No niin. Minä vesimiesmies olen taas yksin huuli pyöreänä. En suoraana sanottuna "ummarra" mikä mättää. Kun olitiin yhdessä, een juuri korvaani kallistanut. Nyt kun ollaan erottu, iskee perkeleellinen kaipaus. Kertokaa, onko se muillakin veskareilla tämmöstä?
No taas se sitten....
5
1487
Vastaukset
- on vaa00
Yleistä että jälkikäteen vasta huomaa,ei horoskoopista välttämättä kiinni.Kaipuu iskee suoneen.Koita seuraav.suhteessa ottaa Paljon enemmän se kumppani huomioon ja ja mihin se romantiikka on kadonnut,kuutamokävelyineen,ihanine illallisineen jne,kyllä sä tiedät...
- Kaikkea sitä kuulee...
Toisaalta olispas kiva kyllä omalle kohalle, jos seurustelukumppani katselee minusta ohi...
- nuori vesimies mies
Jotenkin vaan tuntuu ettei osaa sitoutua. Vasta jälkeenpäin kiroaa sitä kun ei ole ihmistä johon rakastuisi ja alkaisi viettää enemmän aikaa hänen kanssaan, aina löytyy tyhjiö sisältäni.Noh... mutta onhan tässä vielä aikaa.Jos sitä joskus vielä törmää rakkaaseen.
- sehän on
sitä veskarin vapaudenkaipuuta. Jos suhteessa jää liikaa kiinni, niin haluaa ulos. Jos taas suhteen toinen osapuoli osaa loitota aika-ajoin kauemmas, niin veskarin saaliinhimo pysyy ja kasvaa. Siis sitä haluaa mitä joutuu pyydystämään ja minkä on saanu, niin menee mielenkiinto. Toivottavasti seuraava kumppanisi tajuaa sinut. Veskarissa ei auta roikkua, niin mielenkiinto säilyy..
- mutta
väärä sellainen. Saalistusominaisuus on kaikillä miehillä ja riippymätön horoskooppimerkistä. Yleensä veskarien onnistunut suhteen salaisuus on ymmärrys, virkeys ja vaihtelevyys. Ja myös kumppanilta odotetaan avointa mieltä ja toimliaisuutta sekä ihan omiä ajatuksia. Aikuiseen suhteeseen ei todellakaan kuulu mitään roikkumista, mutta ennen kaikkea määrittele sana roikkuminen. Rakkaus ja läheisyys eivät ole sitä. Niin, tästä tullaan siihen, että teinimäiset pelleilyt saalistyshimon herättämiseksi eivät oikeastaan toimii koska pyytystettävän luonne ja elämäntapa ym eivät siitä muutu.
Ja mikä koskee veskarin vapaudenkaipuuta, niin vapaa pysty olemaan myös parisuhteessä (minkä olen itsekin itselleni totistanut).
Minun veikkaus kaikkiin vesimiesten parisuhdeongelmiin on se ettei ole löydynyt oikea ihmistä kenen kanssa halua vanhentua yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446