Loukkasinko skorpparia?

GEMiNi****

Eli ongelma on seuraavanlainen. Tutustuin skorpparinaiseen ja ystävystyimme.
Pitkän aikaa olimme vain kavereita, mutta tossa suhteen syvetessä olin huomiovani tiettyä kiinnostusta skorpparin puolelta. Itse olen kaksonen ja käyttäydyn mielestäni kaikkia kavereitani kohtaan leikkimielisesti ja en tiedä, tulkitsiko kaverini tämän flirtiksi. Aina kun tapasimme huomasin välilläme tietyn jännitteen ja selvän kiinnostuksen toiselta puolelta, mutten oikein osannut suhtautua tähän kun itse ajattelin häntä vain kaverina. Jota kiusin aina silloin tällöin. =)
Olin käymässä tämän kaverini luona hän hienovaraisesti "lähenteli" minua, mutta en halunnut että mitään tapahtuisi joten vetäydyin kaemmas. Nyt ystävyytemme onkin ollut jotenkin katkolla, hän ei ole ottanut enää samaan tapaan yhteyttä. minulla on ikävä kaveriani mutta tuntuu etten saa häneen sitä yhteyttä mikä meillä oli =( En tiedä loukkasinko tietämättäni häntä, olen kysynyt ja hän vain sanoo et kaikki on hyvin. Mutta ei ole, tunnen sen. Miten saisin hänet taas avautuun minulle, onko tämä tyypillistä skorpparille? Hän on tosi ihana, mutta vain ystävänä jota en halua menettää =(

21

3474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • |Yohanna|

oi kyllä vain, uskoisin niin.. itse olen skorppari ja minulle tulisi tuossa tilanteessa todella epävarma olo. itsetunto vajoaisi nollaan. ja vain sen takia että skorppari on tottunut saamaan mitä haluaa ^^ toivottavasti ystäväsi lämpenee jälleen sinulle..

• sofie77

tätäkin skorpionia jos ihan ilman selitystä mies kaikkoasi kauemmaksi vaikka onkin flirttaillut aikaisemmin.. ..se on se skorpioni joka haluaa jotain ja jos ei saakkaan niin viilenee..

selitäppä asia hänelle ja sano et kaipaat ystävää mut kaiken muun haluat säilyttää jollekkin toiselle ihmiselle..skorpionille syvä ystävyyskin on tärkeetä, mutta siitäkin voi tulla mustikseksi..

• pässi...

Sori vaan kun sanon näin suoraan, mutta niin vain olet.

Olet loukannut skorpparia pahemman kerran, ja sitä et saa enää tekemättömäksi.

Jos skorpparikaverisi on sinua lähennellyt, hän on tarkoittanut lähtentelynsä suhteen aloittamiseksi ja onnellisena elämisenä elämänne loppuun asti jne kaikkea ihanaa.

Mutta, sinä teit sen naisten yleisimmän virheen. Sanoit hänelle että "sä olet ihana kaveri mutta..." Koska sinä epäröit ja etsit sitä unelmien täydellistä prinssiä - EI NOIN! Olet menettänyt hänet ikuisiksi ajoiksi, koska hän on koko teidän yhdessäoloajan hän on ajatellut sinua mahdollisena puolisona jota hän viettelee ja josta sinä olet kiinnostunut, joten luuletko että teidän suhteenne palaa enää ennalleen, varsinkin kun sinä muutut nyt väistämättä kylmäksi. Sanoithan että olet pientä kiusimista harjoittanut, mutta luuletko että pystyt tuota kiusimista jatkamaan ilman että hän tulkitsee sen heti että sinä olisitkin hänestä kiinnostunut - et todellakaan pysty.

Olet hänet menettänyt joten hän ei kauaa sinun seurassasi enää viihdy, varsinkin kun skorppari aistii sen että uuden miehen väistämättä tullessa kuvioihin skorppari itse saa suuret sydänsurut kun näkee sinut menetettävän toiselle!

