melkein huijattiin!!!

aavistin pahaa...

lähetin tekstiviestin kyseiselle henkilölle että onko liput myyty jo ja hän vastasi et kaikki liput on viel tallella, sanoin hänelle et olisin kiinnostunu ostamaan ne kaikki häneltä pois ja hän vastasi et myy nemielellään kaikki samalla kerralla vaikka onki paljon kysyntää yksittäisille lipuille!
hän sit kyseli et missä päin asun (turussa) ja siinä samassa kävi ilmi että hän asuu porissa. sitten hän ilmoitti että haluasi tehdä kaupat jo tänää koska on lähdössä reissuun... (kello oli kymmenen yöllä) kysyin häneltä et meinaako et lähtisin ajamaan tähän aikaan poriin, et miks asiaa ei voi hoitaa vaikka hänen reissun jälkeen, jolloin hän ilmoitti et joko kaupat tehää tänää tai hän myy 2lippua tänää pois! ilmoitin hänelle että etsin muualta lippuja, koska en maksa ennen ku näen ne...

alkoi hälyytyskellot soimaan ku hänelle tuli niiiiin kiire tehdä kaupat ja koko keskuteluu käytiin tekstiviesteillä koska hän ei vastannu puhelimeen!

onneksi tein niin!!

en ymmärrä ihmisiä jotka laittavat tuntemattomien ihmisten tilille rahaa luottaen et tavara tulee varmasti... mä on pikkasen epäluuloinen tollaisten suhteen...

4

837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aavistin pahaa...

toni t:een yritys huijata...

• antaa jotain

vastineeksi...

• Almighty

Jooh, eli toi sama kaveri yritti mullekkin niitä lippuja kaupata. Mä ite yritin eka sille soittaa, mutta se ei kuulemma voinut vastata, koska oli "töissä". Niinpä sitten lähetin tekstarilla tiedustelun että onnistuuko lippujen myynti postiennakolla, ja yllättäen se ei sitten käynyt. Eli enpä sitten lähtenyt ostamaan sikaa säkissä, josta olen erittäin helpottunut.

• aavistin pahaa!!

kuullostaa joo tutulta ettei oinu vatata koska oli töissä... kyl taisi olla sama kaveri...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      15
      1387
    2. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      208
      1355
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      145
      1189
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1017
    5. 134
      959
    6. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      923
    7. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      857
    8. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      832
    9. Kehtaisitko kulkea mun kans yleisillä paikoilla

vaikka käsi kädessä?
      Ikävä
      68
      794
    10. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      397
      776
    Aihe