Täydellinen suudelma

Nainen 20

Kuvailkaahan täydellistä suudelmaa. Itse olen juuri alkanut tapailla miestä tauon jälkeen ja olisi mukava lukea mistä muut pitävät.

Itse odotan eniten miesten kommentteja, mutta kertokaa toki naisetkin, voi olla että miehilläkin on oppimista ;)

Kerrothan myös ikäsi ja sukupuolesi.

42

31184

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 20

      Taidan vastata tähän itse ensin.

      Hyvä suudelma alkaa molempien tahdosta. Kun tunnelma on kehittynyt tarpeeksi, ovat molemmat ihan täpinöissään. Suudelma alkaa hellästi, mies voisi ensin vaikka suudella niskaani ja kaulaani, jolloin pääsen itse hyväilemään hänen selkäänsä ja hartioitaan. Sen jälkeen huulemme kohtaavat ja suudelma alkaa kehittyä ensin hitaana, herkkänä ja muuttua vähitellen intohimoisemmaksi.

      Tässä vaiheessa olenkin usein jo ihan kostea ja saan hirveät kicksit siitä, kun miehen kädet vaeltelevat vartalollani (ihan esim. kädet, polvet tms. riittää).

      Suudelman lopuksi on ihanaa olla toisen syleilyssä. Tuntea miehen suuret käsivarret ja lämpö ympärillään.

      Sellainen on ainakin minusta tällä hetkellä täydellinen suudelma :)

    • Mies 34 wee

      on tällainen:

      Mies katsoo naista silmiin aroituksellisesti vilkaisten, tulee takaapäin ja kietoo kädet hellästi ympärille, siirtää niskahiuksia sivuun ja koskettaa hellästi huulilla niskaa tunnustellen, niskakuopasta ihan yläselkään saakka. Sen jälkeen voi pikkusen huulilla näykkästä ja siirtyä lähemmäksi kaulaa, korvan aluskuoppaa, josta hitaasti niskan kautta toiselle puolelle kaulaa. Samalla voi käsillä alkaa koskettelemaan naisen olkapitä ja hiuksia, sievästi määrätietoisesti kääntäen naisen ympäri itseään vasten kasvot vastatusten.

      Edelleen huulet vaeltelevat kaulalla kosketellen ja näykkien ja pieniä merkkejä jättämättömiä imaisujakin voi tehdä. Huulet suutelevat kaulaa alempaa ja ylärintaa, josta taas hitaasti takaisin kaulalle, siitä poskelle ja piniä hipaisuja saa jo huulillekin antaa. Samalla kun kiihtyneet hengitykset kohtaa voi aina aistia, minkä verran härnää lisää odotusta naiselle. Kädet hyväilee samalla naisen selkää lipuen alaselästä aina yläselkään saakka ja välillä otetta tiukentaen rutistaa naista itseään vasten.

      Tästä voi siirtää sitten kädet naisen hiuksiin ja kaulalle vähän vaihdellen otetta ja ohjaten naisen päätä haluamallaan tavalla, jotta kaula paljastuu ja nainen ei pääse iskemään itse suudelmaan kiinni, vaan joutuu kiduttavasti odottamaan miehen tuloa. Siitä voi alkaakin härnäämään enemmän huulia kuivasti kosketellen ja tunnustellen. Pieniä näykkäyksiä huuliille ja välillä pieni vetäytyminen ja taas takaisin härnäämään huulia. Kohta ollaan siinä pisteessä, että mies sulkee tiukasti naisen huulet omiaan vasten ja alkaa suudella pitkään ja loputtomasti, nyt kielellä härnäten lisää ja lisää. Kädet ovat tässä vaiheessa koskettelemassa naisen vartaloa intohimoisesti.

      Siinä se on ;)

      • mmm

        Mulle tuollainen kiitos...


      • Nainen 20

        Ihanaa, kirjoittakaa lisää tuollaisia! :)

        Hauska huomata, ettei tämä mies "vaatinut" naiselta mitään, keskittyi vain siihen missä omat huulet ja kädet liikkuvat ;)

        Ei se kai sitten ole niin tärkeää


      • Mies 34 wee
        Nainen 20 kirjoitti:

        Ihanaa, kirjoittakaa lisää tuollaisia! :)

        Hauska huomata, ettei tämä mies "vaatinut" naiselta mitään, keskittyi vain siihen missä omat huulet ja kädet liikkuvat ;)

        Ei se kai sitten ole niin tärkeää

        suudellessa tärkeää, mitä nainen tekee, koska nainen lukitaan tekemättömäksi, jotta hän voi vain odottaa ;)

        Toki nainen pääsee jossakin vaiheessa tekemään niin paljon kuin haluaa. Eikö se mene niin, että naiset tahtoo tykätä siitä, että ei pääse ihan niin pitkälle, kuin haluaisivat, mutta tietävät, että pääsevät, kunhan malttavat vain odottaa avuttomana ja kiihkosta sekaisin olevina.


