähdä tapahtuvan, mikä on tilanne ja miltä miehet siellä Messissä näyttää. Kuuntelenpa biisin tällä kertaa silmät kiinni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758