Moni onkin jo aikaisemmin arvostellut Salattuja Elämiä. Minunkin mielestä Salkkarit menevät vain huonommiksi ja ne koko ajan toistavat itseään. Esimerkiksi mielestäni parempi olisi, jos henkilöitä olisi vähemmän. Eikös niitä olekin joku 20? Verrataanpa Salkkareita Kotikatuun, joka on laadultaan parempi sarja kuin Salkkarit. Ja nyt arvaan, että ainakin teini-ikäisiltä tulee vihaista palautetta, mutta tämä onkin MINUN mielipiteeni.
Salatut Elämät
5
777
Vastaukset
- kumpiakin
sarjoja.Mut kyllä Salkkarit on parempi.Mutta kotikadussa ei näytetä huonoa esimerkkiä lapsille.Olen itse Teini ja Seuraan kumpiakin.
- elina
näin on ihan hyvä..
- Skie
Ite en oo jaksanu enää kattoa Kotikatua. Se on paljon tylsempi kuin Salatut elämät ja mua ärsyttää, että sinne pitää ottaa mukaan näyttelee kaikkein kuluneimmat naamat. Esimerkiks tosi ärsyttävä Laura Malmivaara ja nyt melkein yhtä paha Pamela Tola. Tasoerosta osaan sanoa sen, että jos sarja tulee 4 kertaa viikossa ja nyt on tullu ehkä n. 1400 jaksoa niin ideoita on vähän pakko jo kierrättää, jos ei aio vetää ihan överiksi. Samalla tietysti kärsii muutenkin taso, mut siitä huolimatta Salkkarit on musta paljon viihdyttävämpi ja mukavampi seurata kuin puiseva Kotikatu.
kotikatua ja salkkareita on vaikea verrata keskenään, koska ne ovat niin erityyppiset sarjat. Itse seuraan molempia ja pidän kummastakin tosi paljon.
- minä vaan26.v
Kotikatu on tylsä, jaksoin ekat pari vuotta seurata sarjaa.
Salkkareissa sentään tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215754- 601917
- 251359
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2121154- 741105
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531057Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661029Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1421013- 49981
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58965