      • *****************

        KERTAKAIKKIAAN TÄYDELLISTÄ!!! Ei voi muuta sanoa. Missä tuollaisia miehiä on????


      • Nimetön
        Mies 34 wee kirjoitti:

        suudellessa tärkeää, mitä nainen tekee, koska nainen lukitaan tekemättömäksi, jotta hän voi vain odottaa ;)

        Toki nainen pääsee jossakin vaiheessa tekemään niin paljon kuin haluaa. Eikö se mene niin, että naiset tahtoo tykätä siitä, että ei pääse ihan niin pitkälle, kuin haluaisivat, mutta tietävät, että pääsevät, kunhan malttavat vain odottaa avuttomana ja kiihkosta sekaisin olevina.

        ainakin täällä päässä.
        Tulee olo, että minua ei ole koskaan suudeltu, vaikka kaiken muun olen jo tainnut saada elää...


      • Nimetön

        tulipas lämmin...


      • aidi
        Mies 34 wee kirjoitti:

        suudellessa tärkeää, mitä nainen tekee, koska nainen lukitaan tekemättömäksi, jotta hän voi vain odottaa ;)

        Toki nainen pääsee jossakin vaiheessa tekemään niin paljon kuin haluaa. Eikö se mene niin, että naiset tahtoo tykätä siitä, että ei pääse ihan niin pitkälle, kuin haluaisivat, mutta tietävät, että pääsevät, kunhan malttavat vain odottaa avuttomana ja kiihkosta sekaisin olevina.

        Tuntu kuin hengitys olis salpautunut tota lukiessa.. huih.. sais itsekin joskus tollaisia suudelmia..


      • Kammm

        Tuu suuteleen mua, heti! ahhh Mua ei oo ikinä suudeltu noin! =)


      • missdreamer

        aivan ihanaa.... en voi käsittää, että tuollaisia miehiä on olemassa..
        Joskus haluisi vain kokeilla eri miesten suutelutekniikoita suutelemalla eri miesten kanssa..
        Romanttiset tilanteet ja hyvä suudelma ovat kyllä sellaisia, jotka jäävät mieleen pitkäksi aikaa.


      • ja heti
        mmm kirjoitti:

        Mulle tuollainen kiitos...

        =)


      • =)))

        jos vain tuollaisia miehiä löytyisikin, jotka tuollaisia suudelmia antaisivat! ;)


      • Monet tytöt/naiset tahtovat saada tuollaisia ja minä miehenä/poikana tahtoisin tuollaisen toteuttaa jos joskus tyttöystävän saisin.


      • nainen30vee-r
        aidi kirjoitti:

        Tuntu kuin hengitys olis salpautunut tota lukiessa.. huih.. sais itsekin joskus tollaisia suudelmia..

        Auuh, täälläkin henki salpaantui tekstiä lukiessa, etenkin, koska elän juuri itse vaihetta, jossa suuteleminen voi olla jopa aktia parempaa, vielä kun toinen on satojen kilometrien päässä, voi mehustella itsekseen muistolla siitä tunteesta, kuinka suutelukemiat kohtaavat täydellisesti. Voi että on ollut väliilä surku kun ei ole ollut samalla suuteluaaltopituudella jonkun kanssa, kyllä sillä on ainakin minulle suurta merkitystä.


    • katunoppa

      Joku lämmin henkäys talvisäässä gutrotstatsiooni paljon valkosipulia

    • 19 täyttävä nainen

      jos nyt IHAN täydellinen niin.. :P no ainakin intohimoa tarvitaan. hyvä suutelija ja rohkea. ei heti tule kielellä suuhuni ja osaa ns hyvän rytmin.
      koskettelee muuallekin käsillä. pitelee esim kaulalta kiinni, kun suutelee ja hivelee kaulaa, että tulee lisää aistimuksia. ei liikaa kieltä, mutta ei myöskään ilman. välillä hidasta, välillä nopeaa. kait se tietty tunnelmakin tekee sen hienoksi ;) jännistystä vähän =P

    • jdjdrj

      se, että miehet koskettelevat heitä? Yksikään nainen ei tässä ketjussa maininnut, että haluaisi koskettaa miestä. Ilmeisesti naisten passiivisuus tuli tässäkin ilmi.

