Miten tämä on mahdollista, kaikki suhteeni ovat olleet vesimies-miehiin, vaikkakin ovat alkaneet niin etten ole tiennyt heidän olevan vesimiehiä. Nyt treffit palstalla kaikki miehet joista kiinnostun, ovat yllätys yllätys; vesimiehiä. Tiedän ettemme ole kehuttava yhdistelmä, mut mikä niissä vaan vetää niin puoleensa? Onko muilla samanlaista kokemusta?
Mikä näissä vesimies miehissä on?
10
4058
Vastaukset
- Wekewek
Yks syy vois olla, että vesimies on kalojen jälkeen yleisin merkki. Eli todennäköisesti veskareita on siellä palstoillakin eniten. Ajattele vähän laajemmin, tuskin leijonalta onnistuu.
- h...ä
tietää jostain yleisimmistä merkeistä? onko se jotenkin todistettu, että tammi-helmikuussa syntyy eniten ihmisiä?
- kokeneena sanon
Joo molemmat samanlaisia haihattelijoita. Arki menee p-rsiilleen. Usein löytävätkin jostain huumeluolasta toisensa. Oimeää porukkaa.
- oikeen kokemusta on
kokeneena sanon kirjoitti:
Joo molemmat samanlaisia haihattelijoita. Arki menee p-rsiilleen. Usein löytävätkin jostain huumeluolasta toisensa. Oimeää porukkaa.
Sinusta huomaa että olet kokematon.En menisi kirjoittelemeen tänne että jostain huume luolasta toisensa löytävät.
On niitä kunnon kansalaisiakin Vesimiehissäkin!
ETTÄ ÄLÄ YLEISTÄ!
- leijonananana
Vesimiehet houkuttaa omalaatuisella charmillaan aivan mielettömästi, mutta en enää millään viitsi langeta niihin sillä kaikki edelliset suhteet vesimiesmiesten kanssa tällä leolla ovat epäonnistuneet, liekö sitten mistä johtuen...?
Kai me ollaan sitten kumpikin jotenkin impulsiivisia merkkejä tai jtn...
Mutta sitä kutsutaan rakastumiseksi ja hullaantumiseksi mitä leijonanainen tuntee usein vesimiesmiestä kohtaan, harmi vain että yksi kymmenestä veskari-leijona-akselin parisuhteesta kestää. Jos sitäkään.:)- k---neena
Vesimies ja leijona tuntevat vetoa siksi, että ne on oppositiomerkkejä. Ja onkin niillä yhteistä paljon. Helvetinmoisia narsisteja molemmat, mutta eri alueella.
- himoitsee
aina jotain mitä ei voi saada. Mitä ei voi omistaa. Koska itse tavoittelu on tärkeämpi kuin tavoite.
- Härkä n
On kuule, tiedän tunteen!Jostain kumman syystä vetovoimaa on aina ollut Leijonamiesten kanssa vaikka ollaan niin pirun hankala pari keskenämme..Sitten kerran jo päätin että ei enää lejonamiehiä. Ja sitten taas mikäs sun horoskooppimerkki on..? No leijona...:-D Eräs ystäväni on kaksonen ja hänellä on ihan sarjastaan vesimiehiä, ihmetteli juurikin samaa asiaa..
- Vesimies N
Minulla taas kaikki kiinnostavat miehet sattuvat olemaan leijonia.Kai se liittyy jotenkin siihen,että ollaan vastakkaisia merkkejä...Jotenkin samanlaisia,mutta silti niin erilaisia.
- ihastun
jouskareihin vastamerkki tai ihaniin vesimiesnaisiin ainakin eräällä tuntemallani naisella niin äärettömän nätit silmät ja muutenkin nätti. itsellä myös kuumerkki veskarissa joten johtunee siitä ja onhan sanottukin ettei veskaria ymmärrä kukaan kun toinen veskari vaikkakin kuu veskari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984