anna pohtimo

on kaunis

miksei häntä näy enemmän lehdissä ja kuvissa ja otsikoissa? upea tumma kaunotar.

15

1434

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kaikkia

oteta jotka tyrkyttävät.

• on kauniimpi

PALJON KAUNIIMPI! Ja vaikka on jo vanhakin, niin silti upea.

• Juuso ; )

Huomasin tuon Annan ekaa kertaa ohjelmassa nimeltä kanottaret&nörtit ja huomasin heti tuon tytön huomiotaherättävän ja erikoisen kauneuden. Ehkä yksi kauneimpia Suomalaisia(ei taida ihan 100% Suomalainen silti) jonka olen nähnyt tv:ssä.

• ei yhtään

kirjoitusvirhettä tässä itse kirjoittamassasi viestissä!

• olet kaunis

Anna on kyllä kuin kukkanen asfaltti viidakossa meidän tasaisen paksujen Suomalaisten lehmiemme riveissä :)

Hänen kreikkalaiset juurensa sen varmasti tekevätkin. Myöskin pidän Italialaisesta ja Kreikkalaisesta ruoasta joka on mielestäni Euroopan parasta :P Myös ilmasto näissä maissa on ihanteellinen ja asuisin mieluumin siellä kuin täällä kurjassa Suomessa jossa sää kurjaa, ihmiset aika juntteja punaniskoja, ennakkoluuloisia, kateita, synkkiä, pitävät kiinni typeristä periaatteista, sulkeutuneita sekä todella pahaa ruokaa. Myöskään naiskauneus ei ole meillä sieltä parhaimmasta päästä.

• tietymättömissä

kun äiti haluaa unohtaa. Olen kuullut että virosta, ja suunseutu viittaisi siihen.

• tämä kukkanen
        tietymättömissä kirjoitti:

kun äiti haluaa unohtaa. Olen kuullut että virosta, ja suunseutu viittaisi siihen.

äiti on virolainen

• ei edes tiedetä
        tämä kukkanen kirjoitti:

äiti on virolainen

mistä on kotoisin? Mistään kotoisin?

• mutta kotiin viel kasvamaan
        ei edes tiedetä kirjoitti:

mistä on kotoisin? Mistään kotoisin?

Se muijahan on joku reilu parikymppinen vasta! Alle 30, ihan varmasti. Meinaan vaan ku joku kirjoitti et kaunis vaika vanha. Heh. Luultavammin kun kypsyy ja vanhenee niin kaunistuu ja tulee tyyliäkin olemukseen erilailla.

Naiset on monesti melkoisia pimuja noin nuorina. Vasta kun ikää alkaa tulla yli 30 niin todelliset kaunottaret kuoriutuu. Saa nähdä Annan et miten on.

• ja.....
        tämä kukkanen kirjoitti:

äiti on virolainen

Eli melkein suomalainen, virohan on ihan suomessa kiinni ja eroa naisten ulkonäössä viron ja suomen välillä ei ole paitsi pukeutumisessa ja siinä, että virolaiset ovat hoikkia ja laitettuja yleensä.

• minusta taas
      • sellainen todellinen

• Janne.

"Naiset on monesti melkoisia pimuja noin nuorina. Vasta kun ikää alkaa tulla yli 30 niin todelliset kaunottaret kuoriutuu. Saa nähdä Annan et miten on. "

Mikäs supernero sinä olet? :)
      Sattuu kuules olemaan niin, että kolmikymppiset on jo itsessään paremman näköisempiä kuin 20v teinit että se siitä. Eri asia tietysti jos et naista halua vaan teinin.

• jk

niinkö

• JK

EN TIEDÄ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3932
    2. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3037
    3. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2994
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      42
      2281
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      80
      1163
    6. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1039
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      994
    8. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      365
      985
    9. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      211
      886
    10. Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen

Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e
      Maailman menoa
      135
      843
    Aihe