      • Leskenlempi !

        Olen seurustellut nykyisen kumppanini vuoden verran. Heti alusta lähtien olen koskettanut häntä usein, paljon...joskus jopa tullut tunne, että kosketanko liikaa. Mutta hän tuntuu nauttivan. Hänkin koskettaa minua, muutenkin kuin vain seksin, suutelun, halailun aikana. Suutelemme paljon, missä vaan, joskus pieniä nopeita pusuja, joskus innostumme kunnon imutukseen, kielareihin, tuntuu että tämä vain paranee mitä kauemmin olemme yhdessä.

        En voisi koskaan olla vaan, passiivisena kun mies suutelee. Vastaan ja hyväilen aina häntä. Miehelläni on ihana niska, hän on tosi miehinen mies, liikuu kuin kissaeläin vaikka muistuttaa ehkä enemmän karhua... :)) Joskus kun katselen hänen touhujaan, esim laittaessaan ruokaa...on pakko nousta ja hyväillä hänen niskaa, painautua häntä vastaan...suudella hänen niskaa, kaulaa...hän innostuu ja vastaa...joskus suutelemme pitkään, vaikkapa kesken arkiaskareiden, suutelun ei tarvits johtaa rakasteluun, tosin usein käy niinkin.

        Suuteleminen on niin intiimiä, lähes rakastelua...olen tosi iloinen ja onnellinen siitä, että olen löytänyt miehen, joka suutelee paljon ja usein ! :))


      • edellinen
        Leskenlempi ! kirjoitti:

        Olen seurustellut nykyisen kumppanini vuoden verran. Heti alusta lähtien olen koskettanut häntä usein, paljon...joskus jopa tullut tunne, että kosketanko liikaa. Mutta hän tuntuu nauttivan. Hänkin koskettaa minua, muutenkin kuin vain seksin, suutelun, halailun aikana. Suutelemme paljon, missä vaan, joskus pieniä nopeita pusuja, joskus innostumme kunnon imutukseen, kielareihin, tuntuu että tämä vain paranee mitä kauemmin olemme yhdessä.

        En voisi koskaan olla vaan, passiivisena kun mies suutelee. Vastaan ja hyväilen aina häntä. Miehelläni on ihana niska, hän on tosi miehinen mies, liikuu kuin kissaeläin vaikka muistuttaa ehkä enemmän karhua... :)) Joskus kun katselen hänen touhujaan, esim laittaessaan ruokaa...on pakko nousta ja hyväillä hänen niskaa, painautua häntä vastaan...suudella hänen niskaa, kaulaa...hän innostuu ja vastaa...joskus suutelemme pitkään, vaikkapa kesken arkiaskareiden, suutelun ei tarvits johtaa rakasteluun, tosin usein käy niinkin.

        Suuteleminen on niin intiimiä, lähes rakastelua...olen tosi iloinen ja onnellinen siitä, että olen löytänyt miehen, joka suutelee paljon ja usein ! :))

        Mua ihmetyttää tämä, että naiset mainitsee miehestä niskan. Tai oikeastaan ihmettelen, että kun naisilta kysytään miehen seksikkäintä ruuminosaa, naiset vastaa usein niskan. Eikö miehessä tosiaan ole mitään muuta? Niskaa en ymmärrä. Sama juttu jos miehet sanois, että naisessa seksikkäin kohta on kyynärpää tai otsa.


      • ...
        edellinen kirjoitti:

        Mua ihmetyttää tämä, että naiset mainitsee miehestä niskan. Tai oikeastaan ihmettelen, että kun naisilta kysytään miehen seksikkäintä ruuminosaa, naiset vastaa usein niskan. Eikö miehessä tosiaan ole mitään muuta? Niskaa en ymmärrä. Sama juttu jos miehet sanois, että naisessa seksikkäin kohta on kyynärpää tai otsa.

