Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Siivoushullut Härät

ei bakteerikammoinen

Kaikki tuntemani Härät sekä mies että naispuoliset ovat siivoushulluja.Sitä tehdään itse ja vaaditaan toiselta.Pölyt pyyhitään parikertaa päivässä, aamuin illoin imuroidaan,kerran päivässä pesastaan lattiat, siivotaan siivotaan.Miksi??

23

2231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh

      kuulostaa harvinaisen tutulta!!!

      oma äitini on härkä ja saan usein huomauttaa että nyt rajaa ;) mutta eihän se kuuntele.

    • meikke

      Härkä ei ole siivoushullu! Kerran viikossa siivoaminen riittää kunhan yleinen järjestys säilyy.
      Ei kukaan normaali ihminen sotkun keskellä viihdy.

    • eläinradan veemäisin

      Kaiken ja kaikkien suhteen. Niiden elämä menee raiteilta, jos ne ei saa pidettyä kaikkea ruodussa. Paskoja, veemäisiä yksilöitä kaiken kaikkiaan, etsikää historiasta jos ette usko.

    • Oinasraukka

      jolla sellainen puoliso.On onneksi matkatöissä,muuten ei mitään tuliskaan.Kotona oloaika kuluu häneltä siivotessa.Joka aamu lentää myös petivatteet ulos tuulettumaan pariks tunniks.Jääkaapinhyllyt pyyhitään joka päivä ja kaikki kaapinovet keittiössä.Tiskipöytää ja käsienpesu allasta hinkkaa jatkuvalla syötöllä,varmaan kohta puhkikuluu.Siivoan minäkin vaan en läheskään joka päivä ja saattaa jäädä vähän vähemmälle kun hän ei ole kotona.

      • ja pidän

        sotkuisesta asunnosta. Siinä todella viihtyy. Saunonkin vain kerran kuussa. Sauna pysyy ainoastaan ilman sotkuja.


      • veskari53

        Kyllä siivotaan ja puunataan tässäkin merkissä, puhdasta pitää olla ja kaiikkii tavarat/ astiat pitää olla,suorassa ja järjestyksessä oikeilla paikoillaan, että=>onko sen nyt horoskooppimerkistä kiinni?


      • teikäläisiäkin
        veskari53 kirjoitti:

        Kyllä siivotaan ja puunataan tässäkin merkissä, puhdasta pitää olla ja kaiikkii tavarat/ astiat pitää olla,suorassa ja järjestyksessä oikeilla paikoillaan, että=>onko sen nyt horoskooppimerkistä kiinni?

        enkä missään ole nähnyt sotkuisempaa kotia!


    • härkänainen...

      sotken itse kamalasti mutta siivoan sillointällöin. tiedän että pitää siivota mutta tunti menee jo siihen että mietin ja ihmettelen: pitäiskö SIIVOTA...?! laiskuus kunniaan... :)

    • härkänainen

      Siivoushullu. Siivoaminen ei kamalasti inspiroi, mutta pakkohan se on kerran viikossa tehdä. Ja päivittäin lasten tavaroita paikoilleen laittaa. Exmieheni sanoi että meillä on aina paskaista, ihan näillä sanoilla. Mutta ei todellakaan paskaista, vaan toisinaan sotkuista, lasten levittämien tavaroiden jäljiltä.

    • Kumppani

      Härkä on mukavuudenhaluinen ja palkkaa siivoojan. Herra Härkä nai siivoojan ja Neiti Härkä nai rikkaan miehen, jolla on varaa palkata siivooja. Ette tiedä häristä mitään, jos toista väitätte.

    • h/n

      on kaapit järjestyksessä ainakin suurinpiirtein. Sitten mun kotona ei yleensä ole lattioilla mitään ylimääräistä mattojen lisäksi. Pieni pölykerros jossain hyllyn päällä ei niinkään haittaa, mutta kaikenlainen sekasotku saa omankin pään sekaiseksi.
      Niin ja mun kodissa on joka tavaralle oma paikka ja yleensä ne tavarat myös löytyy omilta paikoiltaan, tosin joskus jotkut tärkeät paperit tms. on siivottu liiankin varmaan paikkaan ja niitä ei sitten löydy mistään. Lapsiakin on, mutta lapset siivoaa itse omat lelunsa aina leikkien jälkeen, tai viimeistään illalla ennen nukkumaan menoa.

    • KitiN

      Hei,olen härkänainen ja siivoan juuri niin kuin kerrot pölyt pyyhitään vähintään kaksi kertaa päivässä.Se vaan on itsellä niin,et puhdas kämppä on viihtyisä asuinympäristö.Ja jos jonkun kanssa asuu,kyllä sitä haluaa,että toinen sitoutuu ja kantaa vastuun tärkeästä asiasta,et kämppä pysyy puhtaana ja on kiva asua ja olla.Opetan pojankin siistiksi,siisteys on puoliruokaa,niinhän sitä sanotaan,totta.Et terveiseni sinulle,ei ole keltään pois sellainen,et haluaa pitää kämpän puhtaana.Hyvää kevään jatkoa-apua-pölyt taas näkyy,kun aurinko paistaakin...

      • on pöytä sekaisin

        ...muiden mielestä, mut tiedän tarkkaan mikä paperi missäkin on ja siivooja ei saa koskea papereihini. Aloitan aamulla siitä mistä edellispäivänä lopetin ja kaikki hommat hoituu ajallaan. Turha kiirus pois ja hommat on käsissä aina.


      • kitiN
        on pöytä sekaisin kirjoitti:

        ...muiden mielestä, mut tiedän tarkkaan mikä paperi missäkin on ja siivooja ei saa koskea papereihini. Aloitan aamulla siitä mistä edellispäivänä lopetin ja kaikki hommat hoituu ajallaan. Turha kiirus pois ja hommat on käsissä aina.

        Hei,kuulostit tutulta niin minulla töissäkin.Se on niin mukavaa kun asiat järjestyksessä.Hyvää kevään jatkoa ja aurinkoisia päiviä.:).


      • pölylentää

        taidetaan sanoa ja myös näin että:hullu paljon työtä tekee,viisas pääsee vähemmällä!
        Hyvää keväänjatkoa itsellesikin tv.


      • vain
        pölylentää kirjoitti:

        taidetaan sanoa ja myös näin että:hullu paljon työtä tekee,viisas pääsee vähemmällä!
        Hyvää keväänjatkoa itsellesikin tv.

        tarpeellisen ja turhia palavereja kuin koulutustakin kartan. Laitan asiat tärkeistysjärjestykseen. Hoidan töitäni kun toiset istuvat palavereissa vain. En pidä kahvitaukojakaan. Yritän pitää työpöytäni puhtaana papereista. Usein on kolmekkin asiaa yht- aikaa hoidossa.


    • ihmetellä

      En ole Härkä mutta poikakaverini on.Hän käy luonani usein ja on myös yötä silloin tällöin.Yhtenä aamuna en löytänyt ostamiani puuvartisia kahvilusikoita mistään,kysyin asiaa kaveriltani ja hän kertoi heittäneensä ne roskiin,koska puinen varsi kerää pakteereja.Sanoi tuovansa uudet ja toi myös,ruostumaton teräs-vallan rumia minun mielestä.Vessanpönttö pitää myös harjata joka käytön jälkeen.Hän tekee sen,en minä.Radion hän putsasi pumpulipuikkoa apuna käyttäen!Tiskirätin asemasta on käytettävä talouspaperia,koska sen voi heti käytön jälkeen heittää pois.Ei haise eikä kerää epäpuhtauksia.

      • omiasi

        Ei tämä härkä niin tee. Olette vain kateellisia Härille jotka tietävät miten talous järjestykseen saadaan. Olet keksinyt koko jutun yrittäen loukata Härkiä. Uteliaisuuttako näillä sivuilla olet?


      • vapaailta
        omiasi kirjoitti:

        Ei tämä härkä niin tee. Olette vain kateellisia Härille jotka tietävät miten talous järjestykseen saadaan. Olet keksinyt koko jutun yrittäen loukata Härkiä. Uteliaisuuttako näillä sivuilla olet?

        unohdin käydä kirjastossa hakemassa viikonloppu-lukemista,joten kulutan aikaani lukemalla näitä huvittavia kirjoituksia.


    • _leijonatar87_

      Mun härkäni haluais että on siistiä mutta ei itse viitti tehä asialle mitään,joskus saan valituksia jos en oo tehny jotain :D Mutta siis kyllä se itsekkin siivoo joskus ,mutta meillä on sellanen systeemi että mä lähinnä siivoon ja se laittaa ruuat koska mä en osaa enkä jaksa tehä ruokaa :D mielummin sitten siivoon sillonku viittin :DMä oon vähän sellanen että tavarat ei koskaan mee omille paikoilleen jätän kaikki sinne tänne ja mun härkä taas pitää kaikki samalla paikalla :D että sillein :D

    • ollut

      varmaan aika lähellä hulluutta siivouksen suhteen mutta silloin olin nuori ja mulla oli pienet lapset, eli siivosin kerran viikossa. En vain voinut antaa niiden pyöriä likaisella lattialla. Nyt kun lapset maailmalla niin en niin tarkka siivouksen suhteen enkä pölyjä pyyhi kuin varmaan kerran kuukaudessa, jos silloinkaan. Silti tykkään että kotona on suhtkoht siistiä ja etenkin kylppäri täytyy olla puhdas. Himosiivoojaa ei minusta saa, elämässä on muutakin kuin ainainen pölyjen pyyhintä.

    • Härkänainen

      Kyllä sitä nuorenpana siivos turhankin tarkasti, mutt nyt vanhempana ei niin ole enää tarkka.
      Se tarkkuus on varmaan härkien tapaista, että kaikki on järjestyksessä. Kyllä ne enimmät pölyt ja roskat on poissa viikottain poistettu. Ei sitä viitsi epäjärjestystä ja roskasta kotia katsella. Samoin olen työssä tarkka siitä siisteydestä ja järjestyksestä. Joskus ovat ollet jopa kateellisia mulle siitä tavaroiden järjestyksen pidosta. Sit kun on oinasmies ja härkänainen niin puhdasta tulee kun yhdessä siivotaan kotia.

      • härkä-vuohi

        Enpä voi lukeutua siivousintoilijaksi. Joissain asioissa olen kyllä hyvinkin järjestelmällinen. Esim. omissa raha-asioissa. Ja töissä epäsiisteys ärsyttää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe