Natural killers

Dadidaa

Mistä pystyn liittymään Natural Killers-pedot lähikuvassa kerhoon?

29

15358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

Näin kyseisen sarjan tiikeri-dvd:n ja oli aika kökkö. Itse tiikereitä näkyi ehkä 10 min, loppuaika näytettiin suo-alueen tirppoja ja salakuvausmajojen rakentamista..

• killer

joo onhan osa niistä aika suppeita niin ku se tiikeri.. ootin enemmän niist tiikereist mut on ihan mukavasti ollu muissa dvd:ssä niist elukoist enemmän. mua vaan kiinnostas tietää et montako niitä dvd:tä on yhteensä ku niitten kylkeen tulee sen bengalintiikerin kuva. kun niitä on ainakin 22 mutta kuinka paljon enemmän? itekki oon miettiny et kannattaako niitten tilaus.

• were

katsoin itsekkin tuon tiikeri dvd:n ja petyin tyystin kun sain enemmän tietoa tutkian huonoista mahdollisuuksista ja ongelmista kuvatat tiikereita kuin itsessään tiikereiden elinolosuhteista...

• ......
        killer kirjoitti:

joo onhan osa niistä aika suppeita niin ku se tiikeri.. ootin enemmän niist tiikereist mut on ihan mukavasti ollu muissa dvd:ssä niist elukoist enemmän. mua vaan kiinnostas tietää et montako niitä dvd:tä on yhteensä ku niitten kylkeen tulee sen bengalintiikerin kuva. kun niitä on ainakin 22 mutta kuinka paljon enemmän? itekki oon miettiny et kannattaako niitten tilaus.

Suppeusvaikutelmaa parantaa huomattavasti se, että viitsii lukaista sen kirjasen. Itselläni löytyy tällä hetkelä 25 osaa, ja mielestäni erittäin hyviä ovat kaikki. Totta, että toinen noista tiikeripätkistä (en muista oliko bengalin vai siperian, taisi olla bengalin) sisälsi aika vähän itse elukasta. Mutta ainakin siinä tapauksessa tuon kirjasen huolellinen lukaisu kannatti. Ja sitten ysymys paremmin perillä oleville: tuleeko noita todellakin 52 kpl ?? Jos tulee, niin siitä sitten vaan, luonto-ohjelmien ystävä kun olen.

• TipiTirppa

Se onkin yks huonoimmista filmeistä se bengalin tiikeri mutta muita filmejä kannataa katsoa :)

• Kiinnostais
        ...... kirjoitti:

Suppeusvaikutelmaa parantaa huomattavasti se, että viitsii lukaista sen kirjasen. Itselläni löytyy tällä hetkelä 25 osaa, ja mielestäni erittäin hyviä ovat kaikki. Totta, että toinen noista tiikeripätkistä (en muista oliko bengalin vai siperian, taisi olla bengalin) sisälsi aika vähän itse elukasta. Mutta ainakin siinä tapauksessa tuon kirjasen huolellinen lukaisu kannatti. Ja sitten ysymys paremmin perillä oleville: tuleeko noita todellakin 52 kpl ?? Jos tulee, niin siitä sitten vaan, luonto-ohjelmien ystävä kun olen.

Paljonko se (jos siis liittyy siihen klubiin/kerhoon) tulee maksamaan? Onko kellään mitään käryä? =)

• moroMääoonJätkä
        TipiTirppa kirjoitti:

Se onkin yks huonoimmista filmeistä se bengalin tiikeri mutta muita filmejä kannataa katsoa :)

Onko se ilveksistä kertova dvd vaan enkuksi???

• *pumpuli*

www.impnordic.fi -sivuilta voi ainakin tilata tutustumispaketin!

• numeroon

0968611333

• Dendr

Voin olla poikkeus valtavirrassa, mutta itselle jäi todella huono maku suuhun. En koskaan saanut aloituspakettia, vain maksullista kamaa ja nyt eroamisen kanssa on ongelmia.

• iituli
        Dendr kirjoitti:

Voin olla poikkeus valtavirrassa, mutta itselle jäi todella huono maku suuhun. En koskaan saanut aloituspakettia, vain maksullista kamaa ja nyt eroamisen kanssa on ongelmia.

Moikka
        Itse aloin kerätä dvd sarjaa ja nyt on tullut jo neljä tuplapakkausta ,ja kyllä ne minusta,ja meidän 7ja 9v ikäisistä katsojista on olleet ihan asianmukaisia.Eka lähetyksen mukana sain dvd.laitteen ja sen kokmo paketim hintaan 2.95. Ei ole niissä laskutuksissakaan mitään häikkää ollut.Tuplatilaus tulee halvemmaksi.Itse kannattaa katsoa mukana ,jos tilaa lapsille ,joskus kun luonto on saalistuksineen aika julmaa,ja veristä.Mut näiden kans on varmaan niin monta mieltä,kun on miestakin.Itse yritän nyt saada muutaman kuukauden tauon,kun tuli äkkirahanmenoa.t."Dvd.matkaaja,eläinmaaliman saloihin."ps.olisikohan ne todella parempia näma jatkossa tulevat osat??