        Tuo ihmettely naisen passiivisuudesta on ainakin omalla kohdallani osaksi totta, tietysti joskus olisi ihanaa saada sellainen unelmasuudelma ettei tarvitsisi itse kuin olla mukana :) Ja sellaistahan täsä haettiin. Varsinkin jos mies ei ole kovin suutelijatyypiä niin minulta veisi jalat alta tuollainen hellä ja kiduttava suudelma ettei minun tarvitsisi kuin vastata :P

        Ja niska nyt vaan on niin sellanen pusuteltava kohta, monesti nainen on miehen kaulan/niskan tasolla jos pituutta ajatellaan ja siksi siihen kohtaan on ainakin minusta kiva painaa pusuja ja silitellä :D


      • Ei niskalle (mies)
        edellinen kirjoitti:

        Mua ihmetyttää tämä, että naiset mainitsee miehestä niskan. Tai oikeastaan ihmettelen, että kun naisilta kysytään miehen seksikkäintä ruuminosaa, naiset vastaa usein niskan. Eikö miehessä tosiaan ole mitään muuta? Niskaa en ymmärrä. Sama juttu jos miehet sanois, että naisessa seksikkäin kohta on kyynärpää tai otsa.

        Minusta ainakaan niskan koskettelu ei tunnu erityisen kiihottavalta. Intohimon herääminen tapahtuu kasvoilla, niiden koskettelussa ja katselussa.

        Eniten nautin siitä, että toinen nauttii. Ja kun hän näkee, että minä nautin, hänkin nauttii enemmän.


    • hassuakka

      Minä tykkään mieheni tyylistä, hän pusuttelee. Emme koskaan suutele kiihkeästi minuuttitolkulla. Kielareita ei milloinkaan. Se on kamalaa. Me pusuttelemme pitkin päivää.

    • nam :)

      N20v. kertoo ;)
      1. Haaveileva ja normaali suudelma, jonka sain muistaakseni toisilla treffeillämme. Halasimme, ja mies antoi ensin suukon poskelleni, minkä jälkeen suutelimme hyvin pehmeästi ja hitaasti :)

      2. Istuin lattialla ja mies istui sängyllä hieroen hartioitani. Kun hän lopetti, katsoin ylöspäin ja kiitin. Mies otti lujan (muttei pelottavan tai ahdistavan) otteen leukani alta ja suuteli minua Spiderman -tyylisesti. Tuo tapahtui täysin odottamatta, ja yllätyksekseni nenä ei mennyt lyttyyn eikä niska tullut kipeäksi, joten tuo yllärisuudelma oli ihana.

      3. Viimeisenä ihastuttava kokemus eräältä aamulta. Vieläkin hymyilyttää. Olimme lähdössä töihin ja ajattelin, että vaihdamme taas pikaisen pusun ennen matkaan lähtöä. Hänpä suutelikin minua lujasti, otti poskista kiinni ja piti lähellään kuin ei koskaan aikoisi päästää irti... Oih.

      Muitakin mahtavia suukotteluja on tämän miehen kanssa kertynyt. Taidan olla rak......rakeista sokeriakin imelämmällä tuulella :P

      • sen muistan, mies 30

        1) Lukiossa. Törmäsin jonain iltana kaupungilla tyttöön, jonka kanssa olin ollut ala-asteella samalla luokalla. Kävelimme erään hylätyn talon pihalle ja istuimme talon portaille. Yhtäkkiä aloimme suutelemaan. Suutelimme intohimoisesti ehkä vajaa puoli tuntia. Se on paras suudelma mitä tiedän, eräänlaista rakastelua ilman yhdyntää. Lopulta hän lähti etsimään kaupungilta poikaystäväänsä.

        2) Olimme lomamatkalla nykyisen tyttöystäväni kanssa seurustelumme alkuvaiheessa. Makasin vähän kärsimättömänä hotellin sängyssä, olimme lähdössä diskoon ja tyttöystäni meikkasi vessassa. Vajaa kaksikymmentä minuuttia odoteltuani menin katsomaan jokohan olisi tullut valmista. Näky oli huumaava. Aluksi hän lupasi vain maistiaisen punatuilta huuliltaan, mutta lopulta aloimme imutella kuin pahaiset teinit. Suutelimme ja naimme vasten peilipöytää ja lähtö viivästyi vielä vajaan tunnin.


    • DreamsOfDoom

      täydellisenhän suudelmasta tekee paitsi tekniikka niin myös ne tunteet joita kokee jo kauan ennen suudelmaa... oikean miehen kohdalla itsellä ainakin saattaa polvet pettää, oih... :)

