Voin kuvitella.
Muutama pakkasaste aamuisella Savonlinnan torilla.
Ja lörtsyn tuoksu!
Kun on ikävä sinne, niin on ikävä sinne Savonlinhan.
Lörtsyn tuoksu
5
990
Vastaukset
Ymmärrän ikäväsi, onhan Savonlinna kevyesti Suomen mahtavin kaupunki.
Ainahan voit tulla takaisin ja kai sinä kesälomasi kotikonnuilla vietät?
Welcome back.- ikävä
Pitkä on matka sinne, kaukana olen sieltä.
Savonlinnaa arvostetaan kovasti muuallakin ja nyt osaan antaa arvon itsekin Savonlinnalle.
Paikalliset ovat ehkä useakin tympääntyneet kaupungille, kyllä minä senkin ymmärrän.
Voi kun sais kävellä Olavikatua linjaautoasemalta aina viisikulmaan asti.
Voi, voi minun ikävääni...Minua alkoi nyt itkettämään..Hei - tuassiinsa..
ikävä kirjoitti:
Pitkä on matka sinne, kaukana olen sieltä.
Savonlinnaa arvostetaan kovasti muuallakin ja nyt osaan antaa arvon itsekin Savonlinnalle.
Paikalliset ovat ehkä useakin tympääntyneet kaupungille, kyllä minä senkin ymmärrän.
Voi kun sais kävellä Olavikatua linjaautoasemalta aina viisikulmaan asti.
Voi, voi minun ikävääni...Minua alkoi nyt itkettämään..HeiDaa.. Mitäs läksit!!
Minkä taakseen jättää sen edestään löytää!!
Ps. Se on vaan mentävä Savonlinnaan maitojunalla takaisin, jos noin kova kaipuu on.. mitä tosin ihmettelen, sillä siellä nyt mitään muuta hyvää ole kuin mahtavat maisemat ja torin makoisat lörtsyt :D Mutta ihmiset ovat kieroon kasvaneita, sisäsiittoisia idiootteja.. joilla EI OLE muuta elämää kuin juoruilla kanssa ihmisistään päivät illat läpeensä,
Joten TerveMenoa Takaisin!! - ikävä
tuassiinsa.. kirjoitti:
Daa.. Mitäs läksit!!
Minkä taakseen jättää sen edestään löytää!!
Ps. Se on vaan mentävä Savonlinnaan maitojunalla takaisin, jos noin kova kaipuu on.. mitä tosin ihmettelen, sillä siellä nyt mitään muuta hyvää ole kuin mahtavat maisemat ja torin makoisat lörtsyt :D Mutta ihmiset ovat kieroon kasvaneita, sisäsiittoisia idiootteja.. joilla EI OLE muuta elämää kuin juoruilla kanssa ihmisistään päivät illat läpeensä,
Joten TerveMenoa Takaisin!!on täälläkin komeat maisemat, vaarat, jängät jylhät tunturit.
Miksikö läksin sieltä, tietenkin kaikentakana oli nainen, lapin-nainen.
En tule maitojunalla, tänne kuulun ja täällä olkoon viimeinen leposijani.. - kun aurinko paistaa
ikävä kirjoitti:
on täälläkin komeat maisemat, vaarat, jängät jylhät tunturit.
Miksikö läksin sieltä, tietenkin kaikentakana oli nainen, lapin-nainen.
En tule maitojunalla, tänne kuulun ja täällä olkoon viimeinen leposijani..ja muista, että pollenpolun lörtsyt on parhaat. En syö, jos ei niitä ei ole tarjolla...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574