Moni onkin jo aikaisemmin arvostellut Salattuja Elämiä. Minunkin mielestä Salkkarit menevät vain huonommiksi ja ne koko ajan toistavat itseään. Esimerkiksi mielestäni parempi olisi, jos henkilöitä olisi vähemmän. Eikös niitä olekin joku 20? Verrataanpa Salkkareita Kotikatuun, joka on laadultaan parempi sarja kuin Salkkarit. Ja nyt arvaan, että ainakin teini-ikäisiltä tulee vihaista palautetta, mutta tämä onkin MINUN mielipiteeni.
Salatut Elämät
5
775
Vastaukset
- kumpiakin
sarjoja.Mut kyllä Salkkarit on parempi.Mutta kotikadussa ei näytetä huonoa esimerkkiä lapsille.Olen itse Teini ja Seuraan kumpiakin.
- elina
näin on ihan hyvä..
- Skie
Ite en oo jaksanu enää kattoa Kotikatua. Se on paljon tylsempi kuin Salatut elämät ja mua ärsyttää, että sinne pitää ottaa mukaan näyttelee kaikkein kuluneimmat naamat. Esimerkiks tosi ärsyttävä Laura Malmivaara ja nyt melkein yhtä paha Pamela Tola. Tasoerosta osaan sanoa sen, että jos sarja tulee 4 kertaa viikossa ja nyt on tullu ehkä n. 1400 jaksoa niin ideoita on vähän pakko jo kierrättää, jos ei aio vetää ihan överiksi. Samalla tietysti kärsii muutenkin taso, mut siitä huolimatta Salkkarit on musta paljon viihdyttävämpi ja mukavampi seurata kuin puiseva Kotikatu.
kotikatua ja salkkareita on vaikea verrata keskenään, koska ne ovat niin erityyppiset sarjat. Itse seuraan molempia ja pidän kummastakin tosi paljon.
- minä vaan26.v
Kotikatu on tylsä, jaksoin ekat pari vuotta seurata sarjaa.
Salkkareissa sentään tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup325661Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su813734Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene223234Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252685- 452601
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1122548Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla322041Maija Kajan
Aiheutti hormoonien määräämisellään massiivisen rintasyöpien lisääntymisaallon!!!!1001775Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731576- 381487