    • Heikki.Hellämieli

      Naisen ja miehen katseet kohtaavat. Katse herättää molemmissa jotain. Hetken päästä vilkaisu toistuu. Nyt siihen liittyy pieni arvoituksellinen hymy miehen puolelta.
      Pienen hetken päästä sama toistuu taas, tällä kertaa katse kestää hieman pidempään, ja nainenkin väläyttää pienen hymyn samalla lipaisten varovasti huuliaan.
      Kohta mies on ihan naisen vieressä. Tuntee tämän pehmeän lämmön ja tuoksun. Mies ojentaa toisen kätensä ja koskettaa varoen naisen hiuksia, siirtää ne sivuun niskasta ja hivelee sormenpäillä niskaa siirtyen sieltä kaulan sivulle. Hellästi mutta varmasti mies kääntää naisen kasvot kohti omiaan.
      Kun katseet nyt kohtaavat, niissä on tulta- palavaa halua. Mies tuntee naisen lämpimän hengityksen kasvoillaan. Näkee tämän lumoavat silmät ja kosteat pehmeät huulet vain muutaman sentin päässä omista kasvoistaan.
      Edelleen varmoin mutta pehmein ottein mies upottaa sormensa naisen hiuksiin tämän takaraivolla, ja painaa huulensa naisen huulille.
      Pehmeät huulet koskettavat ensin vähän, kuin tunnustellen. Sitten mies raottaa omia huuliaan ja nainen tekee kuin vaistonvaraisesti saman. Mies tuntee naisen kuuman ja kiihkeän henkäyksen, maistaa tämän halun, ja ottaa naisen ylähuulen varovasti omien huuliensa väliin.
      Samalla mies hyväilee naista niskasta ja selästä, puristaa halusta väriseviä vartaloita vastakkain. Suudelma jatkuu kiihkeänä varovaisin kielen liikkein naisen huulien sisäpinnoilla ja huulten liikkuessa toisiaan vasten.
      Välillä mies vetää huuliaan hieman irti naisesta, vain katsoakseen tämän hieman eteerisen sumeisiin silmiin, näykkäisee varovasti naisen ylähuulta, ja vastaa taas kiihkeään vaativaan suudelmaan naisen suun raottuessa kutsuvasti.
      Mies hyväilee naista edelleen niskasta, mutta himosta hieman tärisevä toinen käsi liukuu jo hitaasti naisen paidan alle ja tuntee kuuman ihon noustessaan naisen selkää pitkin kohti niskaa. Nainen ynähtää hieman värähtäen kuin antaen ymmärtää, että hän olikin jo kaivannut kosketusta paljaalla ihollaan.

      Hommahan ei ehkä tuohon lopu, mutta yritän pysyä asiassa, ja nythän oli kysymys suudelmasta...

      • mutta..

        mitä nainen tekee? :D


      • Heikki.Hellämieli
        mutta.. kirjoitti:

        mitä nainen tekee? :D

        mistäs minä sen voisin tietää, kun en ole nainen?


    • tyyytto18

      OMA täydellinen suudelmani tapahtui pitkäaikaisen ystäväni kanssa, johon ihastuin. Tunne oli tällöin molemminpuolinen. Eli; käveltiin yöllä kotiin, poika saattoi siis minua, ja perillä ollessamme pysähdyimme vielä juttelemaan. Sitten tuli hiljainen hetki. Poika katsoo minua syvälle silmiin, vakavana. Katson takaisin ja tuon kasvojani lähemmäs niin kuin hänkin, ja kun nenämme melkein koskettavat toisiaan tunnen hänen lämpimän hengityksen ja hiljaa hän painaa huulensa omilleni.. Suutelemme ensiksi hellästi, toisiemme huulia tunnustellen. Sen jälkeen kummatkin raottavat huuliaan, ja kielemme koskevat varovaisesti toisiaan. Poika kietoo kädet ympärilleni ja vetää minut aivan lähelleen. Omat käteni hyväilevät pojan niskaa ja harovat hänen hiuksia. Suudelma muuttuu intohimoisemmaksi, pojan kädet hipaisevat välillä peppuani, siirtyvät ylös niskaani.. Kielemme tutkivat toisiaan jo rohkeammin, näykkäisen pojan huulta hiljaa, hän hymyilee ja suutelemme vielä hetken, kunnes irroutaudumme, katsomme toisiamme silmiin. Poika nostaa kasvojani leuastani ja suikkaa suukon huulilleni. "Hyvää yötä".

      N A M

      • jjokokosodijf

        olisi pieni kysymys kielareista.. olen aika epäkokenut suutelija ja halusin tietää teinkö aivan väärin.. suutelin erään miehen kanssa ja teimme tietysti kielaria molemmilla oli kieli toisen suussa mutta hän vain liikutteli kiletään suussani mutta minä imin hänen kieltään.. onko väärin pitääkö kielen vain antaa liikkua suussa vai onko okei imeä sitä?


