Hyvät äidit osaateko auttaa?
Olen joutumassa ulos vuokra-asunnostani remontin takia ja uutta asuntoa ei ole tarjolla. Onko jossain joku laki että kyseisen vuokran antajan (kaupunki) pitää antaa uusi asunto? Että minulla pitää olla "kirjat" jossain? Minulla on myös pieni lapsi. Lapsen isä ei asu meidän kanssa. Ja sukulaisille en voi mennä
Joudunko kokonaan ulos
5
630
Vastaukset 5
- ???
Jos ei mikään muu auta, niin soita sosiaalitoimistoon. Eihän pientä lasta äitiä voi ihan taivasalle jättää.
- asunto remontin
ajaksi,käypä oian keskustelemassa isännöitsijä toimistossa
- minäääää
kyllä pitäisi teille asunto järjestää. kun itse asuin vielä vanhempieni luona(meitä oli siis minä, siskoni ja vanhempani)ja asuttiin vuokralla ja asunto remontoitiin niin meille järjestettiin samasta rivitalosta asunto siksi aikaa,pieni se tosin oli neljälle mutta järjesti kuitenkin ja samaan sitten takaisin muutettii kun remontti oli valmis.
menepppäs tosiaan isännöitsijälle puhumaan asiasta(tuolla onkin jo mainittu tämä),mutta jos ei saa selvää vastausta tai vastaus ei hankita niin mene sossuun tai suoraan,mikä se nyt on kaupungin johtaja vai mikä se pääjehu kaupungeissa/kunnissa on,tämmöisen puheille ja muista painottaa että sinulla on pieni lapsi!
- 2223
toisen kämpän kun vanhaa rempattiin. Päälle vielä kysyttiin,että haluaako muuttaa takaisin sitten kun remppa on valmis.
Tuo kaikki tuli kirjeenä,ei puhelimessa. Onkohan kirjeesi hukassa,kysele isännöitsijältä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va641750Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661189- 138963
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu15841Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41628
- 81626
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa92585- 45518
- 47505