LEAVE ME ALONE
11
1064
Vastaukset
- zzzzz...
Hanna on seksikkäin suomalainen naisrokkari. Tahtois samanlaiset hiukset ja silmät kuin Hannallakin
- zetio-metio
Ola Salo arvosteli tänään (15.3.07) Hannan Euroviisu-biisin Iltalehden pyynnöstä. (Video löytyy sivuilta.) Hän oli myyty ja HYVIN FLITTAILEVA... (ties mitä Hesassa vielä syntyy),uuh, hemmetin kuuumaa!! Oota vaan, Hanuli,HOORNYY!!!
Niin, Olan kommentteihin:
Ola Salo,(steera.):"Suomi voi vielä mennä pitkälle,erittäin hyvät mahdollisuudet,Hanna hyvännäköinen, kaikkiaan hyvä! Modernia musiikkia,iskevää,uutta! Järkevä valinta Suomelta."- Blac
Niinpä
- <3 Lovers <3
Blac kirjoitti:
Niinpä
Siitä videosta ei sitte tullukaan ihan niin hieno ku kuvittelin. Ne kaikki lääppimiset yms. ois voinu jättää pois. Ei oikein Hannan tyyliä. Voi prkl. No, ei se mitään, totta kai silti olen Hanna-fani, tämä vain on hänen huonoin musavideo!
- Tavallinen tallaaja
<3 Lovers <3 kirjoitti:
Siitä videosta ei sitte tullukaan ihan niin hieno ku kuvittelin. Ne kaikki lääppimiset yms. ois voinu jättää pois. Ei oikein Hannan tyyliä. Voi prkl. No, ei se mitään, totta kai silti olen Hanna-fani, tämä vain on hänen huonoin musavideo!
Minun mielipiteeni.
- ole-ola
Aika samantasoinen video kun biisikin, mutta selittäähän tuo jotenkin sitä biisin alun vaisuutta. Eli ei sitä biisiä ole lavalla esitettäväksi aiottukaan, nyt vaan kävi tollanen vahinko, että joudutaan julkisesti esittämään.
- ei mahiksia tällä biisillä
mitäänsanomaton kappale, ei tule menestymään :(
- p*ska
oikeesti
- aavistaja
Kappale mitäänsanomaton. Hannalta on tullut parempiakain biisejä vaikkapa euroviisuehdokkaaksi.
- Uskokaa pois vaan
Ei Suomi putoa kympin ulkopuolelle. Onhan Hanna jo ruvennut saanut kehuja.
kummastuttaa miks just toi kappale valittiin mukaan viisuihin. Tavallinen tusinabiisi, jossa ei juuri mitään omaperäistä tai ns. koukkua. Radiossa soiva go go-niminen biisi ois mun mielestä ollu paljo parempi. Biisissä tarttuva melodia ja, muutenki kuulostaa paljo omaperäsemmältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974