Joudunko kokonaan ulos

asunnostani

Hyvät äidit osaateko auttaa?

Olen joutumassa ulos vuokra-asunnostani remontin takia ja uutta asuntoa ei ole tarjolla. Onko jossain joku laki että kyseisen vuokran antajan (kaupunki) pitää antaa uusi asunto? Että minulla pitää olla "kirjat" jossain? Minulla on myös pieni lapsi. Lapsen isä ei asu meidän kanssa. Ja sukulaisille en voi mennä

5

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

Jos ei mikään muu auta, niin soita sosiaalitoimistoon. Eihän pientä lasta äitiä voi ihan taivasalle jättää.

• asunto remontin

ajaksi,käypä oian keskustelemassa isännöitsijä toimistossa

• minäääää

kyllä pitäisi teille asunto järjestää. kun itse asuin vielä vanhempieni luona(meitä oli siis minä, siskoni ja vanhempani)ja asuttiin vuokralla ja asunto remontoitiin niin meille järjestettiin samasta rivitalosta asunto siksi aikaa,pieni se tosin oli neljälle mutta järjesti kuitenkin ja samaan sitten takaisin muutettii kun remontti oli valmis.

menepppäs tosiaan isännöitsijälle puhumaan asiasta(tuolla onkin jo mainittu tämä),mutta jos ei saa selvää vastausta tai vastaus ei hankita niin mene sossuun tai suoraan,mikä se nyt on kaupungin johtaja vai mikä se pääjehu kaupungeissa/kunnissa on,tämmöisen puheille ja muista painottaa että sinulla on pieni lapsi!

• 2223

toisen kämpän kun vanhaa rempattiin. Päälle vielä kysyttiin,että haluaako muuttaa takaisin sitten kun remppa on valmis.
      Tuo kaikki tuli kirjeenä,ei puhelimessa. Onkohan kirjeesi hukassa,kysele isännöitsijältä!

• mulle ainakaan mitään kirjettä tullut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2149
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2092
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1542
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      122
      1461
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      467
      1293
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      76
      1068
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      52
      898
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      229
      809
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      356
      795
    Aihe