• Angervo2
        iituli kirjoitti:

Moikka
        Itse aloin kerätä dvd sarjaa ja nyt on tullut jo neljä tuplapakkausta ,ja kyllä ne minusta,ja meidän 7ja 9v ikäisistä katsojista on olleet ihan asianmukaisia.Eka lähetyksen mukana sain dvd.laitteen ja sen kokmo paketim hintaan 2.95. Ei ole niissä laskutuksissakaan mitään häikkää ollut.Tuplatilaus tulee halvemmaksi.Itse kannattaa katsoa mukana ,jos tilaa lapsille ,joskus kun luonto on saalistuksineen aika julmaa,ja veristä.Mut näiden kans on varmaan niin monta mieltä,kun on miestakin.Itse yritän nyt saada muutaman kuukauden tauon,kun tuli äkkirahanmenoa.t."Dvd.matkaaja,eläinmaaliman saloihin."ps.olisikohan ne todella parempia näma jatkossa tulevat osat??

Mutta miten tästä hirviöklubista sitten pääsee eroon? Sellainen sivusto kun www.impnordic.fi ei ole käytössä ja sähköpostit ei mene läpi sähköpostiosoitteeseen [email protected]. Vastaakohan puhelinnumerokaan? TUlee hieman huijauksen maku, ja kun muutenkin olen hieman karsastanut ulkomaisjohtoista yritystä.

• täynnä
        Angervo2 kirjoitti:

Mutta miten tästä hirviöklubista sitten pääsee eroon? Sellainen sivusto kun www.impnordic.fi ei ole käytössä ja sähköpostit ei mene läpi sähköpostiosoitteeseen [email protected]. Vastaakohan puhelinnumerokaan? TUlee hieman huijauksen maku, ja kun muutenkin olen hieman karsastanut ulkomaisjohtoista yritystä.

ulkomaiden mielistelijöitä,joten maamme on heille kauppa paratiisi.Bubuu Bubuu.

• Internet_xxx
      • on !

JA VASTAUS ON:
        Dear Customer!

Currently we are experiencing some technical difficulties.
        We are very sorry about the inconvenience and hope you have the patience to try again.

Go back to the first page

• Mukana ollaan

On parikin vaihtoehtoa: Joko tilaat tervetuloapaketin netistä: www.impnordic.fi, tai soitat numeroon(09) 6861 1333. Tervetuloa paketti sisältää DVD-laitteen ja pari eläinkuvaa, sekä keräilykorttiboxin ja muutaman keräilykortin, joita tulee maksutta jokaisen tuotteen yhteydessä. (erittäin hyvä extra) Itse olen tyytyväinen kyseisiin eläinkuviin. Joku kysyi, montako osaa niitä tulee?? Vastaan kysyjälle, että 52 osaa. ensimmäiset 26 osaa muodostavat Bengalin tiikerin ja toiset 26 osaa muodostavat hain. Minusta nämä ovat hyvä sijoitus, sillä niistä taatusti tulee riittämään iloa pitkään. Näitä eläinkuvia kun et saa mistään kaupasta, niin se tekee niistä erittäin ainutlaatuisia.

Mukavia katseluhetkiä eteenkin päin!!!

Terveisin: eräs mukana olija.

• mamma1979

Siis, kun kaikki 26 kpl DVD:tä laittaa VIEREKKÄIN, niin "Ulko" kansista muodostuu Bengalin Tiikeri &
        Toisesta satsista taas Hai...

Joka DVD kertoo aina jostakin tietystä eläimestä... =)

• Tympääntynyt äiti
        mamma1979 kirjoitti:

Siis, kun kaikki 26 kpl DVD:tä laittaa VIEREKKÄIN, niin "Ulko" kansista muodostuu Bengalin Tiikeri &
        Toisesta satsista taas Hai...

Joka DVD kertoo aina jostakin tietystä eläimestä... =)

ärsyttävä kerho. meille on tullut jo kolme dvdtä, eikä kunnon yhteystietoja missään. Olisin vain ilmoittanut, että meidän perhettä ei tälläinen mainonta kiinnosta. Järkyttävää tuhlausta. Jos ollaan rehellisillä asioilla, pitäisi olla kunnon puhelinnumerot ja nimet papereissa! Ilmoitin kuluttaja-asiamiehelle.

• TURHIA MAKSUMUISTUTUKSIA
        Tympääntynyt äiti kirjoitti:

ärsyttävä kerho. meille on tullut jo kolme dvdtä, eikä kunnon yhteystietoja missään. Olisin vain ilmoittanut, että meidän perhettä ei tälläinen mainonta kiinnosta. Järkyttävää tuhlausta. Jos ollaan rehellisillä asioilla, pitäisi olla kunnon puhelinnumerot ja nimet papereissa! Ilmoitin kuluttaja-asiamiehelle.

