miksei häntä näy enemmän lehdissä ja kuvissa ja otsikoissa? upea tumma kaunotar.
anna pohtimo
15
1365
Vastaukset
- ei kaikkia
oteta jotka tyrkyttävät.
- on kauniimpi
PALJON KAUNIIMPI! Ja vaikka on jo vanhakin, niin silti upea.
- Juuso ; )
Huomasin tuon Annan ekaa kertaa ohjelmassa nimeltä kanottaret&nörtit ja huomasin heti tuon tytön huomiotaherättävän ja erikoisen kauneuden. Ehkä yksi kauneimpia Suomalaisia(ei taida ihan 100% Suomalainen silti) jonka olen nähnyt tv:ssä.
- ei yhtään
kirjoitusvirhettä tässä itse kirjoittamassasi viestissä!
- olet kaunis
Anna on kyllä kuin kukkanen asfaltti viidakossa meidän tasaisen paksujen Suomalaisten lehmiemme riveissä :)
Hänen kreikkalaiset juurensa sen varmasti tekevätkin. Myöskin pidän Italialaisesta ja Kreikkalaisesta ruoasta joka on mielestäni Euroopan parasta :P Myös ilmasto näissä maissa on ihanteellinen ja asuisin mieluumin siellä kuin täällä kurjassa Suomessa jossa sää kurjaa, ihmiset aika juntteja punaniskoja, ennakkoluuloisia, kateita, synkkiä, pitävät kiinni typeristä periaatteista, sulkeutuneita sekä todella pahaa ruokaa. Myöskään naiskauneus ei ole meillä sieltä parhaimmasta päästä.- tietymättömissä
kun äiti haluaa unohtaa. Olen kuullut että virosta, ja suunseutu viittaisi siihen.
- tämä kukkanen
tietymättömissä kirjoitti:
kun äiti haluaa unohtaa. Olen kuullut että virosta, ja suunseutu viittaisi siihen.
äiti on virolainen
- ei edes tiedetä
tämä kukkanen kirjoitti:
äiti on virolainen
mistä on kotoisin? Mistään kotoisin?
- mutta kotiin viel kasvamaan
ei edes tiedetä kirjoitti:
mistä on kotoisin? Mistään kotoisin?
Se muijahan on joku reilu parikymppinen vasta! Alle 30, ihan varmasti. Meinaan vaan ku joku kirjoitti et kaunis vaika vanha. Heh. Luultavammin kun kypsyy ja vanhenee niin kaunistuu ja tulee tyyliäkin olemukseen erilailla.
Naiset on monesti melkoisia pimuja noin nuorina. Vasta kun ikää alkaa tulla yli 30 niin todelliset kaunottaret kuoriutuu. Saa nähdä Annan et miten on. - ja.....
tämä kukkanen kirjoitti:
äiti on virolainen
Eli melkein suomalainen, virohan on ihan suomessa kiinni ja eroa naisten ulkonäössä viron ja suomen välillä ei ole paitsi pukeutumisessa ja siinä, että virolaiset ovat hoikkia ja laitettuja yleensä.
- minusta taas
http://www.seiska.fi/c/23770/3283_tt112006anna_pohtimo1.jpg
Ostaritasoa- sellainen todellinen
joka ei ole ostaritasoa, ja siinä on iso ero sentään:
http://wallpapers.com-wallpapers.com/music/Nelly_Furtado/Nelly_Furtado4a.html
- Janne.
"Naiset on monesti melkoisia pimuja noin nuorina. Vasta kun ikää alkaa tulla yli 30 niin todelliset kaunottaret kuoriutuu. Saa nähdä Annan et miten on. "
Mikäs supernero sinä olet? :)
Sattuu kuules olemaan niin, että kolmikymppiset on jo itsessään paremman näköisempiä kuin 20v teinit että se siitä. Eri asia tietysti jos et naista halua vaan teinin. - jk
niinkö
- JK
EN TIEDÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566799Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313926Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101858- 591848
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1911438- 811431
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731081Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213974- 48969
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa223936