      • hrrtutu
        jjokokosodijf kirjoitti:

        olisi pieni kysymys kielareista.. olen aika epäkokenut suutelija ja halusin tietää teinkö aivan väärin.. suutelin erään miehen kanssa ja teimme tietysti kielaria molemmilla oli kieli toisen suussa mutta hän vain liikutteli kiletään suussani mutta minä imin hänen kieltään.. onko väärin pitääkö kielen vain antaa liikkua suussa vai onko okei imeä sitä?

        no olis musta jokseenkin outoa. ehkä sitä ei sitte haitannu.. eihän nyt muutenkaan voi suudella väärin. kukaan ei oo yksin hyvä suutelija.


      • nainen ___21v
        hrrtutu kirjoitti:

        no olis musta jokseenkin outoa. ehkä sitä ei sitte haitannu.. eihän nyt muutenkaan voi suudella väärin. kukaan ei oo yksin hyvä suutelija.

        mä en yhtää tykkää siitä että mies koskettelee mua suudellessaan. se on ihan kamalaa. muuten joo suudelma ois tosi hyvä mutta sitte ku mies alkaa kähmiä pepusta, rinnoista jne.. mulle riittäis pelkkä perus pusu, eli piiiiitkä suudelma suulle! siis SUULLE!! miks jotkut ei ymmärrä sitä että naine saattaa kokea kähmimisen/puristelun epämiellyttävänä......oon yrittäny selittää tätä mun miehelle jo 2 vuotta.. onks muilla samanlaine probleema?? kommentoikaa miehet ja naiset!


      • tiukka tuijotus
        nainen ___21v kirjoitti:

        mä en yhtää tykkää siitä että mies koskettelee mua suudellessaan. se on ihan kamalaa. muuten joo suudelma ois tosi hyvä mutta sitte ku mies alkaa kähmiä pepusta, rinnoista jne.. mulle riittäis pelkkä perus pusu, eli piiiiitkä suudelma suulle! siis SUULLE!! miks jotkut ei ymmärrä sitä että naine saattaa kokea kähmimisen/puristelun epämiellyttävänä......oon yrittäny selittää tätä mun miehelle jo 2 vuotta.. onks muilla samanlaine probleema?? kommentoikaa miehet ja naiset!

        olen samaa mieltä, että tollanen räplääminen ei toimi. sellainen mies pitäis laittaa rautoihin!!!!
        ja pelkkä suusta suuhun hengittelykin potkii hyvin, jos feromonit on kohdallaan.


      • o,o
        tiukka tuijotus kirjoitti:

        olen samaa mieltä, että tollanen räplääminen ei toimi. sellainen mies pitäis laittaa rautoihin!!!!
        ja pelkkä suusta suuhun hengittelykin potkii hyvin, jos feromonit on kohdallaan.

        matkoilla, oli ilta ja porukan kanssa oltiin menossa iltaa viettämään, tultiin yökerhon ovelle ja
        siinä seisoskeli kolme naista, katsoin yhtä niistä, se oli erittäin nätti, pitkä silmäkontakti, sitten astuttiin miesten kanssa sisään, saatiin pöydät, naiset tuli myös sisään, taas uusi katse ja pieni vinkki minulta niin ne istahtivat meidän seuraan. Huomasimme aika pian että näillä oli se yksi asia vain mielessä, ehkä eniten rahaa. Tämä minun kaunotar eniten asialla, drinkkiä ei halunnut mutta alkohoolitonta, seisottiin baaritiskillä niin lähekkäin ja painettiin reisiä vastatusten eikä kukaan huomannut minun kättä sen rinnoilla. Istuttiin pöytään lähekkäin, oli vähän kielivaikeuksia, kun ei saanu minua oikein asiaan mukaan se otti ja suuteli minua ihan yllättäin, oikein syvä kielisuudelma, ja vielä toinen, sekin tuli kuin yllätyksenä, sitten se kolmas oli jo minun aloitteesta, ja voi sitä ihanaa tunnetta, molemmilla kielet liikkuivat syvässä toistemme suussa, tutkiskellen, se
        lämpö ja ihanan kosteaata, kauan. Ei imetty toistemme kieliä.
        Yhtä äkkiä tämä riitti minulle, näytin merkin kaverille, noustiin pöydältä kaikki yhtä aikaa, minulla vaimo kotona, olin hänelle uskollinen, ainakin seksin suhteen, mutta ne suudelmat, ei tule ikinä toistumaan.


