Nyt olisi mahdollisuus nähdä herra Alanko ja kourallinen muita taidokkaita artisteja pikkurahalla ja samalla tehdä päivän hyvä työ.
Ismo esiintyy 19.4.2007 järjestettävässä Save YNK -konsertissa, jonka tarkoitus on pelastaa Helsingin Käpylässä toimiva Yhtenäiskoulu lakkautusuhan alta.
Tapahtuma järjestetään kulttuuriareena Gloriassa (Pieni Robertinkatu 12, 00120 HKI) edellämainittuna torstaina klo 19-23. Alangon lisäksi esiintyjäkaartia komistavat Lady Escape, Karkkipäivä, Laava, The Deep Vein, sekä Pompeii AL. Tapahtuma on ikärajaton, vaikkakin täysi-ikäisillä vierailijoilla on mahdollisuus alkoholitarjoiluun erillisellä anniskelualueella.
Liput konserttiin maksavat vaivaiset viisi euroa ja niihin pääsee käsiksi ilmoittamalla kiinnostuksensa sähköpostin välityksellä osoitteeseen [email protected] .
Tervetuloa pelastamaan Yhtenäiskoulu Ismo Alangon tahdissa!
www.ynk.edu.hel.fi
www.nk.hel.fi/gloria
Ismo Alanko Gloriassa 19.4.2007!
YNK_Jonna
1
355
Vastaukset
- Tumpelo
Tulossa ollaan, hyvän asian puolesta...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 272191
En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2761876Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän4571678Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva271653- 1601649
Yllättyisit miten iso, paksu ja esteettisesti kaunis minulla on!
Haluaisin tehdä sillä vaikutuksen sinuun ihana nainen. ❤️❤️🧡💛💚141519Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861119Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava2911071- 931009
Ensitreffit alttarilla: Heti outo ratkaisu uusilta asiantuntijoilta: "On tehty reippaitakin..."
Ensitreffit alttarilla uudistui ja mukana on kaksi uutta asiantuntijaa: Joonas Pesonen ja Iida Mäkikallio. Kari Kanala j14988