Tottakai kaikki on "ihan hyvin", koska hän käy suruaikaa läpi jonka päätteessä te ette enää ole ystävyyssuhteessa keskenänne, vaan elätte omia elämiänne. Hän on menettänyt sinut koska luuli sinua toisenlaiseksi, mutta sinä olet menettänyt skorppariystävän - sinä tässä olet menettänyt eniten!

• löpönn

miksi puhut niin että skope oli mies. Just nais-skorppari noin käyttäytyy, sekoittaa työ ja privaattielämän, omat fantasiansa sellaiseksi puuroksi ettei pysty työssä käymään. Erittäin mustiksia nämä skopet, kavereistakin, ja kun työkavereista, siitä kärsii koko firma.

• puhuin
        löpönn kirjoitti:

miksi puhut niin että skope oli mies. Just nais-skorppari noin käyttäytyy, sekoittaa työ ja privaattielämän, omat fantasiansa sellaiseksi puuroksi ettei pysty työssä käymään. Erittäin mustiksia nämä skopet, kavereistakin, ja kun työkavereista, siitä kärsii koko firma.

kun muistin väärin. Asia toimii kuitenkin ihan samalla tavalla kummankin kanssa.

• änimöl
        löpönn kirjoitti:

Kyllä noin on minulle käynyt ja kylmenen, vaikka olenkin mies. Minun luottamukseni pettämisen jälkeen on ylitettävä vuoria jos haluaa läheiseen suhteeseen uudestaan. Silloin kun skorppioni näkee aidon vilpin ihmisessä, niin hän on todellakin pihkassa.... Jos ei ja haluaa lähestyä, niin silloin se skorppari myöskin etsii jotain helvetin ruhtinaallista suhdetta joka on sitä harhaa.

• dc117

ikävä kyllä loukkasit,etkä enää saa hänestä kaveria itsellesi.pikkuhiljaa hän pitää vähemmän yhteyttä koska tuntee itsensä kiusaantuneeksi sinun seurassa.hän vain ei halua loukata sinua ja sanoa sitä suoraan.tämä ystävyys on nyt loppu suoralla.olen kans scorpioni ja näin minäkin kokisin tilanteen että annoit ymmärtää muuta mitä et kuitenkaan halunnut.etkö itse loukkaantuisi samasta asiasta,mutta scorpioni ei unohda koskaan tämmöisiä asioita.eli opettele elämään ilman tätä ihmistä.

• " samoin kohdeltu "

Kyllä loukkasit skorpioni naisen tunteita! Sanoisin olevani skorpioninaisesi kohtalotoveri. Tapasin marraskuussa 2004 miehen ihanan ( kaksosen ) jota tulen palavasti rakastin. Suhteemme loppui hänen päätöksestään. Olisin halunnut selvyyden miksi (?) Ei hän koskaan halunnut selvittää, sanoi vain ei hän tiedä..olet hyvä ja kiltti..Pidimme tiiviisti kuitenkin yhteyttä sähköpostitse ja tekstiviestein. Minä lahjoin miestä joka joulu, joka syntymäpäivä, nimipäivä, ystävänpäivä kallein lahjoin. Hän oli minulle kaikki kaikessa. Elämäni ja ajatukseni pyörivät vain ikävän tunteissa häneen. Elämä kävi raskaaksi, ikävä oli tuskaa. Höpsö olin sen suhteen että hän palaisi.. Näkisi vielä eletyn elämän jälkeen kuinka hyvä ja rakastava ihminen minä olisin.Ja ottaisi omakseen. Hartain mielin toivoin ja rukoilin hänen paluutaan. Muutama kuukausi sitten hän sanoi minulle että olin kiva ja hyvä mutta en rakastanut. Se tuntui puukoniskulta sydänmeen..Sitten hän halusikin tavata minut, tuon sanottuaan. Oli ihanaa taas nähdä hänet mutta olin jo päättänyt ettei haurasta sieluani saisi enempää rikkoa. Tavatessamme hän sanoi toivovansa että voisimme olla ystäviä. En voi olla ystävä hänelle, en enää. Mielestäni miehen ja naisen välillä voi olla ystävyys suhde mutta silloin kumpikaan ei saa haluta eikä toivoa suhteelta enempää. Minä olisin jatkanut unelmointia hänestä ja jatkanut suurilla tunteilla rakastamista. Parempi on ettei välillämme ole edes ystävyyttä. Skorpioni on äärimmäisen hyvä ja rakastava ihminen sitä kohtaan ketä rakastaa.. Loukkasit pahoin omaa skorpioninaistasi. Niin kun minuakin loukattiin. Anna hänen olla. Anna hänen elää aiheuttamasi tuska loppuun tai ota hänet oikeasti elämääsi..jos otat älä riko vaan kohtele hyvin ja rakasta..

• GEMiNi****

Huh huh, kiitos näistä monista vastauksista. =) Hmm, vaikuttaa aika vakavalta tää tilanne, mutta näin olisi sitten varmaan sattunut ennemmin tai myöhemmin. Tarkoitan, että siinä tapauksessa ihan hyvä että näin varhaisessa vaiheessa. Tämä henkilö kyllä tiesi ja tietää, että flirtti on käytöksessäni sangen pysyvää ja harjoitan sitä usein tietämättäni, mitään sen kummempaa sillä tarkoittamatta. Eli hän ei tosiaan ollut mikään...erityistapaus.

Noh, en ainakaan rupea häntä ahdistelemaan, etten karkota häntä entistä kauemmas vaan annan ajan kulua ja näyttää tuleeko meistä vielä ystäviä. =)

• loukkasitko, mutta

itse skorpionina tunnen voimakkaasti ja jos rakastan jotakuta syvästi niin ystävyys/kaveruus on silloin mahdotonta.

• Onneton72

toinen osapuoli on rakastunut skopuun? Jo aikojen alussa he alkoivat yhteydenpitoon - ihastuneen puolelta, mutta tarkoituksena olla pelkästään kavereita. Sitten tapahtui rakastuminen, josta skopu tietää. Miksi skopu pitää tällaista suhdetta yllä tietäen toisen tunteet? Onko se edelleen kaveruutta skopun puolelta?

• astrolääkäri

Niin, teissä kaksosissa on se vika, että olette kuin liukkaita saippuoita.Lipsahdatte helposti otteesta ja sitten joudutte värjottelemään yksinänne. Ette halua antaa mutta haluatte ymmärtää antavanne. Haluaisitte napata rusinat pullasta. Teitä varten on olemassa oma paikka, ns. skorpionin helvetti.

Skorpioni on merkeistä lojaalisimpia. Skorpionit ansaitsevat kunnioitusta niiltä, joihin he luottavat. Sinä pelasit naisen tunteilla ja saat nyt maistaa hiljaista myrkkyä. Pisteleekö pahastikin...?

• feelgood###

Ei pistele vaan vallan mainiosti jaksellaan. Kyseinen neito otti kuin ottikin yhteyttä ja eiköhän tässä sopuun olla päästy. =)
        Hyvä niin, sillä harmiton käyttäytymiseni ei ollut ystävyyden menettämisen arvoista. Kylläpä on tosin skorpparit herkkänahkaista porukkaa, mutta kukin taaplaa tavallaan. Minkäs omalle itselleni mahdan kun olen tällainen :)

• hahaha...
        feelgood### kirjoitti:

Ei pistele vaan vallan mainiosti jaksellaan. Kyseinen neito otti kuin ottikin yhteyttä ja eiköhän tässä sopuun olla päästy. =)
        Hyvä niin, sillä harmiton käyttäytymiseni ei ollut ystävyyden menettämisen arvoista. Kylläpä on tosin skorpparit herkkänahkaista porukkaa, mutta kukin taaplaa tavallaan. Minkäs omalle itselleni mahdan kun olen tällainen :)

skorpparit, kyllä tietää missä mennään. Odottelehan vaan.

• Juurikin näin
        hahaha... kirjoitti:

skorpparit, kyllä tietää missä mennään. Odottelehan vaan.

No juuh..vai otti hän yhteyttä? *hymy
        Tietenkin otti. Asia ei ole ohi ennenkuin skorpioni on sen lopettanut. Odotettavissa ihanaa aikaa. Kunnes muistutus tulee.
        *hymy

-36vSkorpioniNainen tietää-

• Yanggg
        Juurikin näin kirjoitti:

No juuh..vai otti hän yhteyttä? *hymy
        Tietenkin otti. Asia ei ole ohi ennenkuin skorpioni on sen lopettanut. Odotettavissa ihanaa aikaa. Kunnes muistutus tulee.
        *hymy

-36vSkorpioniNainen tietää-

Jooh, mitähän varten nämä skoput täällä oikein yrittävät virnuilla että uu, kohta tulee muistutus, ikäänkuin ketjun aloittaja mitään pahaa olisi tehnyt?

Skorpparihan tässä oli se ahdisteleva osapuoli ja kun toinen ei lämpene niin ei lämpene. Aloittajahan haluaa olla skopun ystävä (näin käsitin) ja teki oikein kun torjui tämän kun ei mistään suuremmasta kerran ollut kyse.

Skorpparit ei vaan tajua viatonta flirttiä, vaan kaikki täytyy ottaa kuolemanvakavasti, on se nähty kerta toisensa jälkeen.

• nähty on
        Yanggg kirjoitti:

Jooh, mitähän varten nämä skoput täällä oikein yrittävät virnuilla että uu, kohta tulee muistutus, ikäänkuin ketjun aloittaja mitään pahaa olisi tehnyt?

Skorpparihan tässä oli se ahdisteleva osapuoli ja kun toinen ei lämpene niin ei lämpene. Aloittajahan haluaa olla skopun ystävä (näin käsitin) ja teki oikein kun torjui tämän kun ei mistään suuremmasta kerran ollut kyse.

Skorpparit ei vaan tajua viatonta flirttiä, vaan kaikki täytyy ottaa kuolemanvakavasti, on se nähty kerta toisensa jälkeen.

Samaa mieltä, loppupeleissä se on kyllä skopu joka menettää eniten, pilaa ystävyydenkin siinä samalla kun ei kestä pakkeja.

• on joko-tai
        Yanggg kirjoitti:

merkkejä, ei mitään nysvääjiä. Skorpioni uskaltaa tuntea ja tietää todella mitä haluaa..

• MET

voi olla että skorppari ystäväsi kokee avautuneensa sinulle liikaa ja tästä syystä vetäytyy "kuoreensa" suojellakseen itseään enemmältä kärsimykseltä. Vaikuttaa siltä, että luottamus on menetetty ja omien kokemusteni perusteella (itsekin skorppari) entistä yhteyttä ei ole mahdollista enää saada takaisin.

• ystävyyttä...

koska kaksonen ja skorpioni eivät tule ainakaan pitkässä juoksussa toimeen keskenään, mulla sen ymmärtämiseen meni 8 kokonaista vuotta ja siinä sivussa melkein henki :/

• Cryz(NeitsytN)

...saat takaisin ikinä. Se kiusoittelu olisi kannattanut jättää väliin. Skorpinoi ei laske leikkiä kiusoittelemisesta...

Sääli että menetit todella lojaalin ja rehellisen ystävän... muista ensikerralla kun olet skorppari neitokaisen kanssa tekemisissä, että hän odottaa sitä rehellisyyttä myös sinulta. Tuskin enää saman neitokaisen kanssa, mutta kuitenkin.

Suoraan kun olisit sanonut että hän on vain ihana ystävänä, leppyminen olisi kestänyt jonkin aikaa mutta vähemmän...

Ei saa antaa turhaa toivoa Skorpparille ellei ole myös sitä valmis täyttämään juuri sellaisenaan...

Ota kaveriksi toinen Kaksonen, Vesimies, tai Vaaka, he kyllä useimmiten ymmärtävät viattoman kiusoittelusi:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe