huonosti käyttäytyvä leijona...

oikku oinas

joo nyt se pompsahti...tästähän tätä varoitettiin...ukkoni jellona ja mä se oinas ja nyt ne vasta tappelut on. Siis mä rupeen jo pelkäämään meidän riitoja, se on niin kovaa huutoo mun puolelta ja toinen laittaa lisää bensaa tuleen siis kamalaa. Ja kun mä kun räjähdän niin se on oksat pois, en voi hillitä itseeni. No kuitenkin tämä jellona ukko sanoo että siitä on hauska nähdä kun toinen tulistuu ja tulistuu, sairasta. Kun mun kanssa tota ei kannata kokeilla koska pelkään itseeni silloin kun suutun todella. Kenenkään muun mielestä en todellakaan ole hauskaa katottovaa....onpa jollain kivat huvit...no huh! Miten mä saisin itseeni rauhallisemmaks??? puhe ei auta vaan pahentaa ja vettä myllyyn ei kannata laittaa...mä pelkään jo seuraavaa yhteenottoa koska mä en enää anna anteeks mitään typerää käyttäytymistä vaikka rakastaisin kuinka...nytkin rupeaa kattilat kiehumaan kun ajattelenkin asiaa...no katsotaan mitä tuleman pitää...

5

1038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Kahden voimakkaan luonteen YHTEENTÖRMÄYS!

ehkä tarttisit hieman tasaisemman luonteen omaavan, eikä niin tulisen vierellesi..
      Itse olen leijona ja minulla vaaka kumppanina, täytyy sanoa, että kohtaa luonteet loistavasti. Minä kiivastun pienestäkin ja myönnän että joskus tahalleni ärsytän ja haen syytä taisteluun..jatkan ja jatkan (no ok, joskus menee liiallisuuksiin), kunnes saan toisen mukaan.. Outoa, myönnän. Kai sitä vaan pitää päästä karjahtelemaan ja näyttämään kyntensä aina välillä.
      Liika kipinäkin on kyllä pahasta..

Mutta, eipä tämä sinua hirveästi auta :(

• leijonaaaa

Tuttua tuo leijonan ja oinaan törmäys, vaikkakin mun kohdalla se on sisko ja minä, mutta sama meininki silti. Voin vain toivottaa sulle kestämistä. Sitä se on.

• Leizi

minä olen leijona jätkä ja mun neuvo tohon sun ongelmaan et lähe kävelemään.. mulla on kokemusta tappelemisesta ja voin sanoo et siihen ei pään silittelyt auta vaan se on sun etittävä mies jonka kanssa ei tule niitä tappeluita.. jos et ite laita poikki niin oon aika varma et se jätkä lähtee kävelemään.. mulla oli kans noin et ne tyttö aina laitto vastaa eikä mikään tuntunu menevän jakeluun tarpeeks monen vuoden jälkeen niin se oli sitten pakko jättää mut ei siitä elämästä voi tulla mitään jos se on vaan yhtä tappelua vaan elämästä pitää nauttia semmosen ihmisen kanssa jonka kans se tuntuu hyvältä.

• pikku-leo

Yhdyn täysin edellä kirjoittaneen mielipiteeseen. Olin itse 4v oinasmiehen kanssa (itse siis jellona) ja voi sitä huutoa ja melskettä!! Kaduttaa nykyään vain ja ainoastaan yksi asia, se etten poistunut aikaisemmin! Riidoista tuli ajan myötä aina vain pahempia ja täytyy kyllä myöntää, että syyllistyin aivan samaan välillä kuin mitä miehestäsi kerroit...
        Mutta, nyt parissa terveemmässä (eipä kuitenkaan kestävässä :) suhteessa tuon yritelmän jälkeen olleena en enää ikinä suostuisi olemaan tuommoisen pariskunnan toinen puolisko. Niitä on niiiiin paljon niitä hauskoja kivannäköisiä miehiä joiden kanssa on OIKEASTI kivaa.
        Se oikea tosin on vielä vähän hakusessa... hehheh

• Leizi
        pikku-leo kirjoitti:

Yhdyn täysin edellä kirjoittaneen mielipiteeseen. Olin itse 4v oinasmiehen kanssa (itse siis jellona) ja voi sitä huutoa ja melskettä!! Kaduttaa nykyään vain ja ainoastaan yksi asia, se etten poistunut aikaisemmin! Riidoista tuli ajan myötä aina vain pahempia ja täytyy kyllä myöntää, että syyllistyin aivan samaan välillä kuin mitä miehestäsi kerroit...
        Mutta, nyt parissa terveemmässä (eipä kuitenkaan kestävässä :) suhteessa tuon yritelmän jälkeen olleena en enää ikinä suostuisi olemaan tuommoisen pariskunnan toinen puolisko. Niitä on niiiiin paljon niitä hauskoja kivannäköisiä miehiä joiden kanssa on OIKEASTI kivaa.
        Se oikea tosin on vielä vähän hakusessa... hehheh

se on just niin et kyllä kaikille löytyy semmonen ihminen et sitä elämäänsä voi elää ilman tappeluakin.. eikä mun mielestä tarvii ootella loputtomiin niinkun jotkut sanoo vaan pitää ite tehdä asioille jotain..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      123
      1732
    2. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      681
      1644
    3. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1467
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1343
    5. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1298
    6. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      322
      1294
    7. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      43
      1258
    8. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      25
      1195
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1155
    10. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1142
    Aihe