Noist Cover-bändeistä. Henkka & Tallahazzie on aika kova sana.
Moni ei varmaan tiedä tätä ryhmää, mut oli My Only One -musikaalissa sellaisessa vedossa, että OK. Keikkaileekohan ne?
Tsekattavissa Gloriassa 8.-9.kesäkuuta.
Suosittelen....
Henkka & The Tallahazzie
5
735
Vastaukset
- I Will
....joo,näin sen musikaalin. Onhan pojilla kova poljento päällä. Erityisesti mulle jäi mieleen Cisseä näytellyt basisti:D.
Oikea rokkikukko. Kyllä tämä bändi kannattaa tzegata. Potkua on...
Ai niin Gloriassahan ne voi nähdä viimeistään kesäkuussa.- Jana
Henkka ja Talahassie heittää jonkun keikan Stadissa toukokuussa. Kuulemma musikaalin lehdistötilaisuuden yhteydessä. On vissiin ilmaiskeikka.
Näin mulle kerrottiin....
- tuanoiniin
...oli sellasessa vedossa että OK? Eihän toi oo mikään kehu?
- jooko
Henkka ja Tallahazzie veivaa nykyää triona; ja potku on kova. Kesäkuussa Gloriassa?
- Kiamaloiutu
jooko kirjoitti:
Henkka ja Tallahazzie veivaa nykyää triona; ja potku on kova. Kesäkuussa Gloriassa?
Rok!Rok!
Remuhan oli sanonut musikaalin ensi-illassa, että Henkka & Tallahazzie soittaa paremmin kuin Ganes-leffabändi.
Näin musikaalissa ja hyvinhä rokettirolli slukas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059