    • mies, 37

      Hyviä kokemuksia on useita. Parasta on jos suuteleminen alkaa jotenkin spontaanisti.
      Eilen olimme vaimon kanssa lähdössä juhliin. Odottelin sohvalla puku päällä kun rouva meikkasi. Oli vähän kärsimätön olo ja samalla alkoi tehdä mieli seksiä, kun katselin aina välillä sivusilmällä Annen korkkareiden valitsemista ja tälläytymistä, samaan aikaan koitin ajatella muuta kuin seksiä, koska epäilin ettei seksille olisi kuitenkaan aikaa. Vähän tuntui kuin vaimo olisi tahallaan härnännyt. Puolen tunnin päästä odottelu palkittiin; pyysin vaimoa tulisi viereeni sohvalle, hengähtämään ja jotta voisin ihastella häntä hetken. Hän näytti kutsuvan hyvältä ja sanoin sen hänelle. Sanoin myös leikilläni etten haluisi hänen lähtevän samassa asussa bilettämään ilman minua. Annea on siunattu pusuhuulilla, joita ihailin jo ennen kuin aloimme seurustella, vuosia sitten. Pyysin saada maistaa huolellisesti punattuja huulia, hän pyysi etten sotkisi meikkejä. Lupasin koittaaa hillitä. Suutelin kevyesti suulle, huulipuna maistui kiihottavalta, suutelin häntä ympäri kaulaa ja niskaa, sitten poskille, imin huumaavaa naisen tuoksua jo hyvin kiihottuneena, ja tunsin että etten ollut ainut jota tilanne alkoi viedä, Anne kosketti kevysti kalua puvun housujen läpi, hän tuli hajareisin syliini, pusuteltiin kevyesti suulle, aina vähän pidempiä suukkoja, lopulta imin alahuulta kuin tikkaria, pian imuttelimme kuin teinit diskossa, suutelin ja imin rintoja ensin liivien läpi, sitten nännejä... Juhliin päästiin, mutta tunnin myöhässä.

    • W-

      No tässäpä teille esimerkki aivan toisesta päästä. Tapahtui noin pari vuotta sitten. Olin juuri matkannut 400km erään ihanan miehen luokse jota silloin vasta tapailin..ja tapailuun jäikin. Se oli toinen kerta kun näimme. Matkan aikana hän laittoi viestejä, että kaipaa minua järjettömästi ja odottaa innolla näkemistämme. Kun sitten näimme hän suuteli minua hississä niin, että otti oikealla kädellään niskastani kiinni vetäen minut väkisin lähelleen ja puri alahuuleni halki. Huuleni oli turvoksissakin pari päivää sen jälkeen. Siihen loppui meidän näkemiset. Mies oli narsistinen psykopaatti joka tuon tapauksen jälkeen vielä löikin minua. On jatkanut elämäni häiritsemistä tähän päivään saakka ja kinuaa minua yhtä takaisin. Ei paljon kiinnosta kun minunkin aikanani petti minua useiden naisten kanssa.

    • mies 24 vuotias.

      Ihanin suudelma oli koulun päättäreissä. Olin juuri päässyt ysiluokalta ja ystävälläni Heikillä oli juhlat. Tietenkin ihastukseni oli siellä. No itse juhlat olivat aika tylsät, mutta kohokohta koko päivässä todistuksen 5.6 keskiarvon lisäksi oli se kun saatoin tytön kotiin, ja hän vetikin minut kotiinsa sisälle ja työnsi minut huoneeseensa. Hänen sänkynsä oli pedattu ja istuin siihen, tyttö istui viereeni ja käsi alkoi liikkua todella kiihottavasti reidelläni, kohta jo kalullani. Kaluni oli kova kuin kivi ja hänkin tunsi sen, hän avasi farkkujeni napin ja vetoketjun ja otti kaluni esille hän kuiskasi korvaani " ahh, miten iso mites ois vähän seksiä tälle illalle ? " no tottakai suostuin . siinä me sitten pompimme noin 15 minuuttia jonka jälkeen lauksein hänen sisälleen ja tyttö hivuttautui märällä pimpillään alavatsani kohdalle , sen jälkeen tungin käteni hänen pillunsa alle ja aloin hieromaan klitorista ensin hellästi sitten rankemmin, siinä samassa suutelimme ja se oli jotain niin taivaallista että laukesin toisen kerran. Hänellä oli suuret rinnat, mutta vielä rintaliivien alla peitossa. hyväilin hänen pilluaan ja pyysin häntä näyttämään rintansa, mutta tyttö oli niin taivaassa että ei tehnyt muutakun huohottanut korvaani. Avasin hänen rintaliivinsä ja mitkä bosat !! en ole eläessäni nähnyt yhtä ryhdikkäitä rintoja, ne olivat aivain täydelliset. hieroin vielä muijan pillua jonka jälkeen olin taas niin kovana että heitin hänet selälleen ja rupesin tunkemaan munaani hänen pilluunsa. Taas olin sisällä ja rinnat käteni alla. Se oli maailman parasta seksiä , ja toistimme saman seuraavana päivänä, mutta kylläkin suihkussa. Ja sitä pillua en unohda ikinä, se oli kuin taivas!

