kun osaavat aina vetää kaiken yli, oli se sit bb tai just konsertti lippujen ahneus....Ärsyttää kun ne jotka niitä ei tarvi saa ne ja sit ne OIKEAT fanit jäävät ilman, ja ainut tapa saada lippuja on maksaa tupla hinta yhdestä surkeesta paikasta.
Ja kun noita hyviä artisteja tulee suomeen niin harvoin..
Joo-o isot sakot noille trokaajille!!!!
Pilaavat kaikki konserttiin haluavat fanien mahdollisuuden nähdä hyvän keikan.
ON SE KUMMA SUOMALAISET
7
778
Vastaukset
- asiakas on kunkku
Vihje: olen huomannut, että isompiin konsertteihin (Euroopassa) pääsee halvemmalla sisään, koska ne eivät ole samalla tavalla riskialttiita väestökadolle toisin kuin suomalaiset konsertit. Suomessa peritään muutenkin melkein kaikesta kiskurihintaa. Näin ollen olen yleensä liittänyt suosikkibändin konsertin osaksi lomamatkaa... Tehdäänpä isommalla joukolla tämä "boikotti" suomalaiset, niin eiköhän ala lippujen myyntiin ja konserttien järjestämiseenkin lopulta löytyä järki. Muistakaa: asiakas on edelleen kuningas, eivät trokarit.
- metclubber
Itse metallican fanclubin jäsenenä ostin liput ennakkoon ja jo ennen julkista myyntiä oli koko pääkatsomo loppuunvarattu. Minusta tuntuukin että konserttiliput on yritysasiakkaille varattu vip paketeissa....
- tykkääpi hevistä
Samalla kun jonotin itselleni vajaa 3 tuntia lippua, niin otin kuule 6 kappaletta.Ja myyn kaikki hyvällä voitolla,kun olin varautunut pitämään palkattoman vapaapäivän sen vuoksi.Olen nähnyt metallican kaikki stadin keikat ogeli 95-lähtien,ja aion nähdä myös tästä eteenpäin.
Saako ystävällisesti tiedustella mitä ne OIKEAT fanit ovat valmiita tekemään lippunsa eteen?Muuta kuin kitisemään että jonkun ois pitänyt tuoda halvalla heillekin liput.- oikeasti
niin köyhä vai eikö muuten ole varaa pitää palkatonta vapaapäivää?
- Trokari
...pitää toimia eikä itkeä jossain Suomi24:ssa, ku jäi keikka väliin. Typeryys kostautui taas kerran. Meikä veti hyvät tilit ja nauttii Metallican musiikista. Nähdään keikalla!
- noin tyhmä
oikeasti kirjoitti:
niin köyhä vai eikö muuten ole varaa pitää palkatonta vapaapäivää?
Vai etkö vaan osaa vittuilla?
- olenkin.
noin tyhmä kirjoitti:
Vai etkö vaan osaa vittuilla?
Mutta onneksi en ole köyhä ja lipunkin sain lippupalvelusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569