Eero Hewinäluoma on puhunut viisiata ja ajattelee järkevästi.
Minä äänestän Eeroa en halua keskustan ja Kokoomuksen porvarihallitusta, demarit sentään yrittää jotkain tavallisen työntekijän puolesta, jos porvarit pääsee valtaan niin kusessa ollaan.
Menkää työntekijät äänestämään, älkää nukkuko!
ä¨nestäkää niitä jotka pitävät teidän puoltanne ei niitä jotka teitä riistävät ja äänestämättä jättäminen on ääni porvarille ja pääomalle.
Tekojen aika on nyt!
Eero hyvä
5
328
Vastaukset
- asialinjalla pitää olla
siis Eero Heinäluoma on helsinkiläinen ehdokas, muista vaalipiireistä äänestäkää sman puolueen ehdokasta, muuten olemme kusessa.
- on........
puolueensa riippakivi, koulujakäymätön moukka, esittää ulkoaoppimaansa lirumlaarumia pää nykien oudosti.
- ´työväestöää
HAH!! luuletkos tosiaan että me työläiset enää teidän eliittikoplan sumutukseen mennään enää 17 vuoden kattelun jälkeen!
Aliarvioit meidän älykkyyden aika alakanttiin. vain totaali idiootti äänestää SDP KOK KES koplaa!!
vasemmistoliitto ja perussuomalaiset kiittää teiltä vapautuneista äänistä työläisten keskuudessa jo etukäteen. niin että kyllä teidän "demarien" nyt täytyy käynnistää bemari, ja mennä kytselemään niitä eliitinavustajan töitä kamuiltanne kokoomuslaisilta ja keskustalta. Tervemenoa ja pysykää poissa politiikasta vastedes, stanan huijarit - Raataja rankka
Heinäluomalla ei ole yhtään ideaa millä työpaikat säilyisivät edes nykyisellä tasolla.
Punaista liputtamalla liputat työpaikat punaisten lippujen maahan.
Täällä kun ei ole mikään pakko työllistää.
Turha siis kusta housuihinsa. Se lämmittää vain pienen tovin. Sitten se vasta vilu tuleekin.
Haasta sinä vain riitaa ihan omalla työpaikallasi jos kuvittelet sillä jotain etua saatavan. Yrityselämä juoksee globalisaation ja osakkeiden perässä, koska ne kilpailee toisiaan vastaan. Hallituspolitiikka on ollut niin oikeistolaista, että se on sallinut sen. Ei ainoastaan täällä vaan koko maapallolla. Saas nähdä kuinka kauan kasinotalous jatkuu ennenkuin pörssiromahdus tulee. Vaikea kuvitella että paperilla yhteiskunta johonkin kehittyisi. Sitähän ei toivo muut kuin mahdollisesti tuleva porvarihallitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654