    • Mies—

      puhdas suu
      ei huulipunaa
      raikas hengitys
      kieli kevyesti mukana
      ei kastele naamaani
      kädet oikein
      koko keho mukana

    • Täydellinen suudelma kuulostaa omaan korvaan liian tekniseltä ja muutenkin ajatus täydellisen suudelman antamisesta häivyttää helposti tunteen sen teknisyyden tieltä. Mieluummin käyttäisin sanaa kaunis, tai kaunein, jollon mukana olis enemmän lämpöö ja... olis muutenkin anteeksantavampi sen teknisyyden kans.

      Jätän nyt olosuhdekuvailut, muut eleet, yms. pois, että ainakin mahtuu yhteen viestiin(tässä on näköjään aikakatkasukin, jonka huomasin äsken, eli olis pitäny tallentaa tms. ...)

      Asiaan... Mulle täydellinen suudelma on huulten tanssia, jossa rytmi on yhteinen, jossa molemmat on mukana, hallittematta tilannetta, yhteisen rytmin johtaessa. Suudelmien loput ja alut sekottuu toisiinsa ja loppujenlopuks on vaan yks suudelmien virta yhteisellä rytmillä. Täydellinen toi suudelma ei ehkä siks olis, kun siitä puuttuu kiihkeyden voima, mutta toisaalta huulten tanssissa on syvyyttä, jota kiihkeydestä puuttuu. Pitäisin siis tota suudelmaa kauniina, mutta en yhtä voimakkaana, mitä kiihkee suudelma olis.

      Syvyys suudelmassa tulee siitä, että kokee laaja-alasesti. Ainakin ite muistan hyvin, kuinka nuorempana kyllä käsitti sen tunteen voiman, joka suudelmassa saatto olla, ja sen, että se tuntu koko kehossa. Sillon käsitti, että enempään ei pysty, mutta myöhemmin sitä on huomannu, kuinka se ei ihan niin yksinkertasta ollukaan. Myöhemmin, kun karttuu kokemusta omasta kehostaan. Eli siis sellasta kokemusta, jota saa about kaikesta liikkumisesta, kunhan sitä myös kuuntelee itteensä. Musiikkiinkeskittyminen liikkuessa häivyttää sen itsetuntemuksen kehittymistä. Kokemus siis tuo sitä syvyyttä, joka käytännössä meinaa sitä, että ei vaan tunne voimakasta tunnetta kehossaan, vaan jokasessa osassa erikseen, samanaikasesti. Se, kuinka pieniin osiin pääsee, on toinen juttu, ja huulillahan voi tuntee hyvinkin tarkasti pieniäkin vivahteita. Ja siis mitä tarkemmin niitä toisen pieniäkin vivahteita osaa lukee, sen varmemmin ja saumattomammin sen yhteisen rytmin voi löytää. Täydellinen suudelma siis ei oo mikään tietty, vaan ainutkertanen ja alati muuttuva kahden suutelijan välinen juttu.

      Osa jäi nyt kirjottamatta, kun ei nyt tuu mieleen mitäkaikkee muuta kirjotinkaan ekallakertaa(jätin koneen välillä rauhaan), ennen aikakatkasua, mutta tässä nyt ainakin jotain siitä, miten ite nään täydellisen suudelman.

    • voih

      Kyllä se on yleensä se ensisuudelma, mihin kaikkia seuraavia sitten vertaa :)

    • 17 v poika :)

      Tämä ei ole ehkä täydellisin suudelma mutta paras mitä olen saannut :)
      Olin hyvästelemässä minun ihastusta ja halattiin ja sen jälkeen katsoin häntä syvään silmiin ja hän hymyili niin söpösti :):):):) en tule koskaan unohtamaan sitä hymyä :) ja sen jälkeen suutelimme hitaasti ja katsottiin taas toisiamme silmiin :) ja uudelleen suudeltiin :) ihanin hetki tähän asti elämässäni :):):)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe