onko jousiMies kiinnostunut?

_KaurisNaineN_

hän itte sano mulle että tykkää musta :) ja flirttaili aika reippaasti :) (pienessä sievässä tosin) sitten ku selvinpäin kysyin että oliks hän tosissaan ni sano ettei tiedä ja lupas ilmotella sitte ku saa ajatuksensa selviks..

ei oo kuulunu mitään moneen viikkoon.. ??

laitoin itte sille viestiä ja kyselin kuulumisia, ni se vastas ihan kiinnostuneen olosesti ja kerto paljo sellastaki mitä en ees kysyny..

mitäköhä tässä pitäis ny tehdä tahi ajatella? onks tässä mitään toivonrippeita jäljellä vai unohdanko koko tyypin? haluaisin yrittää, mutta ku tää jousimies ei oikein osaa/uskalla/halua/aio tehdä tän asian eteen mitään.

kaveripohjalla ollaan liikkeellä, että ei ihan tuntematon mies oo kyseessä.. se ei varmaankaa oo seurustellu paljookaan, jos yhtään.. minä olen jonkin verran, voisiko mies arastella sitä? parikymppisiä ollaan molemmat.

mitä mun pitäis tehdä?

12

3188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh

      itsekkin oon kaurisnainen ja kiinnostunut jousimiehestä ja samankaltainen tilanne, toivottavasti joku fiksu neuvoo meitä. :)

      ite oon just sillä kannalla et se jouskari on hukassa omien ajatustensa kanssa enkä oikein uskalla luottaa. =/

    • sitoutua.

      Useat jousimiehet on sellaisia. Niitä pelottaa että jos sitoutuu niin vapaus kärsii ja nainen alkaa ripustautua..
      Siis jos olet kiinnostunut niin laita poika "jahtaamaan" sua. Ota hiukan etäisyyttä siihen äläkkä näytä että oelt kovinkaan kiinnostunut.
      Jousim. ei ymmärrä, usko ettei sen charmi pure ja alkaa yrittämään aivan tosissaan sun piiritystä.
      Mutta jotta sen kanssa voisi elää ja olla niin hiukan "etäisenä" pysytellen se jaksaa olla kiinnostunut..
      ps. katso h-koopin luonnekuvaus..
      -jousimies-

    • jousimna.

      Ei se ihan helpolla tule onnistumaan, ainakaan seurustelu. Jousimies on kiinnostunut aika vähän aikaa, jos ajatellaan, että seurustelu alkaa vaikkapa 17.3.2007, niin kiinnostus alkaa lopahtamaan n, 17.7.2007;))
      Näin vaan on
      Nimimerkillä yli neljäkymmentä vuotta elämää jousimiesnaisena.
      Tsemppiä ja onnea silti.

      • jouskari-66

        Jouskari olen, ja jo parikymmentä vuotta saman miehen kainalossa, ja tänne jään =) Lapsiakin on siunaantunut kolme kappaletta. Perhe, koti, läheiset ja työ tärkeitä.


    • jousimies(nainen)

      Lähde samaan leikkiin. Flirttaa kun näette, mutta jätä siihen ja odota. Jos mitään ei tapahdu esim. vuoden sisällä, niin unohda.

    • niin perus!

      Joo voi että noi jousimiehet osaa kyllä olla toisinaan hermoja vievää laatua, ja kuitenkin samaan aikaan niin hurmaavia

      • vaakaneito

        Minen ole horoskooppeihin suuremmin uskonut ikinä, mutta jostain syystä ajauduin tänne palstalle. Oma jousimiesprojektini on juuri samanlainen: ensin oli monta kuukautta maailman ihanin poika, osoitti selvästi kiinnostusta ja oli huomaavainen, sitten yhtäkkiä muuttui täysin kylmäksi ja etäiseksi... Ja minä tässä olen pian kuukauden itkeskellyt ja ihmetellyt, että mitä hittoa mokasin. Vaan tulipa hyvä mieli siitä ajatuksesta, että vika onkin ehkä tässä pirun vaikeassa herra herkkämielessä eikä minussa. :)

        HAJOAA PÄÄ! Nimenomaan! :D


    • jousimiesneitokainen

      Unohda se mies ihan oikeasti! Jos jousimies ei itse pidä yhteyttä ilman, että itse kyselee niin se ei silloin ole kiinnostunut susta. Unohda nyt se mies jo ja äkkiä! Muuten saat vain surua itsellesi ja tuhlaat teidän molempien aikaa!

    • -leijona-

      Valitan kaurisnainen epäilenmpä että ihailusi imar
      telee kyllä häntä, mutta tosissaan kiinnostunut hän ei ole, tai olisi jo ottanut yhteyttä. Toden-näköisesti hän ei halunnut loukata sanomalla ei. Tunnen itse sen verran monta merkin edustajaa, että uskon että jos hän olisi kiinnostunut olisit
      jo kuullut hänestä. Yksi merkin ihanimmista luont-
      teenpiirteistä on se että he sanovat asian suoraan, mutta eivät kuitenkaan halua loukata.

    • ollut vähän

      samanlainen tilanne varatun jousimiesmiehen kanssa. Antanut ymmärtää kiinnostusta jo pitkään...välillä olen ihan kuutamolla että tarkoittaako todellakin kaikkea sitä mitä suustaan päästää. Kuitenkin näyttäisi olevan todella ujo, ja kun ujo olen itsekkin homma ei ole edennyt sen edemmälle. Kuiteski huvittais itseäni vähän kopauttaa kepillä jäätä vähän enemmänkin. Mutta tosiasia on että varattuja ollaan molemmat......

    • jouskari49

      Kokeile varovaista syyllistämistä. Olen itse jousm. joten se puree. Muista että jouskari ei halua sitoa itseänsä siinä sitä onkin brobleemaa.. jouskari pitää sitoa Lemmenköysiin niinku laulussa menee.

      • sitten

        vaan "antaa palaa", pistää itsensä peliin ja kusta koko homma? Haluaisin vain tietää onko kiinnostus molemminpuolista.....ja jos niin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2392
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      75
      1999
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      229
      1915
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe