Mikä kiinnostaa?

AD/HD

Kertokaa te Ledin fanit mulle mikä Ledissä oikein kiinnostaa? Itte en oo oikein päässy mukaan sen musiikkiin.

7

826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Almighty

Mulle itelleni kolahtaa ainakin täysillä Plantin lauluääni ja sitten Pagen elämää suuremmat soolot. Hyvänä esimerkkinä toimii Since I've Been Loving You.

• cosmicenergy

no vaikeehan sitä on selitellä sellaselle joka ei tajuu..

kun kuulin ekan kerran zeppeliiniä ni en kyllä mäkään kauheesti tykänny. olin kuitenki sen verran kiinnostunu bändistä ihan vaan sen maineen takia et päätin kuunnella vähän lisää. ostin remastersin ja kuuntelin ekaks vaan stairwayta kun se oli niin kaunis. sitten yhdellä pitkällä automatkalla korvalapuista räjähti dazed and confused ja yhtäkkiä tajusin sen koko jutun. se niinku vaan löi tajuntaan ja ajattelin et tässähän on maailmankaikkeuden paras bändi, en osaa paremmin selittää...

eniten tykkään robertin äänestä, mut se kokonaisuus on kuitenkin tärkeintä. koska se musa on melko monimutkasta, siitä ei välttämättä saa kovin helposti otetta.. III levyssä on musta aika tarttuvia kappaleita jos oot zeppeliinistä kiinnostunu.

tästä on jo monta vuotta, ja ehkä mun rajallinen ymmärrys led zeppeliinin musaa kohtaan silloin alussa johtu myös siitä että en ollut vielä silloin ees paljon musaa kuunnellut. nykyään zep on edelleen lempibändi, omistan kaikki levyt sun muuta kamaa. zeppeliinin kautta oon kuitenkin myös laajentanut tosi paljon mun musamakua. tollanen vanhempi 60- ja 70-lukujen musa on alkanu kiinnostamaan ja uusista vähän erilaisista bändeistäkin saa enemmän irti, ja oon löytäny ihan uusia genrejäkin esim. plantin soolotuotantoa kuuntelemalla.

oho tulipas pitkä ja ihan kysymyksen ohi mut en jaks deletoida, sori:)

• Retku

on erityisessä kuuntelussa,mieletön Bonham!

• Black oak

Hyvä tekniikka ja todella musikaalinen rumpali,itse rumpalina kunnioitan paljon.

• Dazed but not Confused

Se tunne...

• Nanker_Phelge

1. Zeppelinin tunnistaa heti, se on ainutlaatuinen.
      2. Jytä-Zeppeliini iskee kuin V. Rosti, Sata salamaa. Potku on luja, kuin suoraa päähän.
      3. Kappaleet ovat hienoja timantteja. Soittajat ovat instrumenttiensa ylivertaisija taitajia. Tällaisella yhdistelmällä ei voi epäonnistua. Mahdolliset huditkin johtuvat esittäjien valtavista egoista. Toisaalta tämä kaikki vaatii hirmuisesti MUNAA!

Toki tämä kaikki ei välttämättä uppoa kaikkiin..

• Tää tulee nyt täältä tulevaisuudesta, mutta tulkoon =) Itse kuuntelen monenlaisten rock-ja heavybändien musiikkia, en vain pelkästään Zeppelinin. Zep on vain iskenyt muhun, en osaa selittää sitä. Mutta niin on iskeny myös esim. sellaiset bändit kuin Purple, Free, Bad Company, Queen, Slade, Whitesnake, Priest, Maiden, Steelheart, Rush. Ja tuo Plantin soolotuotanto myös, erityisesti vuonna 1988 ilmestynyt levy "Now and zen".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      94
      3553
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      5
      1869
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      7
      1640
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      31
      1401
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      54
      958
    6. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      910
    7. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      882
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      830
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      797
    10. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      784
    Aihe