Kertokaas sieltä kokoomuksen kantaravintoloista eikö tuo ns. kykypuolueenne osaa muuta kuin haukkua SAKta ja keksiä milloin mitäkim asiatonta retoriikkaa. Esim. sossu on sitä ja kommarit on tätä. Voisko joku teistä penikoista kertoa mikä se sellanen sossu ja kommari on. Haiskahtaa vähän siltä että politiikan sillä laidalla ajatellaan enemmän tunteella kuin järjellä. Ei voi olla enää mahdollista että edes kommarit ajattelis yhtä tunteenomaisesti.Jos Teillä ei ole mitään asiaa niin älkää ajatelko mitään. Ajattelemiseen tarvitaan nähkääs semmosta älyä mitä teillä ei politiikan pohtimiseen riitä....
Kokoomuksen vaalipopulismia
5
316
Vastaukset
- ja vaikuttajat !
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Suomalaiset_elinkeinoelämän_vaikuttajat
Kuolleet kummittelee sukujen kautta !Kaikki täältä lähtee ulkomaille. Sen takaa maailman politiikan oikeistolaistuminen. Pakko ruveta haalimaan osakkeita kun kilpailijoillekin on suotu sellaiset mahdollisuudet. Voitto on aina liian kallista, jollei sitä tee osakkeilla. "Heikommat" kuolee pois. Niin muuten kuolee pian suomalainen tuotanto ja kehityskin, jos joku on vielä niin tyhmä että äänestää oikeistoa. Vaikea kuvitella kuinka tyhmä ihminen oikeastaan voi vielä olla....
- eivät
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Kaikki täältä lähtee ulkomaille. Sen takaa maailman politiikan oikeistolaistuminen. Pakko ruveta haalimaan osakkeita kun kilpailijoillekin on suotu sellaiset mahdollisuudet. Voitto on aina liian kallista, jollei sitä tee osakkeilla. "Heikommat" kuolee pois. Niin muuten kuolee pian suomalainen tuotanto ja kehityskin, jos joku on vielä niin tyhmä että äänestää oikeistoa. Vaikea kuvitella kuinka tyhmä ihminen oikeastaan voi vielä olla....
päässeet edes ulkomaille. Eipähän tuollaiset yritykset ketään pysty työllistämään, jotan tuo on turhaa vinkunaa.
- syntynyt uusi:
eivät kirjoitti:
päässeet edes ulkomaille. Eipähän tuollaiset yritykset ketään pysty työllistämään, jotan tuo on turhaa vinkunaa.
HOK¤ELANTO ja hakkaa K:ketjun mennen tullen !
- ???
eikö Moskovassa Marx opettanut parempaa perustelua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as843393Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253043- 512942
- 592793
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582608Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482570On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542369Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802241- 692118
- 452112