Todella ärsyttävä kerho. Ei sanota, kuin etunimi ei yhdistetä ylemmälle portaalle, katkaisivat vain puhelun. Ei löydy mitään tietoja netistä, vain yksi puhelin numero. Olen maksanut kaikki eräpäivänä, silti tuli maksumuistutus ja minua pyydettiin lähettämmään tiliote heille, vaikka vika on heidän myyntireskontrassaan.

• tänään lasku
        TURHIA MAKSUMUISTUTUKSIA kirjoitti:

Todella ärsyttävä kerho. Ei sanota, kuin etunimi ei yhdistetä ylemmälle portaalle, katkaisivat vain puhelun. Ei löydy mitään tietoja netistä, vain yksi puhelin numero. Olen maksanut kaikki eräpäivänä, silti tuli maksumuistutus ja minua pyydettiin lähettämmään tiliote heille, vaikka vika on heidän myyntireskontrassaan.

samalta yritykseltä,enkä ole sieltä mitään tilannutkaan?Puhelin ei vastaa tosiaan,enkä pääse laskutukseen netilläkään?Tämä kierre kai jatkuu lopun elämääni,koska en saa yhteyttä heihin katkaistaakseni laskujeni tulot?Suomen laki tuskin tuntee mitään myötätuntoa huijattua kohtaan,eipä kai?

• tarkastaa

laskunsa?Puhelimessa ei vastaa kuin automaatti ja netissä ei ole vastaajalle paikkaa?

• tämän netin

sensuurilla jokin sivupisnes killersin kanssa,koska boikotoi keskustelua kyseisestä?

• tikru00

Moikka, miten sitä hain kuvan muodostuvaa sarjaa voi kerätä ku oon nähnyt vaan tiikerisarjaa.....? eli 27 jaksosta eteenpäin?

• Tilaaja2007

Kyllä meillä on homma toiminut hyvin.
      Kun DVD-paketteja tuli liian tiuhaan muutin lähetystaajutta 6 viikkoon. Ihan ystävällinen palvelu. Voin lopettaa toimitukset milloin haluan soittamalla asiakaspalveluun. Nettisivut ovat remontissa ja eivät näytä toimivan , mutta puhelu meni kärsivällisen odotuksen jälkeen perille ja palvelu oli asiallista. Ruuhkaa pyydeltiin anteeksi.

• neo 1234

elikä kysymykseni olisi tämä että minkä merkkinen se dvd soitin on minkä sieltä saa ja mikä sen dvd soitimen oikea myyntihinta on kaupassa ostetuna ei kerho hintana

• SETUNO

IHMETTELEN MISTÄ SAA TIEDON MONTAKO SARJAAN KUULUU
      ITSELLÄNI OLI 25 KPL PUUTTU no:14 nyt tuli sarja täyteen ajattelin mutta ei tuli no:35 että silleen onko niitä loputtomasti että saadaan tilaus jatkumaan .KUKA VOISI VASTATA EI VARMAAN LÄHETTÄJÄ YLLÄTTYISIN SUURESTI

• Nimetön

Ei ainakaan sähköpostiin ole tullut vastausta, kun kyselin suoraan asiakaspalvelusta DVD:iden määrää. Itsellä kohta täynnä jo toinen 26 -dvd:n sarja, muutama puuttuu. Olisikin kiva tietää vieläkö sarja jatkuu vai loppuuko se 52 kpl:seen. Ja jos ei lopu, niin voiko sarjan täydentää ja lopettaa sen tuohon 52:seen.. Ei sillä etten sarjasta tykkäisi! =)

• setAPI
        Nimetön kirjoitti:

Ei ainakaan sähköpostiin ole tullut vastausta, kun kyselin suoraan asiakaspalvelusta DVD:iden määrää. Itsellä kohta täynnä jo toinen 26 -dvd:n sarja, muutama puuttuu. Olisikin kiva tietää vieläkö sarja jatkuu vai loppuuko se 52 kpl:seen. Ja jos ei lopu, niin voiko sarjan täydentää ja lopettaa sen tuohon 52:seen.. Ei sillä etten sarjasta tykkäisi! =)

KIVA ETTÄ OTIT KANTAA OLEN KUULLUT ETTÄ 52 -KPL KUULUU SARJAAN MUTTA ONKO HUIJAUKSEN MAKUA OLEN VARMA ETTÄ ON, MINKÄ TAKIA LÄHETTÄJÄ OTA MINKÄÄLÄISTÄ KANTAA???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

• setapi
        Nimetön kirjoitti:

näin on 52 kpl kuuluu sarjaan en tiedä jatkoa
        tuntuu vähän omituiselta koko homma lopetan tuohon 52;n 1060,80€ tuli maksamaan pikkuisen kallis vai onko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3650
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      71
      1928
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1214
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      65
      1035
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      978
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe