SDP tekee vaaleissa aina hyvän loppukirin. Puolueen kenttäväki laittaa kaiken likoon. Vapaaehtoiset tekevät taas sitä perustason duunia, jolla vaaleja on voitettu.
Lipponen on taas iskussa. Äijä kirjoittelee loistavia kolumneja. Heinäluoma on vihdoinkin näyttämässä taitonsa. Hän on turhaan ollut sovitteleva sellaisissakin kysymyksissä, joissa ei olisi tarvinnut.
SAK:n mainoskampanja osoitti: Vastakkainasettelun aika on nyt ja aina.
SDP:n loppukiri on alkanut
8
411
Vastaukset
- jaatyhjäei
No siinä tapauksessa teidän n.23% kannatus ei tietenkään riitä hallitusvastuuseen.Demarit kuuluu oykkärimäisen ja kansalaisia halveksivan käyttäytymisensä vuoksi ehdottomasti oppositioon,siellä se sitten näivettyköön ja viimein poistukoon koko puoluerekisteristä tarpeettomana.
- temput eivät enää pure
SDP/SAK:n likaisten temppujen taso senkuin kovenee, kun joutuvat alakynteen.
EI ONNISTU - kansa viisastunut.
Pressanvaaleista huomattiin, mitä touhu on. Nyt onneksi temput tulevat paremmin ilmi. Ihmisen toivovat rehellisyyttä, turvallisuutta ja vastuunottamisen kykyä meidän kaikkien hyväksi. TOIVOA paremmasta on. - Mortinson
Mikä loppukiri. NÄyttää olevan jonkinlaista loppukiriä, mutta väärään suuntaan. Kokoomuskin menee tätämenoa edelle.
Itse haluaisin, että seuraavalla hallintokaudella hallituksessa olisi Keskusta, Kokoomus ja Vihreät!- jaatyhjäei
muuten ihan hyvä mutta vihreiden tilalle kristillisdemokraatit.
- paljon pelastaa
tentissä, kun olisi vaalimainos-kysymykseen vastannut olevansa pahoillaan, jos sitä on ymmärretty väärin ja pahoitettu mieliä. Selittänyt sitten vaan asiallisesti, mitä ajettiin takaa.
Eivät voi millään olla väärässä kaikki ne ihmiset, jotka eivät ihan tälläistä näissä kuvioissa halua.- ärsyttää porukoitu
mitään anteeksi pyydellä. Se mainos osui kipiästi porvareihin ja innosti saklaiset ynnä vasemmistolaiset. Gallup lukemat muuttuivat heti. Ennen SAK:n mainosta mm SDP oli laskussa ja mainoksen jälkeen alkoi nousu.
- vaikokonsti.
Se on heidän käsityksensä "demokratiasta".
Eikös kapitalismi kuollut Suomesta viime porvarihallituksen aikan. Eipä Demarit turhaan peloitellut.. Kyllä oli meinaan täysi aihe pelätä sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673