Hyvät äidit osaateko auttaa?
Olen joutumassa ulos vuokra-asunnostani remontin takia ja uutta asuntoa ei ole tarjolla. Onko jossain joku laki että kyseisen vuokran antajan (kaupunki) pitää antaa uusi asunto? Että minulla pitää olla "kirjat" jossain? Minulla on myös pieni lapsi. Lapsen isä ei asu meidän kanssa. Ja sukulaisille en voi mennä
Joudunko kokonaan ulos
5
604
Vastaukset
- ???
Jos ei mikään muu auta, niin soita sosiaalitoimistoon. Eihän pientä lasta äitiä voi ihan taivasalle jättää.
- asunto remontin
ajaksi,käypä oian keskustelemassa isännöitsijä toimistossa
- minäääää
kyllä pitäisi teille asunto järjestää. kun itse asuin vielä vanhempieni luona(meitä oli siis minä, siskoni ja vanhempani)ja asuttiin vuokralla ja asunto remontoitiin niin meille järjestettiin samasta rivitalosta asunto siksi aikaa,pieni se tosin oli neljälle mutta järjesti kuitenkin ja samaan sitten takaisin muutettii kun remontti oli valmis.
menepppäs tosiaan isännöitsijälle puhumaan asiasta(tuolla onkin jo mainittu tämä),mutta jos ei saa selvää vastausta tai vastaus ei hankita niin mene sossuun tai suoraan,mikä se nyt on kaupungin johtaja vai mikä se pääjehu kaupungeissa/kunnissa on,tämmöisen puheille ja muista painottaa että sinulla on pieni lapsi!
- 2223
toisen kämpän kun vanhaa rempattiin. Päälle vielä kysyttiin,että haluaako muuttaa takaisin sitten kun remppa on valmis.
Tuo kaikki tuli kirjeenä,ei puhelimessa. Onkohan kirjeesi hukassa,kysele isännöitsijältä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude18814922Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t12010451Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy759460Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089301Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k519129Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk526900Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1806470Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri315561Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1565347Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole463856