nimmari?

onko joku saanut?

lähetinpäs sitten awalle synttärilahjan, ja laitoin mukaan pyynnön nimmarista. ja tietenkin kirjekuoren ja osoitteeni ja näinpoispäin. en kuitenkaan tosissani odota että saan vastauksen mutta enpäs nyt tässä mitään menettänytkään.

haluaisinkin kysyä että onko joku mahdollisesti saanut tuolla tavalla nimmaria ihan keneltä vain jäseneltä? menikö kauankin? oliko palautuskuoren sisällä jotain muutakin? kiitos.

7

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menin pyytään

niiltä nimmaria vekseliin poikittain, ja aika moni niistä laittoikin nimensä vekseleihini. Pankissa eivät kuitenkaan hyväksyneet nimikirjoituksia kun ovat kuulemma kaikki jollakin semmoisella listalla, ettei niiden nimi kelpaa.

• Lady Awa

Noo, en tiedä tuosta, mutta jos lähetit Leenalle, siis Awalle synttärilahjan, ni tiedät varmaa, mikä se niitten fanipostiosote on, voisitko kertoo sen, ku en oo saanu sitä mistään.
      t.LadyAwa
      p.s.Awa on sanonu jossain haastattelussa, että se kyllä vastaa postiin, mutta siinä saatta mennä tovi:)

• aloittaja

tätä olen kyllä tällä keskustelupalstalla jo toitotellutkin mutta kertaus on opintojen äiti. eli:

(jäsenen nimi)
        Lordi c/o SONYBMG
        PL 285
        02601 Espoo Finland

tuohon minä lähetin, ja nyt saa vain toivoa ettei kirjeeni ole eksynyt postissa.. :)

• Lady Awa
        aloittaja kirjoitti:

tätä olen kyllä tällä keskustelupalstalla jo toitotellutkin mutta kertaus on opintojen äiti. eli:

(jäsenen nimi)
        Lordi c/o SONYBMG
        PL 285
        02601 Espoo Finland

tuohon minä lähetin, ja nyt saa vain toivoa ettei kirjeeni ole eksynyt postissa.. :)

Kiitos paljon osoitteesta:):):)
        En ole löytänyt sitä mistään, vaikka reilu puoli vuotta olenkin etsiskellyt, kiitos vielä kerran ja toivotaan, että sun kirjees pääsee perille:)
        t. Lady Awa

• aloittaja taas
        Lady Awa kirjoitti:

Kiitos paljon osoitteesta:):):)
        En ole löytänyt sitä mistään, vaikka reilu puoli vuotta olenkin etsiskellyt, kiitos vielä kerran ja toivotaan, että sun kirjees pääsee perille:)
        t. Lady Awa

olepas hyvä vain.. :)
        jännittää koko ajan että millonkohan awanen pääsee lukemaan mun postini..

• Lady Awa
        aloittaja taas kirjoitti:

olepas hyvä vain.. :)
        jännittää koko ajan että millonkohan awanen pääsee lukemaan mun postini..

Juu, varmasti:)
        Munki pitäis lähettää joitain piirrustuksia sun muita, mitkä ois pitäny lähettää jo, mut ku ei ollu tota osoitetta:)
        Toivottavasti saat paluupostia pian:)
        t. Lady Awa

• pliiskertokaa!!
        aloittaja kirjoitti:

(jäsenen nimi)
        Lordi c/o SONYBMG
        PL 285
        02601 Espoo Finland

Päteekö tuo edelleen? Siis tuo levy-yhtiö jne.???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5711
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      55
      2985
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2625
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      10
      2301
    5. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      27
      2063
    6. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      2016
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1726
    8. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      145
      1305
    9. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      13
      1217
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      261
      1133
    Aihe